הודעת התנצלות מגוחכת של אקס שבגד. @jaxwritessongs, צילום מסך
צילום מסך/@jaxwritessongs

ההתנצלות של האקס שבגד הפכה ללהיט קורע מצחוק

15.11.2021 / 23:49

בחורה שנבגדה על ידי החבר שלה, קיבלה ממנו הודעה ארוכה במיוחד עם טוויסט משעשע בסיום. היא נעזרה בחברתה שמנגנת בכינור שליוותה אותה כשהיא הקריאה את ההודעה שלו בצורה הכי משעשעת שאפשר - והשתיים הפכו ללהיט ויראלי

הוספת נגינת כינור עצובה להודעת ההתנצלות המגוחכת של האקס שבגד/@jaxwritessongs

בחורה שנבגדה על ידי בן הזוג שלה ונפרדה ממנו הצליחה להפוך את הודעת ההתנצלות שלו והבקשה לחזור אליה לקליפ ויראלי בסרטון טיקטוק שצבר לא פחות מ-4.7 מיליון צפיות כמעט בין לילה. שואס ג'אקס נעזרה בחברתה הכנרית, לינדסי סטירלינג, שליוותה אותה בניגון בכינור ופשוט הקריאה את הודעת הטקסט שלו בצורה של מחזה מלווה במנגינה דרמטית - והאמת? ממש משעשעת.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

צפו בסרטון

@jaxwritessongs

Adding sad violins to my ex's bs apology text featuring the incredible @lindseystirling ❤️. ##fypシ ##foryou ##xyzbca

♬ original sound - Jax

היא החלה להקריא את הודעת הטקסט המביכה שלו במעין שירה ואמרה: "היי. אני יודע שאת בטח לעולם לא תסלחי לי על מה שקרה, אבל אני רוצה הזדמנות להסביר. אני יודע שזה לא היה בסדר ש'מבחינה טכנית' הייתי עם השותפה שלך לחדר, אבל עברתי הרבה וזה לא מי שאני. נכשלתי ברוב השיעורים שלי ואת יודעת שבדיוק פיטרו אותי מהעבודה. אני ממש אעריך אם תראי לי קצת סימפטיה ותפסיקי להתייחס אליי כאילו שאני נבל".

היא המשיכה להקריא את ההודעה שלו, בה הוא ניסה להאשים אותה שהיא "הייתה מאוד עסוקה בעבודה ואני הרגשתי מאוד בודד. אני ממש התגעגעתי אלייך וזו הייתה טעות חד פעמית". הוא ממשיך וכותב "אני אוהב אותך הרבה יותר מאשר את אמילי, מה אני אמור להגיד למשפחה שלי?!" המונולוג המשעשע הזה הסתיים עם הטוויסט: "אני מצטער, אוקי? וגם - האם שינית את הסיסמא של נטפליקס?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully