מיס יוניברס לשנת 2020 מבקרת בישראל
22.11.21. רויטרס
רויטרס

יפות, חכמות, אבל מחוסנות? אומיקרון VS מיס יוניברס

עודכן לאחרונה: 28.11.2021 / 14:50

זן הקורונה החדש אומיקרון מעמיד בסכנה את קיומה של תחרות מיס יוניברס באילת השנה. הפקת האירוע מנסים לפתור כעת את הבעיות הלוגיסטיות שנוצרו עקב כך. שיהיה בהצלחה

בווידאו: מיס יוניברס 2020 בביקור בישראל/צילום: רויטרס

תחרות מיס יוניברס 2021, שהייתה אמורה להתקיים בלילה ה-12 לדצמבר השנה באילת, נמצאת בסכנה, עקב, כמובן, איך לא - ווריאנט חדש של הקוביד 19. כה חדש, עד שקיבל שם משל עצמו ולא רק מספר סידורי כמו כל השאר.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

האומיקרון, כך הוא נקרא, הוא זן שמלחיץ את המוסדות הבריאותיים ברחבי העולם כי מספר המוטציות בו גבוה פי כמה מהרגיל, ואי לכך חשוד בהיותו מידבק יותר, ופוטנציאלית אף מסוכן יותר. השפעותיו על מחוסנים בחיסון שלישי עדיין אינן ידועות למומחים אבל גם האינפורמציה החסרה הזו הספיקה כדי לחולל דרמה בהפקת מיס יוניברס.

אמנם הממשלה כנראה תיתן אישורי חירום חריגים למשתתפות, אבל הבידוד שיהיה מנת חלקה של כל אחת מהמתחרות שיגיעו החל ממחר (בין 3 ימי בידוד לשבוע שם), עלולים ליצור בעיה. גם המנחה סטיב הארווי ייאצלץ לשהות בבידוד, עובדה שמייצרת בעיות לו"ז כאלה ואחרות, וזה אם הקהל שאמור להגיע לצפות באירוע, יחליט לוותר הפעם על התחרות.

מיס יוניברס אנדראה מאזה ממקסיקו. יח"צ,
מיס יוניברס היוצאת, אנדראה מאזה/יח"צ

מהפקת מיס יוניברס בישראל נמסר: אנחנו עומדים בקשר ישיר עם משרד הבריאות והרשויות כדי להבטיח את המשך קיום התחרות בישראל בצורה הבטוחה והבריאה ביותר בהתאם למדיניות התו הירוק ועורכים את השינויים הנדרשים כדי לעמוד בהגבלות החדשות. מרבית מהמתמודדות כבר נחתו בישראל ואנו ערוכים להתמודד עם השינויים אליהם נדרש לטובת שידור האירוע ל 600 מיליון איש ברחבי העולם. בנוגע לרוכשי הכרטיסים מחו"ל אשר כניסתם לא תותר לישראל נפעל בהתאם למדיניות הביטול.

ממשרד יחסי הציבור ומטעם רון גרנות נמסר כי "ארגון מיס יוניברס עובד עם גורמים ישראליים כדי להמשיך ולהכניס את המתמודדים והצוות שלנו לארץ בבטחה לקראת התחרות. אנו נשתף מידע נוסף ככל שיהיה זמין."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully