WAP של קארדי בי ומייגן ט'יי. Atlantic Records, אתר רשמי
אתר רשמי/Atlantic Records

חשבנו שקארדי-בי גרועה, אבל אז שמענו על המתנות שלכם

3.1.2022 / 10:31

כששמענו שקארדי בי נתנה לבעלה צ'ק של 2 מיליון דולר אותו השאירה ליד המיטה - חשבנו שזו מתנה איומה, אבל אחרי חיפוש קטן הסתבר לנו שהמצב הרבה יותר קשה - קבלו את המתנות הכי גרועות בעולם

כמה עוד קוריוזים יכולה קארדי בי להמטיר עלינו? ככמות השטרות, כנראה. השבוע דיווחו המגזינים האמריקאים שהזמרת העניקה לבעלה אופסט, לרגל יום הולדתו, צ'ק על סך 2 מיליון דולר. אנשים פשוטים כמונו יחשבו שזו מתנת יום ההולדת הטובה ביותר אי פעם, אבל במחשבה נוספת, היא די מעפנה. לא בגלל הסכום - זה סכום מדהים לכל הדעות - אבל כי כסף הוא לא מצרך נדיר במיוחד בצמרת הראפ, ואתם לא זוג מתחתן בעולם אירועים בנתניה. מה, את דודה שלו? איפה המחשבה? המעוף? הרומנטיקה?

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בהשראת הצ'ק של דודה קארדי, יצאנו לשמוע על המתנות הכי מעפנות שקיבלתם מבני זוג. המסקנות קשות.

תכלת גינס. יעל בר כהן, אתר רשמי
שפם של רוסי בן 12? תכלת גינס/אתר רשמי, יעל בר כהן

השפם
כשבן זוגה לשעבר של הסטנדאפיסטית תכלת גינס החליט להפתיע אותה במתנה קוסמטית, זה קרה, הודות לאלוהי האירוניה, בדיוק ביום האישה. "הוא אמר בצחוק שלפעמים לי שפם של רוסי בן 12", מספרת תכלת. "לא לקחתי את זה קשה, גם לא את המתנה - זה היה מצחיק. מה לעשות, אני פרסייה רצח. וגם אני הוצאתי לו שיערות מהאף ומהאוזן". אם כן רומנטיקה לא הייתה חסרה שם, ובכל זאת נפל לגינס באותו הרגע אסימון עגום באשר לקשר שלהם. "הבנתי שהוא הפסיק להיות מאוהב בקטע עיוור", לדבריה. "שהחלק של ההתאהבות והריגוש עבר".

החוקן ועונשו
מלכת הדראג נירה ראד אמנם מופיעה כאן בשם הבמה שלה (במקור - ניר ארד), אבל הסיפור, לצערנו, אמיתי לגמרי. זה התחיל כשבן הזוג הציע יחסים אנאליים, ונתקל בסירוב. ומה עושים כשבת הזוג לא רוצה אנאלי? נכון מאוד - קונים לה חוקן ליום ההולדת. "בהתחלה לא הבנתי מה זה", היא מספרת. "כשהבנתי, אמרתי לו שהוא דפוק ומי קונה דברים כאלה. לדעתי הוא חשב שהוא סופר מתחשב". באותה התקופה ראד ובן זוגה היו ביחד שנה, ואם נדמה לכם שאחרי זה הם נפרדו - אתם חושבים בהיגיון, אבל ראד ובן זוגה חוגגים בקרוב שנתיים. לקראת האירוע, אולי כדאי לצייד אותו ברשימת מתנות.

חוקן. באדיבות המצולמים
חוקן זה לא רומנטי?/באדיבות המצולמים

מצלמה של הפלינסטונס
כולנו קיבלנו מתנות גרועות, אבל מעטים יודו שנתנו אחת כזאת, ועל כן הריספקט לנילי קופלר, נילי קופלר, מנהלת "פואטרי סלאם ישראל", שחקנית ומשוררת ספוקנוורד. "אז היה לי בן זוג שאהב מצוירים כגון פמילי גיי והסימפסונס והפלינסטונז", מספרת קופלר. התקרית התרחשה לפני כ-15 שנה, אז הייתה קופלר כבת 21. בנקודה הזו היא ובן זוגה יחד כבר שלוש שנים, מכירים זה את זו לעומק, אך לא מספיק, כנראה.

"יום אחד מצאתי אבן גדולה עם חור והחלטתי שיהיה מצחיק לתת לו את זה בתור המצלמה של משפ' קדמוני. עטפתי את זה באריזה וזה היה כבד ונראה מאוד גדול ומרשים, אז קצת יצא שעשיתי בילדאפ רציני מדי לפאקינג אבן עם חור. המסכן נאלץ להעמיד פנים שהוא רק קצת מאוכזב. לזכותי יאמר שזה לא היה לכבוד משהו - לימי הולדת השקעתי וזה היה אמור להיות דאחקה, היא פשוט קצת השתבשה בדרך". סיי צ'יז.

נילי קופלר. טל בר-און, אתר רשמי
השקיעה בגאדג'ט. נילי קופלר/אתר רשמי, טל בר-און

הסוכן הכפול
המתנה שקיבלה איה גוטוירט מהחבר בכיתה ג' לא הייתה רעה בסך הכל, אבל הסיפור שנלווה אליה השאיר טעם לוואי שנמשך עד היום. הרומן הסוער התחיל כשגוטוירט הציעה לנדב (שם בדוי) חברות, והוא הסכים, כדרכם של רומנים ביסודי. "בילינו כל הזמן ביחד וגם ישן אצלי", היא מספרת. עד כאן טיטאניק, ועכשיו הקרחון: נדב קנה לאיה מתנה - כרית לב. הוא הוציא אותה בחגיגיות מתוך השקית, הלך אל הילדה השניה ונתן גם לה בדיוק את אותה מתנה. "מודה שזה תסבך אותי לכל החיים", מספרת גוטוירט. "עד היום אני מדברת על זה עם חברות". בדיעבד, היא מוסיפה, נדב התחיל לאורך כל הזמן עם הילדה השניה ולא ממש הסתיר את זה. שמעו, זה שיט כבד. ממתי יש בגידות במערכות יחסים ביסודי? לא אמורים לריב על חמצוצים?

מתנה לוונלנטיין. באדיבות המצולמים
מתנת DIY מושקעת/באדיבות המצולמים

הגרביים מעלי אקספרס

הכותרת אולי מבשרת דאחקות, אבל הסיפור של יעל (שם בדוי) כולל אלימות מינית ורגשית, ולכן נניח כאן אזהרת טריגר.

זה קרה לפני שנים ספורות, ויעל הייתה בתחילת שנות העשרים שלה. "בהתחלה הוא הרעיף עליי המון אהבה", היא מספרת. "במהלך השנה שהייתי איתו, הוא הזמין אותי לשתי טיסות לחו"ל". ואז, לדבריה, החלה הידרדרות בקשר. "שנינו היינו סטודנטים עסוקים אבל הוא התחיל להתרחק, ולא מצא לי זמן במשך חודשיים, הרבה אחרי שתקופת המבחנים הסתיימה", היא מספרת. "פשוט נעלם כזה".

יום ההולדת של יעל התקרב, ואותו בן זוג - נקרא לו שי - קבע לתאריך המיוחל סופ"ש בבית מלון עם החברים שלו, בלעדיה. "חטפתי ג'ננה", היא מספרת. "הודעתי שאני הולכת להגיע. הוא התחמק ממני חודשיים שלושה וזה עלה לי על העצבים, רציתי להבין מה קורה ועכשיו. כשהגעתי, הוא הביא לי במתנה גרביים מעלי אקספרס שכתוב עליהן 'Master has given dobby a sock dobby is free'. הוא גם די כפה את עצמו עליי באותו ערב".

היום יעל מתקרבת לשנות השלושים שלה, ובהסתכלות אחורה, היא יכולה לומר שזו הייתה תחילתה של נפילה תלולה וכואבת. "יצאתי מהקשר הזה מאוד פגועה, הרגשתי חסרת ערך", לדבריה. "היום אני יודעת שנכנסתי לקשרים שפגעו בי נפשית בגלל זה".

רושל. באדיבות המצולמים
הביא לה משקולת. הם עדיין יחד. רשל רוזנברג/באדיבות המצולמים

המשקולת
"בתקופה שהייתי יותר מרוששת החלטתי שנעשה מתנות שלא עולות כסף לוולנטיינז. פשוט מכינים ממה שיש בבית", מספרת רשל רוזנברג. זה היה לפני שנתיים והיא ובן זוגה אלכס גרו אז בנפרד. כל אחד מהם עמל על המתנה בביתו, מתכונן להפתעה מהד השני. "אני השקעתי כמה שעות בהכנת מסגרת יפה diy, עם "אני אוהבת אותך" באנגלית", מספרת רוזנברג. "עם כל מיני חומרי יצירה שהיו בבית ההורים, ומעמד למסגרת עם חוט תיל ודבק חם… קיצר כמה שעות עבודה…". בן הזוג, לעומת זאת, הביא משקולת. אחת. שהייתה לו בחדר. "בהתחלה נעלבתי, ואז, כשראיתי שזו רק משקולת אחת, התחלתי ממש לצחוק", מספרת רונזברג. אלכס, מצדו, הגן על מתנתו בחירוף נפש, בטענה ש"אפשר לעשות צד אחד ואז צד שני, ואז זה אימון מלא", כולל הדגמה. אולי תופתעו לשמוע שהיום הם נשואים, ולדבריה, היום הם צוחקים על זה. בכל פעם שהנושא עולה, הוא מתנצל על המתנה העצלה. "חשוב לציין שזה היה מלווה בשיר מתוק", היא מסנגרת עליו בדיעבד. "בעצם חצי שיר - הוא היה לא גמור". כך או כך, היא מודה, שניהם גרועים במתנות. "אז לפעמים מצליח לו יותר, ולפעמים לי. אין מגמת שיפור, אלא יותר רולטה רוסית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully