אשת הגומי יעלה וונק. imglad, צילום מסך
צילום מסך/imglad

הדוגמנית הכי גמישה באינסטגרם: "מדליק אותי להתמתח בפומבי"

20.1.2022 / 23:40

יאלה וונק בת ה-37 משתמשת בגמישות הרבה שלה כדי למשוך מאות אלפי אנשים שצופים בה מתמתחת בפוזות שונות בפומבי: "אני עושה את זה בחנויות, על החוף ואפילו במעברי חצייה. זה מגרה"

יעלה וונק מתמתחת בפומבי/yaelavonk

מכירים את יאלה וונק? אם לא, כדאי שתעשו איתה היכרות. מדובר בדוגמנית ספרדייה שמושכת מאות אלפי עוקבים באינסטגרם בעיקר בשל יכולת ה"התמתחות שלה" והגמישות הרבה שלה. וונק בת ה-37 אוהבת את תשומת הלב שהיא מקבלת ומספרת שסרטונים שלה מתמתחת במקומות ציבוריים מושכים תשומת לב מאוהדיה ברחבי העולם.

"אני אוהבת לצאת החוצה ולמצוא מקום שבו אני יכולה להתמתח ולהפגין את הגמישות הרבה שלי", היא אמרה ל"דיילי סטאר", "אני אוהבת להתמתח בפומבי, זה נותן לי הרגשה של שחרור. להתמתח בזמן שאת נושמת את האוויר הצח זה מרגיש נפלא. זה גם יותר אירוטי שאני מתמתחת ככה בתנוחות מגרות".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

הנה קצת מהביצועים שלה

יאלה סיפרה שהיא אוהבת למתוח לא רק את הגוף שלה אלא גם את הגבולות והיא טוענת שהיא אפילו גורמת לא פעם לפקקים בכביש: "אני אוהבת להתמתח בכל מקום. בפארק, בחנויות, בסופר ועל החוף. אני עושה את זה אפילו במעבר חצייה מול מכוניות, שמחכות שאסיים עד שהן ממשיכות לנסוע".

"אני אוהבת להתמתח במקומות מפורסמים בעולם", היא הוסיפה, "ככל שיש יותר אנשים סביבי, אני יותר מתרגשת מזה. זה כמו לתת הופעה לאנשים רנדומליים. אני בדרך כלל מקבלת תגובות חיוביות מאנשים שצופים בי. לפעמים אני שומעת אותם צוחקים, אבל הם ממשיכים לצפות".

יאלה פיתחה את הגמישות הזו מגיל שש, אז היא נרשמה לחוג בלט: "אמא שלי הייתה רקדנית וגם היא הייתה גמישה מאוד. היא עדיין עושה סלטות בגיל 60!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully