בחור עושה סוויפ לפנים של בחורה. Giphy
Giphy

להחמיא זו אומנות. במיוחד עכשיו, ובמיוחד באונליין

עודכן לאחרונה: 7.3.2022 / 15:07

לכבוד יום המחמאות העולמי, אפליקציית ההיכרויות bumble אספה לנו טיפים כיצד להחמיא ולחזר באונליין. אלו לא רעיונות פורצי דרך, אבל כמו שכולנו יודעים, יש די הרבה אנשים שעוד לא הפנימו את המובן מאליו

חוקי החיזור אחרי המין השני באופן כללי ידועים: קשר עין, שפת גוף, חיוך - אבל מה קורה שהחיזור נעשה באפליקציית היכרויות? אפילו באפליקציה כמו באמבל, שבה הצעד הראשון נעשה על הנשים, אחרי שהתאמתם ושניכם יודעים שהצד השני מתעניין, עדיין אפשר לעשות טעויות. לאן הולכים מכאן? מה עשוי להניע את הקשר בינכם שלך קדימה ומה בדרך כלל לא עובד, וכיצד מחמאה יכולה להגדיל את סיכויי ההצלחה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

עשו

החמיאו לצד השני
אפליקציות היכרויות הוא המקום מושלם להחמיא ולקבל מחמאות ללא לחץ. תחמיאו להתאמה שלכם על משהו שאטרקטיבי בהם בעיניכם. זה לא חייב להיות על המראה! האם כללו תמונה של עצמם עושים פעילות אקסטרים כמו טיפוס הרים? החמיאו להם על האומץ שלהם. האם הם קישרו את חשבון הספוטיפיי שלהם? ספרu להם שאתo מתרשמho מהטעם הייחודי שלהם במוזיקה! מחקרים מוצאים שקבלת מחמאה מדליקה במוח את "מערכת התגמול" (הסטריאטום) באותה הצורה שהמוח מגיב לזכייה cכסף. במילים אחרות, בני אדם מגיבים למחמאות באופן עוצמתי במיוחד.

אם בכל זאת רוצים להחמיא על המראה, התמקדו בפנים והחמיאו בצורה קצרה, מתוקה ואגבית, כמו "וואו, יש לך עיניים יפות!" או "פשוט הייתי צריך/ה להחליק ימינה בשביל החיוך הזה".

זכרו: הודעה ארוכה ומפורטת יכולה להיות אינטנסיבית מידי והערה המתמקדת בגופו של האדם עלולה להיות לא רצויה.

מתמודד בתוכנית ההיכרויות בעירום Naked Attraction נוטש את הסט/CHANNEL 4

אל תעשו

אם הצד השני מפסיק להגיב, הניחו לו
אם השיחה נתקעת ואתם לא מקבלים תגובה או שהצד השני ביטל את ההתאמה, קחו את זה כסימן לכך שהוא לא האדם המתאים לכם. אל תגלשו להודעות ה - DM שלהם ברשתות החברתיות או תנסו לפנות בדרך אחרת, כי פעולה כזו מפרה את הגבולות של האדם האחר. חשוב לזכור שישנן סיבות רבות מדוע מישהו עלול להפסיק להגיב או לבטל התאמה לאדם, אז נסו לא לקחת את זה באופן אישי ולעבור להתאמה ולשיחה חדשה. לפעמים החיים קורים, ויתכן שהתאמה לא הגיבה למהלך הראשון שלכם כי הם היו פשוט עסוקים.

אל תעשו

לפתוח שיחה בשאלה מינית או אינטנסיבית
הודעות מיניות לא רצויות ואינן מותרות, ושליחתן תחסום את שימושך באפליקציה. הסיבה לכך היא ששליחה של הודעות עם כוונות מיניות למישהו עוד לפני שקבעתם גבולות איתם היא בלתי הולמת ועלולה לגרום למקבל להרגיש לא בטוח ואי נוחות. היצמדו להודעות שמתייחסות לשידוך שלכם כאל אדם ולא כאובייקט.

כמו כן, אל תפתחו בשאלות אינטנסיביות מידי כמו "מהן חמשת השמות המובילים שלך לתינוקות?" אולי אתם רואים בזה בדיחה, אבל ההתאמה שלכם לא יראו את זה כמצחיק אלא כמביך ומעיק. שאלות רציניות כמו אלה יכולות לבוא בשלב מאוחר יותר כאשר את/ה וההתאמה שלך מרגישים יותר בנוח אחד עם השני.

אישה מקלידה בטלפון הנייד. Giphy
לא להגזים עם ההודעות/Giphy

אל תעשו

הודעות מרובות
אם ההתאמה שלכם רוצה להגיב להודעה, הם יעשו זאת. למרות שאתם עשויים לחשוב ששליחת הודעות מרובות מציגה אתכם כרציניים ומתעניינים, זה עלול להיתפס כמעצבן או לא נוח. חייהם של אנשים עמוסים ולפעמים תגובה להודעות עלולה להשיח את דעתם.

אם עברו מספר שעות או יותר מיום מהתגובה האחרונה של ההתאמה שלך, הודעה אגבית כמו "איך עבר היום שלך?" יכולה להיות מחווה מתוקה המשמשת כתזכורת להשיב. אבל אם לא תקבלו כאן תגובה, עזבו אותם. נסו לא לקחת את זה אישית, ועברו לשיחה אחרת עם התאמה אחרת.

אל תעשו

תמונות בעלות אופן מיני
שליחת תמונות מסוג זה יכולות לגרום לחסימה שלך מאפליקציית ההיכרויות. לא רק ששליחת תמונה בעלת אופן מיני להתאמה חדשה שלכם מורידה מהאדם ששלח אותה (וסביר להניח שגם לא תתקבל היטב), היא עלולה להיות מטרידה ולעורר טראומות עבר אצל הצד השני.

עשו

תהיו מי שאתם
להיות עצמכם זה הדבר הכי אטרקטיבי שאתם יכולים לעשות, אז אל תפחדו להיות הכי אותנטיים שאתה יכול עם ההתאמה שלך כשאתה שולח הודעות. האישיות הנפלאה שלכם תזרח בדרך זו, ואם זו ההתאמה המושלמת עבורכם, החיזור יבוא באופן טבעי לשניכם, עד שתכירו אחד את השני. שאלו אותם שאלות שחשוב לכם לדעת, שתפו בחוש ההומור שלכם - והכי חשוב, היו אדיבים.

כולם צריכים להרגיש בטוחים באפליקציות ההיכרויות, ועל ידי ביצוע הטיפים האלה כדי להכיר מישהו או מישהי בצורה מכבדת ובהסכמה, אתם תורמים לקהילת היכרויות מקוונת בריאה יותר - ומתקרבים צעד אחד למציאת ההתאמה המושלמת שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully