זוג מקיים יחסי מין. ShutterStock
ShutterStock

ידע כללי: דברים שגברים רוצים במיטה אבל מתביישים לבקש

17.3.2022 / 13:00

תראו מה זה, אנחנו לא תמיד מרוכזות רק בעצמנו. הפעם החלטנו לעשות שירות לקהילת הגברים ולהגיד לכן מה שהם לא מעיזים אפילו לרמוז - קבלו את הדברים שגברים רוצים שנעשה עבורם במיטה

אל תראו אותם ככה, כשזה נוגע לעניינים של בינו לבינה, גברים הם יצורים מאוד רגישים. כל כך רגישים, שהם עלולים לפחד להגיד לנו מה הם באמת רוצים, רק מחשש לפגוע בנו, וכתוצאה מזה - בעצמם. שמעו, רק על זה מגיע להם צ'ופר. אז הנה - אנחנו כאן כדי לעשות את העבודה הקשה (כרגיל) ולספר לכן בדיוק מה הם רוצים. ככה נחסוך להם את המבוכה, ולעצמנו את הקריזה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אל תזייפי
לא לזייף זה באמת האלף-בית של כל העניין הזה שנקרא סקס. זיוף אורגזמה הוא עניין בעייתי ממגוון סיבות. אם את מזייפת והוא שם לב, אין דבר מעליב מזה. גם אם את רק עושה את זה כדי לגרום לו להרגיש טוב עם עצמו, את עלולה להשיג את ההיפך המוחלט ולגרום לו לעוגמת נפש. הוא כנראה יחשוב שהוא לא טוב מספיק, או שאת רק מתה לגמור עם זה (מה שנכון ברוב המקרים שבהם את מזייפת).

אולי יפתיע אותך לשמוע, אבל אין טעם - גם אם האגו שלו יסבול מכה קטנה בכנף מהאמת, הוא יעדיף לדעת אותה, כי בסופו של דבר הוא נהנה יותר כשגם את נהנית, בדיוק כמו שאת נהנית מזה שהוא נהנה - ואם את מזייפת הנאה זה הופך את הכל למיותר. חוץ מזה, זה גם הפסד שלך. אם את משחקת אותה נהנית ממשהו שלמעשה לא נעים לך, את בעצם מבקשת ממנו, להמשיך עם זה, ומחסלת את האופציה שתצליחי לגמור איתו באמת אי פעם. בקיצור, ליידיז, מספיק עם הסרטים, במיטה תחשבו ריאליטי.

תתגלחי
אם גבר היה אומר לי את זה כנראה שהייתי יוצאת עליו. כאילו, באיזו זכות??? אני אף פעם לא אבקש ממנו לגלח את שיער הגוף שלו, אז למה שאני אעשה את זה בשבילו? נכון, זה מבאס לשמוע, אבל יש גברים שפשוט אוהבים את זה מגולח, גם אם הם לא יגידו לך. גם רגליים שעירות, או אפילו סתם קוצניות, יכולות להיות טרן-אוף מבחינתם. אנחנו יכולות להאשים את הפטריארכיה, אנחנו יכולות להאשים את התרבות, אבל בסופו של דבר - זו הרבה פעמים האמת. אז נכון, סביר מאוד שהם לא יבקשו את זה, לכן זו תהיה הפתעה סופר נחמדה אם פשוט נופיע ככה, אפילו בשביל הניסוי - לפי התגובה שלו תביני כבר אם הוא מעדיף אותך ככה או אחרת. תכל'ס, תחשבי על זה - התחושה החלקה הרבה יותר נחמדה על הגוף כששניכם כרוכים אחד בשניה, לא ככה? חוץ מזה, אולי זה יתן לו תמריץ לגלח את הביצים. או את הכתפיים. מה שיותר דחוף לך.

תתקלחי
כן, שם למטה. אולי לחלקכן זה ברור מאליו, אבל אנחנו נשים את הדברים על השולחן ליתר ביטחון. בנות - נקו את הפות שלכן לפני משגל. מה לעשות שנולדנו עם איבר מין שאיך לומר זאת בעדינות, לא התברך בחוויית משתמש איכותית. כולנו יכולות לנחש (ולפעמים אפילו להריח) אילו ניחוחות עולים ממנו בסוף יום ארוך. זה אפילו לא חייב להיות ריח רע - רק חזק. בשורה התחתונה (משחק מילים לא מכוון) כשהגבר שלכן ניגש לעבודה, הוא יעדיף שהסביבה לא תהיה עוינת. אף אחד לא מצפה ממך שתשרי את עצמך עכשיו באמבט מלא בשמנים ארומטיים בריח ורדים, אבל כל גבר שנמצא איתך במיטה היה שמח לאיזה שטיף קצר, או מינימום מעבר עם מגבון.

תשלטי
כמה פעמים הוא היה זה שהכתיב את הטון במיטה? הפך אותך, סובב אותך, הפעיל לחץ פיזי מתון כדי שתביני בדיוק לאן הוא רוצה שתגיעי ומה תעשי? כמה פעמים הוא גרם לך לעשות דברים שגרמו לך להרגיש קצת כמו שפחת המין שלו, שבאופן מעט מוזר גם עשו לך את זה? גברים אוהבים להשתמש בכוח שלהם במיטה, אבל הם גם אוהבים לא פחות להיות נשלטים וכנועים, ואת זה הם כנראה לא יגידו לך. קחי את המושכות לידיים, תעשי מה שבראש שלך, מה שמרגיש לך נכון באותו רגע. אל תפחדי לכוון אותו בדיוק למקום הנכון, לסובב אותו לתנוחה שבא לך עכשיו, או אשכרה לקחת את היד שלו ולהניח אותה בדיוק איפה שצריך. רוצה ללכת עם זה עד הסוף? "תענישי" אותו כשהוא מתנהג לא יפה. אם אתם בקטע, זה לגמרי ידליק אותו. אם לא, כנראה שזה מגיע לו בכל מקרה.

תביאי
ביד, הכוונה. נכון, גברים אוהבים סקס מלא עם חדירה וכל זה, אבל תתפלאי לגלות שעבודת כפיים פשוטה ויעילה מהנה עבורם לא פחות. בקיצור, גברים אוהבים שאנחנו עושות להם ביד. זה כנראה מחזיר אותם אחורה, לתקופה פשוטה ותמימה יותר, בה יד זה כל מה שהיה. אז למה לא לזרום עם זה? תני לו למשש אותך תוך כדי, למה לא. כדי להעצים את החוויה, שמרי ליד המיטה גם חומר סיכה טוב. תשקיעי.

אונני
גברים הם יצורים ויזואליים, אם לא ידעת. הגירוי שלהם מתעצם מהדברים שהם רואים לא פחות מאשר דברים שהם מרגישים. מאותה סיבה הם גם יעדיפו לעשות סקס עם האור דולק. ולכן, אם הם מתחרמנים ממה שהם רואים, למה לא לספק להם את הסחורה ולהיות מעיין סרטון פורנו ספונטאני דל תקציב בלייב? יש משהו שמאוד מושך אותם בבחורה שמענגת את עצמה בלי להתבייש ובביטחון עצמי מלא. אגב, גם את יכולה להרוויח מכל הסיפור הזה, כי תכל'ס, מי כמוך יודע מה את הכי אוהבת? אז זו גם אחלה הזדמנות להראות לו בדיוק מה לעשות ואיפה לגעת. ותאמיני לי שאחרי המופע הקטן הזה שאת מכינה לו, הוא ירצה לגעת.

אצבע
איפה? ניחוש אחד. למה? כי נקודת הג'י הגברית נמצאת שם. כולם כבר יודעים את זה, אבל משום מה שזה עדיין טאבו. סביר מאוד שהגבר שלך לא יבקש את זה מכל מיני סיבות: הוא מתבייש, הוא מפחד לצאת גיי, או שהוא סתם חושב שזה לא באמת ירגיש לו נעים. בשורה התחתונה - אם הוא עוד לא ניסה את זה, הוא גם לא יודע מה הוא מפסיד (או שהוא יודע, וסתם מתפדח). אז קחי יוזמה, כי באמת שאין ממה לפחד. זה ייקח את הסקס שלכם to the next level. גם אם הוא לא יודה בזה בקול רם, או ידבר על זה אחר כך, את תראי עליו שנעים לו. רק אל תתפלאי אם מעכשיו כל פעם אתם שוכבים הוא יצפה לזה. ראי הוזהרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully