הדר לוי. רפי דלויה
רפי דלויה

אני אהיה שם, ואת? הכנס השנתי של "אמהות עם מהות"

בשיתוף אמהות עם מהות

21.3.2022 / 15:25

קהילת "אמהות עם מהות" מזמינה אתכן לכנס השנתי שייערך ביום רביעי (17:30-22:00) במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב. בתפריט: הרצאות מרתקות, הופעה של הסטנאדפיסטית הדר לוי ועוד הפתעות

"אמהות עם מהות" - קבוצת נשים מעצימה ומשפיעה שמייצרת קהילתיות מקומית על בסיס עולם הערכים של החוכמה היהודית כמנוע צמיחה לחברה החיה באחדות, החכמה ונתינה וכמקור להגשמה אישית והשפעה חברתית - מזמינה אתכן לכנס השנתי של הארגון.

מטרת הכנס היא לפתח את דור העתיד של "אמהות עם מהות", להרחיב את הקהילה הארצית ולעודד קידום נשים. הוא יעסוק בין היתר בנשים בעולם החדש, אתגרי המחר והצורך הבלתי פוסק שלנו בקהילתיות.

הכנס ייערך ביום רביעי, 23 במרץ, בין השעות 17:30-22:00 במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב.

האירוע ייפתח עם התכנסות ויריד קהילות עד השעה 18:30, אז יתקיים המופע המרכזי: הרצאה של עו"ד מיכל ברקאי ברודי - אשת חינוך, מרצה ויזמת בתחום קידום נשים וכן הרצאה של צמרת פירסט - יזמת חברתית פורצת דרך ומרצה בין לאומית.

בשעה 20:30 תופיע הדר לוי במופע סטנדאפ קורע ובסביבות 21:30 חלוקת מתנות והגיגי סיום.

כולכן מוזמנות להצטרף לכנס השנתי: הירשמו עכשיו. מקומות אחרונים נותרו.

קהילת אִמָּהוֹת עִם מַהוּת נוסדה בשנת 2015, על ידי מיכל מלמד-כהן ז"ל (1971-2018), יחד עם 40 אִמָּהוֹת מכל רחבי הארץ, אשר חלקו עמה את תפיסת עולמה. כיום, מונה הקהילה כ- 1,000 אמהות ברחבי הארץ ומטרתה לחולל שינוי חברתי במטרה להעצים, להניע לעשייה ולהשפיע לטובה על הסביבה האנושית, כל זאת אמור על בסיס ערכים ישראליים והשראה מתוך החוכמה היהודית.

הקהילה הארצית מסועפת לשלל קהילות מקומיות. כל חברה שמצטרפת לקהילה, משתייכת ישירות לקהילה המקומית הקרובה למקום מגוריה, כאשר הקהילות המקומיות פועלות בזכות עצמן ובשיתוף פעולה עם קהילות מערים אחרות ועם הצוות הארצי.

הקהילה המקומית מורכבת ממובילות הקהילה ומחברות הקהילה. מובילות הקהילה יוזמות ומפיקות את הפעילויות המקומיות, את התוכנית השנתית, ואחראיות להוציא לפועל את הרעיונות שעלו.

בשיתוף אמהות עם מהות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully