נשיקה במצלמה. TIKTOK, צילום מסך
צילום מסך/TIKTOK

נישקה גבר זר מול המצלמות מבלי שבן זוגה שם לב

עודכן לאחרונה: 23.5.2022 / 23:50

20 מיליון איש כבר צפו במה קרה במהלך משחק הוקי בקנדה כשגבר ואישה זרים לגמרי "הגניבו" נשיקה לעיני כל האולם בזמן שבן הזוג האמיתי של הבחורה נטש את כסאו. צפו בתגובה שלו כשהוא חזר ולא הבין מדוע כל הקהל צוחק עליו

נשיקת הנקמה המושלמת בבן הזוג שלא הסכים להתנשק בציבור/SOCIAL MEDIA

סרטונים הופכים להיות ויראליים הרבה פעמים בגלל פאשלה מביכה שקורית למישהו וזה בדיוק מה שקרה באולם של קבוצת ההוקי ונקובר קאנוקס. בסרטון, שנצפה כבר קרוב ל-20 מיליון מיליון פעמים בטיקטוק של @ahgahoeee, אפשר לראות כיצד על מסך ענק בקבוצה תיעדו את ה-Kiss Cam - כאשר המצלמה ננעלת על זוג אוהבים, שבתגובה מספקים נשיקה עסיסית לתיעוד.

אחרי שכמה זוגות קלטו את עצמם על המסך והתנשקו, הטוויסט התרחש כאשר שני אנשים זרים לחלוטין - גבר ואישה, ישבו אחד ליד השנייה עם מושב ריק ביניהם ונתפסו על ידי המצלמה. האישה הייתה נבוכה בהתחלה, אבל בעידוד של הקהל שהיה באולם היא החליטה לעשות מעשה והתנשקה ארוכות עם הבחור הזר לגמרי.

צפו בקטע הקורע

המצלמה המשיכה לתעד זוגות אחרים אבל נחשו מה? היא חזרה לאותו זוג זרים כדי להכתיר אותם כמנצחים, אבל אז כבר הכיסא שביניהם לא היה ריק. ישב שם בחור, בן הזוג של האישה ששניות לפני כן נישקה גבר זר. הקהל היה בטירוף מהתיעוד הזה, כאשר הגבר שהלך כנראה לשירותים, לא הבין על מה המהומה ולמה הוא מוכרז כמנצח בסבב הנשיקות.

"מצפה להם נסיעה מעניינת הבייתה", הכריז הכרוז וגם הצופים ברשתות החברתיות כמובן הסתלבטו על הזוג הזה. אנחנו רק מקווים שכל הדבר הזה היה מבויים, אחרת לאישה יש הרבה מאוד הסברים לתת לגבר שלה בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully