מורפיאוס. מורפיאוס,
מורפיאוס

הטיפול האחד שיכול להחליף את כולם: ממצק, מהדק ומצעיר

בשיתוף אומגמדיקס

24.4.2022 / 15:34

מכשיר חדש בשם "מורפיאוס 8" המבוסס על טכנולוגיה משולבת של מחטים וגלי רדיו המגיעים לעומק של עד שבעה מילימטרים מתחת לפני העור - הוא החידוש המרגש ביותר שנתקלנו בו בתחום האסתטיקה הרפואית

בווידאו: כל מה שצריך לדעת על "מורפיאוס" - טיפול מהפכני שמשתמש במחטים זעירות כדי להחדיר גלי רדיו לעומק העור/עריכה: גלעד מן מנהיים

הכירו את מורפיאוס 8 - הפיתוח הישראלי שכובש את עולם טיפולי האסתטיקה הרפואית. מדובר בטיפול מהפכני שאינו פולשני, עם זמן התאוששות מינימלי. למכשיר מחטים זעירות המחדירות גלי רדיו לעומק העור באופן בטוח, עם מינימום תופעות לוואי, אם בכלל.

מכשיר מורפיאוס 8 משווק ע"י חברת אומגה מדיקס והוא פרי פיתוח של ענקית האסתטיקה הרפואית INMODE המפתחת מכשירים מתקדמים לתחום הרפואה האסתטית. מוצרי החברה הם פטנטים רשומים שזכו בפרסים ובהצלחה בינלאומית.

מכשיר המורפיאוס 8 פותח כדי לתת מענה לצורך הבולט ביותר של נשים וגברים בתחום האסתטיקה - טיפולים המבוצעים במרפאת הרופא המטפל, עם תוצאות של ניתוח - ללא ניתוח, ואפילו ללא צורך בזמן ההחלמה בבית. מדובר במהפכה בתחום.

הטכנולוגיה הייחודית, המשלבת שתי טכנולוגיות עוצמתיות, מציגה תוצאות מרשימות להידוק ומיצוק העור, טיפול ברפיון העור, טיפול בצלקות ובצלקות אקנה, טיפול בסימני מתיחה, צלוליט ומיצוק משמעותי באזורים שונים בגוף.

התוצאות מהירות ונראות לעין כבר לאחר טיפול אחד ואף ניתן לשלב עם טיפולי יופי נוספים במקביל, חומרי מילוי מבוססי חומצה היאלורונית, רדיאס, בוטוקס וחוטים, ייצור תוצאה מרשימה עוד יותר.

מורפיאוס. מורפיאוס,
לפני/מורפיאוס
מורפיאוס. מורפיאוס,
אחרי/מורפיאוס

איך זה עובד?

בניגוד לפתרונות הקיימים, מכשיר מורפיאוס 8 מגיע לעומק של עד שבעה מילימטרים, ומאפשר לטפל בשכבות העור השונות - הרבה יותר ממכשירים אחרים בשוק. למורפיאוס 8 טיפים טיפוליים שונים וכל טיפ מותאם לסוג טיפול אחר, בין אם בפנים או באזורי הגוף השונים. ניתן לקבוע את עומק ועוצמת הטיפול בהתאם למצב העור באזור המטופל. בנוסף, הטכנולוגיה עיוורת צבעים ולכן ניתן לבצע טיפול זה לכל סוגי וגווני העור ללא חשש.

"מורפיאוס 8 מתאים לכולם. כולם וכולן. באופן כללי גלי רדיו מתאים לכל גווני העור" מבטיח ד"ר אופיר ארצי, מומחה ברפואת עור. "יש שני טיפולים שמתאימים לכל אחת מעל גיל 40 - האחד הוא מילוי, והשני שימור קווי המתאר של הפנים, שזה המורפיאוס. ולכן זה חלק אינטגרלי."

את ד"ר ארצי פגשנו במהלך כנס רב משתתפים שהתקיים בישראל, אליו הגיעו עשרות רופאים כדי ללמוד על הטכנולוגיה המהפכנית שכובשת את העולם. בכנס השתתפו מומחים בעלי שם מרחבי העולם ומישראל לשתף מניסיונם. בין הרופאים נכחו, הרצו והדגימו - ד"ר פאולו רובאטי-כירורג פלסטי מאיטליה שציין בין היתר כי "הטכנולוגיה שינתה את צורת העבודה שלנו. היות ואנחנו וגם המטופלים מבינים שמתיחת העור גורמת לו להיחלש, וכשאנחנו מכווצים אותו, הוא מתחזק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מורפיאוס. fadi hamadani,
מורפיאוס/fadi hamadani

איזה טיפולים עושים עם מורפיאוס?

"הטכנולוגיה מציגה תוצאות נהדרות להצערה ומיצוק של העור, היא מטפלת בסימני מתיחה, בצלקות אקנה ואפילו באקנה פעיל, ומאפשרת שיפור כללי ברקמות הפנים" מוסיף ד"ר חמדאני "בעיקר כשהיא משמשת בשילוב הכלים המוכרים לנו, דוגמת חומרי מילוי, בוטוקס, וחוטים".

"הוא מצוין גם לגוף" מציין ד"ר טל נחליאלי, מומחה לכירורגיה פלסטית" בפרוטוקלים שונים וטובים אנחנו יכולים לייצר כיווץ של הצלוליט וטיפול מצוין בסימני מתיחה. המכשיר מטפל בכל טווח העור ואף עמוק יותר, ובגלל זה הוא הרבה יותר טוב ממכשירים אחרים בשוק".

מנתחים רבים מחזיקים את המכשיר בקליניקה שלהם כדי לתמוך בתהליכי החלמה של מטופלות שהחליטו בכל זאת לבצע ניתוח, וגם כי טיפול מורפיאוס 8 הינו אופציה עדיפה על ניתוח במקרים מסוימים כמו למשל טיפול באזור העפעף התחתון, שעד עתה היה אפשרי רק בניתוח, עכשיו אפשר להגיע לתוצאות מדהימות וללא כאב בטיפול משולב מורפיאוס, ללא זמן החלמה.

ד"ר להבית אקרמן מאשרת: "כמי שיודעת מה זה אומר לאשפז את עצמך בבית לכמה ימים אחרי טיפול קוסמטי, אני ממש לא אוהבת טיפולים אגרסיביים. מטופלת רוצה לבוא לעשות טיפול ולהמשיך בחיים שלה, גם אם היא אישה בת 75, וזה היתרון העצום של מורפיאוס. אם אתה עובד איתו נכון, בעוצמות הנכונות, המטופל יוצא ממני, פחות או יותר, כאילו כלום. הדאון טיים הוא פשוט אפס".

לסיכום, ההתקדמות הטכנולוגית של מורפיאוס 8, סוף סוף מאפשרת לנו את מה שהובטח ולא קוים שנים - טיפול מיצוק והצערת העור באזורים בהם לא ניתן היה לטפל עד כה, עם תוצאות דומות לניתוח ללא ניתוח ומתבצעים במרפאת הרופא, עם זמן החלמה מינימלי וללא ביקור בחדר ניתוח - חלום שמתגשם.

מערכת Sheee, בשיתוף אומגמדיקס
  • עוד באותו נושא:
  • ביוטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully