דזירה ווייט ובעלה. @desiree.white, צילום מסך
צילום מסך/@desiree.white

שושבין גנב לחתן את הכלה לאחר שהתוודה על אהבתו כלפיה בחתונה שלהם

28.4.2022 / 23:57

דיזיירי וייט בת ה-32 סיפרה כיצד בעלה הנוכחי התוודה על אהבתו כלפיה כשהיה שושבין בחתונה שלה ושל חברו הטוב ביותר: "כל האורחים בחתונה צחקו - ואז נהיה שקט מביך"

דזירה וויט מספרת על בעלה, החבר המשותף והחתונה/@desiree.white

הסיפור הבא נראה כאילו הוא לקוח מסרט הוליווידי בכיכובה של ג'ניפר לופז, אך האמת עולה על כל דמיון. דיזיירי ווייט בת ה-32 חשפה בטיקטוק את סיפור אהבתה הייחודי שהתחיל ביום בו נישאה לגבר אחר. במקבץ סרטוני טיקטוק סיפרה ווייט שחברה הטוב והשושבין בחתונתה, בראיינט, התוודה על אהבתו אליה כשהרים כוסית לחיי הזוג בטקס הנישואים שלה ושל חברו הטוב דאז. בסופו של דבר היא התגרשה מבעלה כדי להינשא לשושבין.

דיזיירי ווייט, תושבת אילינוי, סיפרה ל-Kennedy News and Media על נאומו של בראיינט בחתונתה שנערכה ב-2010: "הוא אמר 'אני זוכר את הרגע הראשון שראיתי את דיזיירי. אהבתי אותה. התאהבתי בה. ידעתי שהיא חייבת להיות שלי. חשבתי שהיא האדם היפה ביותר שראיתי בחיי. היא האדם הטוב ביותר שפגשתי בחיי. מעולם לא פגשתי מישהי כמו דיזיירי. אז נודע לי שכבר יש לה חבר וחשבתי שאני חייב למצוא דרך לזכות בה, אבל אז הכרתי את [בעלה לשעבר של ווייט] והפכנו לחברים'". ווייט נמנעה מלציין את שמו של בן זוגה לשעבר אך סיפרה שהשניים נותרו עם הלסת על הרצפה בזמן שבראיינט שפך את ליבו מולם ומול 200 אורחי החתונה שלהם.

ככה היא חשפה את הסיפור שלה

"לסיום בראיינט אמר 'אוהב את שניכם - מזל טוב' וזהו. זה נגמר שם", היא הוסיפה וציינה שאוזניה "הפכו אדומות" מרוב מבוכה לאחר הודאתו. גל של מבוכה השתלט על החדר, ווייט נזכרה ברגע ואמרה: "כל האורחים בחתונה צחקו - ואז נהיה שקט מביך".

ווייט נותרה "מבולבלת" מהווידוי של בראיינט, בעיקר בשל האופי האפלטוני של החברות ארוכת השנים שלהם. "בראיינט ואני פגשנו זה את זו בתיכון", סיפרה ווייט, "היה לי חבר בזמנו ובגלל זה באמת שלא התכוונתי לדבר עם גברים אחרים". לאחר שהראתה לו תמונה של החבר שלה, בראיינט זיהה מיד את הבחור ובין השלושה נרקמה חברות הדוקה. "בראיינט ובעלי לשעבר הפכו לחברים הכי טובים ובגלל שהם גברים, הם היו עושים הרבה דברים ביחד. הם עשו הכל ביחד", סיפרה ווייט, והתעקשה שלא היו לה שום רגשות רומנטיים כלפי בראיינט במהלך שנות החברות שלהם.

"קבעתי לבראיינט דייטים עם נשים אחרות כל כך הרבה פעמים", היא אמרה. "הייתי איתו בדאבל דייט ותמיד אמרתי לאנשים שלעולם לא הייתי יוצאת עם האדם שהוא היה אז", אמרה ווייט והוסיפה שבאותו זמן "הוא היה צריך להתבגר. לא באמת הסתכלתי עליו בצורה כזו".

הנה הסיפור המלא בשני חלקים:

@desiree.white

Full disclosure: I say "um" a lot and detour stories ? but I really did my best for you guys. Let me know if theres more I need to explain better lol

♬ original sound - Desiree White
@desiree.white

Full disclosure: I say "um" a lot and detour stories ? but I really did my best for you guys. Let me know if theres more I need to explain better lol

♬ original sound - Desiree White

אולם, ווייט זוכרת היטב את החיבה שהראה כלפיה בראיינט כשראה אותה לבושה בשמלת כלה בבוקר בו נישאה לחברו הטוב ביותר "ביום החתונה נכנסתי לסלון, בדיוק לאחר שסיימתי להתכונן עם שמלת הכלה והשיער שלי. בראיינט נכנס לבית הוריי, קפא במקום ובהה בי", היא סיפרה. "אמרתי לו 'היי, מה קורה?' והוא השיב שאני יפה. עד אז לא היה רגע שהוא הסתכל עליי ככה".

היא התעלמה ממבטו המעריץ והמשיכה לחתונתה. לאחר שנישאה, בראיינט השתכר והצהיר בפומבי על אהבתו כלפיה. ההתלהבות חסרת המעצורים שלו לא נעצרה בנאומו. מאוחר יותר באותו ערב, ווייט חלקה איתו ריקוד בזמן שבעלה הטרי רקד עם שושבניתה. ווייט נזכרה שבראיינט אמר לה אז: "למה אף פעם לא נתת לי הזדמנות? הייתי דואג לך תמיד". היא מספרת: "שאלתי אותו למה הוא מתכוון והוא אמר 'כלום. אני אוהב אותך, אני אוהב את [בעלה לשעבר של ווייט]' ואז הוא השתתק".

היום שאחרי

לאחר החתונה, ווייט המבולבלת נזכרה במה שקרה, קיוותה שהיא "פירשה לא נכון" את גילויי האהבה של בראיינט וניסתה לטאטא את הצהרתו "מתחת לשטיח" במוחה. "אני בטוחה שזה היה בגלל שהוא היה ממש שיכור ובודד", היא נזכרה שחשבה לעצמה באותו הזמן, "ידעתי, עד לנקודה הזו, שהיו לו חברות שזה לא ממש הסתדר ביניהם והוא היה סוג של גלגל שלישי בזוגיות שלנו".

עם זאת, פחות משנה לאחר מכן, כאשר נישואיה החלו להתפורר מאחר שבעלה דאז אימץ את מה שהיא מכנה "אורח חיים שונה לחלוטין", מערכת היחסים של ווייט ובראיינט קיבלה תפנית רומנטית. "כאשר אני והאקס שלי נפרדנו והתגרשנו, נכנסתי לדיכאון והייתי ממש סגורה בעצמי. פשוט לא רציתי להתאמץ יותר בשביל אף אחד", אמרה וציינה שבראיינט הרעיף עליה תמיכה רגשית במהלך הפרידה. "הוא היה מבקש ממני לבוא לאכול איתו או לבלות יחד ולראות טלוויזיה. הוא ניסה להיות שם בשבילי". אז, להפתעתה "בראיינט ואני פשוט התנשקנו יום אחד כשהיינו יחד", אמרה ווייט, "זה היה משום מקום. כשהוא נישק אותי לא עצרתי אותו - ואז נישקתי אותו בחזרה". היא הוסיפה: "הייתי בהלם שזו הייתה נשיקה טובה. זה הרגיש טוב וטבעי".

כמעט מיד השניים הפכו למאהבים וכעבור שנה, היא נכנסה להריון עם בנם הראשון, סוייר, שכיום בן 9, והזוג נישא ב-2012, הפעם בלי ששושבין אחר ינסה לגנוב את ההצגה. "בראיינט אמר לי 'תמיד רציתי להתחתן איתך וזה לא בגלל התינוק, אז בואי נקים את המשפחה הזאת כמו שצריך'. תמיד היינו חברים אבל כשהיינו ביחד [מבחינה רומנטית], זה היה כאילו שום דבר לא קשה לנו יותר, בידיעה שיש לנו אחד את השנייה".

והם נשואים באושר עד היום

ווייט, כעת אימא לארבעה בנים, אמרה שהיא חיה את החלום. "אנחנו אוהבים להיות הורים. דיזיירי בת העשרים מעולם לא הייתה מאמינה שהיא יכולה להיות אמא לארבעה ילדים", הכריזה, "היא לא יכלה לדמיין שככה החיים שלה ייראו עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully