טיילור דנהאם. tdunham5, צילום מסך
צילום מסך/tdunham5

לא תאמינו איך הגיבה בחורה שתפסה במיטה שלה את חבר שלה עם בחורה אחרת

16.5.2022 / 23:44

טיילור חזרה לביתה אחרי משמרת מתישה של 16 שעות מעבודתה כאחות. היא הייתה גמורה ונכנסה למיטה, רק כדי לגלות שם הפתעה ממש לא נעימה. אלא שבמקום להתעמת איתם, היא בחרה בדרך מקורית וחריגה במיוחד

התגובה המפתיעה של החברה שנתפסה במיטה עם גבר זר/LIVELEAK

אחרי משמרת ארוכה בעבודה, מה יותר מרגיע מאשר לשכב במיטה ולצפות באיזו סדרה בנטפליקס תוך כדי שהעיניים נעצמות להן לאט? טיילור דונהאם חזרה לביתה ממשמרת של 16 שעות של עבודה בבית החולים כאחות וכל מה שהיא רצתה זה רק ללכת לישון. אלא שכשהיא פתחה את הדלת של חדר השינה שלה, ציפתה לה הפתעה לא נעימה - חבר שלה היה במיטה עם בחורה אחרת.

אלא שבמקום להיכנס לעימות עם בן הזוג החצוף שלה, טיילור הייתה עייפה מדי כדי לפצוח בוויכוח ופשוט נכנסה למיטה יחד עם הזוג במטרה - ללכת לישון. היא העלתה לטיקטוק פוסט ויראלי שבו היא הסבירה כיצד היא החליטה להתמודד עם החבר הבוגדני שלה.

זה מה שהיא עשתה

@tdunham5 i could make so many of these???? #crazy #liar #cheater #fyp ♬ Crazy - Patsy Cline

בסרטון שהיא העלתה וצבר מיליוני צפיות היא שיתפה: "חזרתי לביתי אחרי משמרת של 16 שעות והאקס שלי היה במיטה עם בחורה אחרת. קפצתי למיטה יחד איתם וביקשתי מהם שיסיימו את מה שהם עושים במקום אחר כי אני עייפה מדי כדי לריב איתם".

העוקבים ביקשו לדעתי מה הייתה התגובה של השניים ואז טיילור כתבה: "ביקשתי ממנו לקחת את התיקים שלו. הם עזבו. ועכשיו יש להם ילד משותף. זה נגמר. באותו לילה ישנתי כמו תינוקת".

רוב הגולשים שיבחו את טיילור על הסבלנות שלה ואחת כתבה לה: "זה מטורף, זה מהלך חזק שלך". "אני בחיים לא הייתי יכולה להיות כל כך רגועה, הייתי נכנסת לכלא במקומך", כתבה מישהי אחרת.

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully