אביגייל ואליה דנינו. באדיבות המצולמים
באדיבות המצולמים

מי אתן, האחיות דנינו, ולמה אתן לא בארץ נהדרת?

13.5.2022 / 12:45

אביגייל ואליה דנינו הן אחיות וחברות ממש ממש טובות, הן גרות יחד, מבלות יחד, ואפילו עובדות יחד, אבל מוכשרות אחת אחת, והם אלה שעומדות מאחורי החיקויים של אהבה חדשה שצצו ברשת והפכו ויראליות. מי אתן, האחיות דנינו, ולמה אתן לא בארץ נהדרת?

חתונמי VS אהבה חדשה/danino _sis

אתם מכירים אותן מהסרטון הזה של אהבה חדש שהפך ויראלי והופיע בצינור, בסטטוסים מצייצים ואפילו ברשת 13 שמיהרו לשתפו. האחיות דנינו, אביגייל ואליה, גרות יחד, מצלמות יחד, ומוכשרות אחת אחת. את החיקוי שלמעלה הן עשו במיוחד בשבילנו, אנחנו כבר מאוהבות - תיכף גם אתן תהיו.

אהבה חדשה

אביגייל ואליה דנינו נולדו בהפרש של שנה זו מזו, ואולי זה הסוד של האחיות למערכת היחסים הקרובה שלהן. אביגייל, זמרת ומפיקה מוזיקלית בת 28, ואליה השחקנית בת 29. שתיהן עובדות בדיי-ג'וב כדי לממן את האהבה האמיתית שלהן שהיא כמובן האומנות.

האחיות, שגדלו ביישוב קטן בגליל בשם מצפה הילה, לאם צרפתייה ואב ישראלי, וגם ביצירה שלהם הערבוב הזה נוכח מאד - שירים בצרפתית לצד בלדות בעברית על בחור של שולח הודעות אחרי דייט, חיקויים של דנה רון המגה ישראלית לצד חיקויים של אל, הצרפתייה מ"אהבה חדשה".

חיקויים הן עושות כבר זמן מה, אבל הן הפכו ויראליות לאחרונה בזכות חיקוי של דנה ושני מאהבה חדשה. אחרי אינספור שיתופים ואייטמים (סטטוסים מצייצים, הצינור ורשת 13) והמון תגובות חחחחח פיפייייי, פגשנו אותן לשיחה קצרה על החיים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ניר והגר

מה החיקוי הראשון שעשיתן?
"הראשון שלנו הוא של צופית גרנט שמחפשת את נטיבידאד, ואנשים עפו על זה. ואז המשכנו לכמה פרקי המשך, ועוד כל מיני דמויות צצו - דנה רון, אסטלה מהקינוח המושלם, ויש גם דמויות כלליות יותר כמו אישה אמריקאית שמכינה פנקייקים בשבת וכל מיני טיפוסים מהיומיום. ואז, בקורונה, אביגייל פתחה לנו עמוד אינסטגרם משותף ולשם העלינו את כל הסרטונים האלה".

נשמע הגיוני ששתי אחיות שנמצאות ביחד בגל הראשון והשני של הקורונה יתחילו עסק משותף מהבית, אבל המטרה כאן מעולם לא היתה כסף:
"האהבה שלנו לחיקויים ולסתלבט היא מילדות. בתור ילדות היינו צופות אדוקות של תוכניות בידור כמו דומינו גרוס, ואחר כך דומינו הדור הבא, והיינו עושות את החיקויים של דומינו לאנשים במצפה הילה בגן השעשועים, בגיל שמונה. אילן פלד, עדי אשכנזי, זו התקופה. החיקוים הם חלק מחווית הצפייה שלנו, ומאז שזה הפך להיות כל כך קל לצלם, לערוך ולחלוק את זה עם העולם, זה היה צעד טבעי בשבילנו."

צופית גרנט

זה נשמע אידילי למדי - כל אחת מאיתנו הייתה שמחה שהחברה הכי טובה שלה תהיה אחותה, אבל יש ביניהן גם כמה הבדלים מהותיים. אביגייל, שתמיד שרה, ממשיכה לבנות את קריירת המוזיקה שלה, כשהיא מפיקה בנתיים לעצמה, ועובדת בעבודות מזדמנות כדי למממן את האהבה הזאת. אליה עובדת בחברת הייטק, ומעידה על עצמה שתמיד, בכל מסגרת בחיים, היא הייתה זו שעושה חיקויים.

תמיד הייתן חברות כל כך טובות?
"כן" הן עונות סימולטנית "תמיד היינו חברות טובות, אבל אפשר לומר שהחברות התחזקה בשנים האחרונות. אחרי הצבא כל אחת חיה כמה שנים בחו"ל (ההורים כבר גרושים אבל יש דרכון צרפתי - זה הכי חשוב), ובארבע השנים האחרונות אנחנו גרות יחד בדירה בתל אביב."

אתן בונות על קריירה משותפת כמו התאומות אולסן?
"תראי" הן אומרות "אם זה יצליח ונגיד יזמינו אותנו לעשות דמויות ביחד, בטח שנלך. אבל אם יזמינו רק אחת מאיתנו השנייה תפרגן, מן הסתם. לגמרי".

מה הסרטון הכי ויראלי שלכן?
"הסרטון של אהבה חדשה הלפני אחרון שעשינו. אפילו יותר מהחיקוי של הגר אוכלת, כי ניר והגר היה עוד פחות מושקע מאלה שאת רואה עכשיו - בלי עריכה אפילו - צילום סלפי ויאללה".

שאולי ואירנה

גם לסרטונים שהן מעלות עכשיו, אלה שכוללים עריכה ואפילו איפור וקצת תחפושות, אי אפשר לקרוא מושקעים - הם ביתיים, קלילים ומהירים, ומדיפים ניחוח של שתי בנות מתפקעות מצחוק בסלון שלהן בבית, ויש לסגנון הזה קסם לא מתאמץ משלו.

"מושקע מבחינתנו אומר להשקיע יותר מחשבה, לכתוב קצת, להתחפשקצת, ולהשקיע קצת יותר בצילום ובעריכה, אבל לא ברמה שזה יהפוך לעבודה. זה חייב להישאר כיף, וחיקויים ותחפושות זה כיף. אנחנו קונות כל מיני שפמים, משקפיים, פיאות, אבל הוייב הוא של שכונה, והכל גם מצטלם בדירה שלנו עם התריסים השבורים, ואנחנו נורא נהנות. לפעמים אנחנו מצלמות למטה ברחוב ואנשים עוברים ולא מבינים מה קורה, וגם זה מצחיק אותנו. אז כשאפשר לקחת מצלמה ויש את האפשרות לערוך סרטון ולשים קצת מוזיקה בקלות - למה לא?"

מה התכנון לחיקויים הבאים שלכן?
"נראה. זה תלוי מה יצחיק אותנו. נגיד אנחנו רואות חתונמי ומשהו מצחיק אותנו, ומתנהל לגביו שיח ברשתות, אז אנחנו עושות את זה אם בא לנו. בטח יהיו העונה כאלה, ועוד מעט מתחיל האח הגדול. אל חשש - זה יקרה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully