הלבנה טבעית. באדיבות המצולמים, צילום מסך
צילום מסך/באדיבות המצולמים

גלאם לבן ולא מתאמץ: אנטי אייג'ינג טבעי לשיניים

עודכן לאחרונה: 11.5.2022 / 12:24

כולם רוצים שיניים לבנות יותר, וזה לגמרי בר השגה - מצד שני, המשחות לא באמת עובדות, הטכנולוגיות להלבנה ביתית יעילה לא נגישות בארץ במחירים הגיוניים, והלבנה אצל רופא שיניים זה גם מלחיץ וגם אגרסיבי. יכול להיות שמצאנו פתרון טבעי ויעיל - אבל יש לו גם חסרונות

"הלוואי והיו לי שיניים לבנות יותר לצילומים מחר" זה משפט בפרסומת שדי קל להזדהות איתו, כי מי לא משתוקק לשיניים לבנות? מעבר לעובדה שזה הרבה יותר אסתטי, מדובר גם כאן בעוד אחד מהסימנים של הנעורים שהלכו לבלי שוב, כי מה לעשות שעם השנים, כשהכל מתיישן ומתבלה, כשכוח הכבידה מקרב את האיברים לקרקע והאוזניים גדלות יחסית לראש, גם השיניים משנות את צבען והופכות כהות יותר.

אבל רגע, קודם כל צריך לומר שיש עוד פרמטרים שמשפיעים על גוון השיניים חוץ מהתיישנות הגוף. נתחיל בזה שהגוון הטבעי שנולדים איתו משתנה מאדם אחד לאחר - לחלקינו שיניים לבנות יותר מלאחרים. ואין מה לעשות בנידון חוץ מציפוי או חידוש סמי-כירורגי של השיניים. דבר שני, מאכלים מסוימים והרגלים כגון שתיית קפה ועישון, משנים את צבע השן עם הזמן. לסיכום, בין אם אתם נמנים על קבוצת הסיכון להצהבה או מנהלים שגרת חיים שתבייש את אלכס שטילוב, כמעט לא משנה מה נעשה וכמה נטפל בשיניים שלנו - הן ישנו את צבען מתישהו, ובוא נגיד שהשינוי יהיה כנראה לרעה.

כאן נכנסים כל טיפולי ההלבנה למיניהם.
שיניים לבנות זה כיף מאד, לא אגיד לכם שלא, ולכן לי אישית יצא לנסות כל מיני סוגי טיפולים, כולם אצל רופאי שיניים, כולם יעילים מאד מבחינת התוצאה, ואלא אם כן אתם מזוכיסטים קצת - כולם מבאסים את התחת.

אם מתעלמים מהעובדה שצריך להגיע לרופא, לשבת בחדר המלחיץ הזה כמה זמן ולשלם כמה מאות שקלים כדי שיתקעו לך בפה אביזר משונה שמשאיר אותו פתוח למשך חצי שעה בלי שתהיה לך יכולת לבלוע רוק בעוד את נראית כמו חניבעל לקטר, יש גם את החומר עצמו - כימי, חזק, ובעל טעם לא ידידותי למשתמש, שגם לא מומלץ לבלוע בטעות (וזה בפה שלך, אז זה שם אותך במצב קצת מלחיץ). אמנם השיניים לבנות מאד אחר כך, אבל גם טיפה נכות.

אי אפשר לאכול ולשתות חם או קר בנינוחות, מהסיבה הפשוטה שעם שכבה דקה יותר של האמייל הטבעי שמצפה את השן, היא נשארת חשופה לכל מיני מרעין בישין, כולל הכתמה חוזרת, כאב, וגם עם רגישות גבוהה יותר לעששת.

הלבנה טבעית. באדיבות המצולמים, צילום מסך
חזרה לגוון הטבעי של השיניים - לפני ואחרי/צילום מסך, באדיבות המצולמים

אפשר כמובן גם לטוס לטורקיה (להימנע מלצלם דברים פן תשבי בקלבוש) ולחזור עם שיניים חדשות בגוון "הוליוודי" ומאד לא טבעי, ולהכחיש ביתר ימייך את העובדה שאת נראית כמו כיור אמבטיה, תמורת סכום סמלי של כמה אלפים טובים של שקלים.

בכל מקרה הלבנת שיניים רגילה תהיה מבוססת על מי חמצן (הידרוגן פרוקסייד או מימן על חמצני) שחודר לשן, מייצר חורים קטנים בשיניים ועושה להן בליצ'ינג, בדומה לאיך שעובד צבע שיער עם חמצן ואמוניה.

הפעולה הזו בעצם הורסת את האמייל עם הזמן, וגורמת לשיניים להיות רגישות וחשופות יותר, גם באופן זמני אחרי הטיפול וגם לטווח ארוך - אם חוזרים עליו פעמים רבות. עם הזמן, בגלל שהחומר חושף את השיניים לנזקים, אחרי זמן מה הן עלולות גם להפוך צהובות יותר ממה שהיו.

ערכת ההלבנה הטבעית שניסיתי עובדת, לטענת החברה (יש לציין שהם מחזיקים בכל האישורים הדרושים ממשרדי בריאות ברחבי העולם) באופן אחר לגמרי, מבלי להתערב בתהליכים הטבעיים של השן, אלא כמעין טיפול אנטיאייג'ינג. הטיפול מייצר רה-מינרליזציה של השיניים - במקום להוריד מהאמייל שמגן על השן, הוא גורם לה לייצר את המינרלים הדרושים לה כדי להתחדש, למעשה מחקה את התהליך הטבעי שמאט עם ההתבגרות של הגוף, מחזיר את הגוון הראשוני של השן, וגם ממלא חורים ראשוניים ומצפה מחדש את השיניים ומגן עליהן.

אפשר להשוות את התהליך הזה ללקיחה של תוסף תזונה, כמו למשל קולגן, שגורם לגוף לייצר קולגן בקצב גבוה יותר, ומאפשר לעור לשקם את עצמו כדי להגיע למראה צעיר ומלוחח יותר לעוד כמה שנים.

ועכשיו לתכל'ס
הערכה לא זולה. היא עולה 620 שקלים, וכוללת משחת שיניים מיוחדת, מיי פה ייעודיים, מברשת שיניים ואת בקבוקון החומר עצמו. אפשר גם לרכוש את הבקבוקון לבדו ולשלם "רק" 370 שקלים. הטיפול הוא ביתי ומאד פשוט: אחרי צחצוח שיניים וטיפול במי פה, מייבשים את השיניים ומורחים עליהן באמצעות המכחול שמסופק עם ג'ל ההלבנה, את החומר. הבקבוקון ייגמר אחרי שבעה לילות (במידה שתמרחו את החומר כראוי על כל השיניים - בנדיבות) ואפקט ההלבנה והרעננות ייראה לעין כבר מהיום השני של הטיפול, ויחזיק כחודשיים.

האפקט ממש יפה - השיניים יראו נקיות יותר, לבנות יותר, והחיוך יהיה רענן יותר. הטיפול עצמו נעים ולא מעיק, החומר עצמו בטעם מנטול עדין שלא מעורר בחילה ולא מגביל את האכילה והשתייה מלבד בחצי השעה שאחרי המריחה, בלילה (מי בכלל אוכל אחרי הצחצוח של הלילה?).

שאלת. השאלות - האם זה שווה את הכסף?
זו שאלה גדולה. התשובה שלי אחרי שניסיתי את הערכה, היא שאם ברצונכם באפקט מאסיבי, לכו ההלבנה הרגילה אצל הרופא. אבל אתם רוצים אפקט של שיננית+ שמושג בקלות ובלי תופעות לוואי (מלבד המחיר), אז הערכה הזאת נהדרת עבורכם. אם קונים רק את הג'ל עצמו, מדובר ב-400 שקלים עבור הלבנה עדינה תוך כדי הבראה של השן, לעומת מחיר דומה עבור הלבנה רגילה בעצימות גבוהה, שמחזיקה יותר זמן, אבל פחות נגישה לביצוע וגם מזיקה לאמייל. מה עדיף? זו כבר חייבת להיות החלטה אישית. אני מרוצה.

ובנתיים, הנה הנחה

איפה משיגים?
בסופרפארם אונליין
באתר החברה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully