העשירים החדשים, שי-לי שינדלר. קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/קשת 12

רשימת שינדלר לגולדיגרית-וונאבי: העשירים והנחשקים

עדי דנטס

עודכן לאחרונה: 26.4.2022 / 15:12

שי-לי שינדלר יצאה לדבר עם מתעשרי ההיי-טק על כסף בסרט שהמטרה הרשמית שלו היא לגרום לה להרגיש טוב יותר עם זה שהיא ממש עשירה, ועל הדרך סיפקה לנו, הגולדיגריות וונאבי, רשימה של גברים נחשקים שלא הכרנו

אז ככה. שי-לי שינדלר יצאה לדבר עם מתעשרי ההיי-טק על כסף בסרט שהמטרה הרשמית שלו היא לגרום לה להרגיש טוב יותר עם זה שהיא ממש עשירה. אם תשאלו אותי המטרה האמיתית שלו עמוקה יותר, והיא לגרום לה להרגיש נאהבת ומוערכת, לא בזכות ולא למרות הכסף, אלא בזכות העובדה שהיא מי שהיא.

אני יכולה להבין את זה, למרות שכל קבוצות הוואטסאפ שלי געשו בהטיות שונות של "אוי אוי אוי מסכנה עם 300 מיליון דולר", הבעיה של שי-לי היא כנראה לא עם חשבון הבנק הנוצץ שלה, אלא עם העובדה שהתפיסה של הסביבה אותה השתנתה בצורה כל כך דרסטית בלי שהיא בעצם עשתה שום דבר, ועכשיו היא מתמודדת עם סטטוס חדש ששוגרה אל תוכו מבלי להתכונן ומנסה לנווט את דרכה בו ללא מפה.

העשירים החדשים, שי-לי שינדלר. קשת 12, צילום מסך
העשירים החדשים, שי-לי שינדלר/צילום מסך, קשת 12

ואת הקושי הזה אני כן יכולה להבין. זה קורה לכל אדם שמשנה סטטוס בצורה דרמטית - לא רק כשמדובר בסכום כסף דמיוני שנכנס לחשבון הבנק. זה קורה לאדם שיוצא מריאליטי ונבעט אל תוך עולם שבו הוא מפורסם וכולם רוצים לגעת בו, זה קורה לאנשים במערכות יחסים חדשות וכן, גם הורות חדשה, עד כמה שהיא מרגשת ובדרך כלל באה אחרי ציפייה כמעט בלתי נתפסת, מביאה איתה דיכאונות וקשיים בגלל שהחיים פשוט התהפכו יום אחד בלי שהכינו אותנו לזה.

אז שי-לי יצאה לחפש אנשים כמוה, שעשו את זה ומצאו את הדרך לחיות עם הרגשה שהכל טוב, אבל מה שהיא לא הבינה זה שבדרך היא בעצם יצרה את רשימת הרווקים הנחשקים החדשה לגולדיגריות: מבחר של גברים עשירים ומצליחים, שלא רק שנראים בסדר גמור, אלא מדברים בצורה קוהרנטית ורגועה על הכסף שלהם, כאלה שנראים כאילו הם כבר אחרי הבלאגן וההיסטריה - או בקיצור: חומר לחתונה. או לפחות למערכת יחסים קצרה עם כמה טיולים לחו"ל.

אם עד עכשיו נשים רווקות היו צריכות לשבור את הראש איפה למצוא את האביר על הטסלה הלבנה, שי-לי נתנה לנו רשימה מסודרת. אבל אם תשאלו אותי, רק אחד שם באמת מתאים לרווקות שמאסו בטינדר:

אופיר זהר. קשת 12, צילום מסך
אופיר זהר/צילום מסך, קשת 12

רווקים (נכון לרגעים אלה)

אופיר זוהר
היחיד שהשכיל להגיד בראיון שהוא לגמרי רווק ואפילו סיפר שהוא נמצא אחרי שלב הבלגן, ממש כמו ראיון לתוכנית שידוכים, או - במקרה שלו, עם שווי מוערך של כ-350 מיליון דולר, יש מצב שהוא בכלל מתכנן להיות ה"שרון" בתוכנית השידוכים שבה הוא יקבל מבחר של צעירות שמתלהבות לפגוש אותו בזכות העיניים היפות והחיוך הכובש שלו. האמת - אופיר נראה ממש סבבה, גבר חובב הנאות שרגע אחרי האקזיט עף על החיים שלו ועשה את כל הבלגן שהוא היה צריך, ועכשיו מחפש להתיישב רגע ולנוח. לגמרי נקודת זמן טובה להסתובב לו מתחת לבית עם בעיה במחשב ולבקש עזרה.

אביב גבאי. קשת 12, צילום מסך
אביב גבאי/צילום מסך, קשת 12

אביב גבאי
גבאי לא אמר אם הוא רווק, נשוי או אוחז בחברה, אבל אם נניח שהוא אכן מחפש את האחת שלו יש מצב שכדאי לתת לו עוד כמה שנים כדי להוציא את הרווקות המשוגעת מהסיסטם. נכון, הוא נראה די מיושב ורגוע, אבל דווקא החזות הרצינית והתמימה הזו מדאיגה מעט - הכל קרה לו מהר, החל מהמכירה של החברה ועד להרגשה שהוא על גג העולם, ובדרך כלל אלו גברים שחושבים שהם יודעים מה הם רוצים, והם רוצים את זה עכשיו ומהר ומושלם, ואז כל דבר קטן שלא עומד בקריטריונים הופך להיות דיל ברייקר. אם יש לו חברה - אני הכי בעד שיצליחו, אבל אם לא, הייתי נותנת לו עוד שנה שנתיים להתבשל.

יואב עמית. קשת 12, צילום מסך
יואב עמית/צילום מסך, קשת 12

נשואים (נכון לרגעים אלה)

יואב עמית
נשים - תלמדו! תעמדי שם לצד הגבר שלך כשהוא מנסה להגשים את החלומות שלו, ואז הוא יתפנה להגשים את שלך. מעבר לפורש הלא רחוצה בכניסה לבית, יואב ואישתו נראים כמו זוג רגיל וחמוד לחלוטין, כזה שאכפת לו מאיך האנשים שמגיעים לבית שלהם מרגישים - אפילו לא טרחו לסדר אותו לצילומים. צחנת הוייב "אנחנו סתם אנשים פשוטים" בולט אצלם מאד. אני חושדת שלכן הם מקפידים להחזיק בית כזה, קצת מעפן, כזה שתרגישו בו בנוח גם אם באתם מהכפר, מה שאמור לרמוז לכם מה בדיוק הם חושבים עליכם באמת.

אלון ארבץ. קשת 12, צילום מסך
אלון ארבץ/צילום מסך, קשת 12

אלון ארבץ
אלון, מצד שני מספר שרק הקרובים יודעים את הסוד הכמוס שהוא 400 מיליון הדולר שאמורים לשכב להם בחשבון שלו (או של החברה שלו, או בהשקעות - למי אכפת), אבל הצניעות הזו כנראה מגיעה ממשפחה שמקרקעת אותו ובעיקר מקהילה שדורשת מכל מי שנמצא בתוכה להתאים לתבנית ספציפית. דווקא מעניין יהיה לחזור אליו אחרי שיבנה את בית החלומות שלו באור עקיבא ולראות האם הוא והמשפחה שלו באמת הצליחו להתחבב על הקהילה שתגלה מהר מאוד מי הזוג הטרי שהגיע לשכונה, או שהם כבר מחפשים בית במקום עם פחות רכילות. אולי הירח? איתן סטיבה אומר שזה מגה-שווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully