אהבה חדשה. אהבה חדשה קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/אהבה חדשה קשת 12

תגידו אתם: ככה דנה ודור נראו היום בבוקר - ביחד או לא?

עודכן לאחרונה: 1.5.2022 / 16:58

הבוקר פגשנו את כוכבי אהבה חדשה במסגרת אירוע עיתונאים + הקרנת הפרק שישודר הערב אחרי החדשות. ישבנו איתם וניסינו לגלות כמה שיותר פרטים על הזוגות ועל גורל הזוגיות שלהם. מה גילינו? שכרגיל - רב הנסתר על הגלוי

אהבה חדשה. אהבה חדשה קשת 12, צילום מסך
כוכבי התוכנית צופים בעצמם. פרייסלס/צילום מסך, אהבה חדשה קשת 12

במסגרת הקרנה חגיגית פרק 8 של אהבה חדשה שישודר הערב, פגשתי את הכוכבים של התוכנית במסעדת דלאל שהוקצתה במיוחד עבור האירוע. האירוע כלל עיתונאים, כתבי רכילות, צלמים ואת צוות התוכנית השלם, הזדמנות בשבילי לפגוש מריאנה, אל, דנה ושני, ולבדוק טוב טוב את הבעות הפנים שלהן כדי לגלות משהו מעניין שלא הוקרן. זו הייתה גם הזדמנות מצוינת בשבילן לבוא אלי בטענות, ולי להסביר שאין מה לעשות, להיות מושחר ברשת זה חלק מהדיל. סרגיי, דור, ומיכאל היו שם גם, מה שאפשר לי גם לבדוק את האינטראקציות בין "הזוגות".

בזמן שעיתונאים אחרים צילמו, עשו סטוריז וראיונות, אני פשוט התיישבתי עם הבנים בשולחן ועשיתי איתם סיגריה. רעיון מצוין, בדיעבד, כי כולם היו בשולחן הזה לסירוגין, ואני הקשבתי לשיחות, בחנתי הבעות פנים, בדקתי מי נוגע במי ובאיזה אופן, צפיתי, קשקשתי, וניהלתי דיונים על יחסים. קבלו את רשמיי:

כשמכאיבים להם, זה כואב

אהבה חדשה. אהבה חדשה קשת 12, צילום מסך
ביחד או לא???/צילום מסך, אהבה חדשה קשת 12

צריך להקדים ולומר, שאין אדם אחד בעולם שבאמת לא אכפת לו מה אומרים או כותבים עליו בין אם זה בטור ובין אם זה בטוקבקים. כשמכאיבים - כואב. מצד שני, מי שמגיע להופיע בתוכנית כזאת צריך לקחת בחשבון שמרגע שהוא מופיע על המסך הקטן הזה הוא מפסיק להיות בן אדם ומתחיל להיות דמות, עבורינו, הצופים, ולכן כל דבר שנאמר עליהם לא באמת רלוונטי למציאות, ולא צריך לקחת את זה קשה. קל להגיד וקשה לבצע, אני יודעת - במיוחד כשמה שהן עוברות הוא אמיתי לא פחות מכל דייט גרוע שאנחנו יוצאות אליו בחיים האמיתיים, רק תכפילו ותגדילו במיליון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

כמעט עזבה את התוכנית

אהבה חדשה. אהבה חדשה קשת 12, צילום מסך
קבלו את המנומרת! אל אל אל/צילום מסך, אהבה חדשה קשת 12

אל, שהגיעה מנומרת למשעי, הסבירה את זה בצורה הכי ברורה. לא חשבתי על זה לפני לפני כן כי חתונמי תמיד נראה לי הרבה יותר חופר, אבל תכל'ס בחתונמי באמת יש הרבה יותר חופש - המצלמות לא הולכות איתך מהבוקר עד הלילה - כשאת בעבודה את עם עצמך, בערב את עם עצמך, את יכולה לפגוש חברות, יכולה לראות סרט, ויכולה לגלול באינסטוש. ב"אהבה חדשה" אין לך אפילו רגע אחד כזה - שלושה שבועות שבהם את בעיקר מתמודדת עם עצמך, והרבה מזה נופל בעריכה אגב, כמו היום שאותו תיארה בפני, בו הייתה חולה ובחרדה, וכמעט הגיעה למיון מרוב מצוקה, ולולא שני שתמכה בה, כנראה שזה היה הרבה יותר גרוע.

פרגון נשי מוחלט

אהבה חדשה. אהבה חדשה קשת 12, צילום מסך
קבוצת תמיכה. אל ושני מחזיקות ידיים/צילום מסך, אהבה חדשה קשת 12

הקשר בין הבנות כולן נראה טוב, אבל על אמת, לא כמו נועה ונועה מהעונה הקודמת שהיה ברור שזה עניין זמני בלבד. הפרגון אחת לשנייה הוא אמיתי, והתקשורת כנה ומלאת הומור, החל מקריאות ביניים תוך כדי צפייה בפרק, וגם הומור עצמי של כל אחד מהן על עצמו ועל הסיטואציות שהם מופיעים בהם, לטוב ולרע.

אל ושני נראות מהצד כמו חברות ממש טובות, וכנראה שהתמיכה היא הדדית. בזמן הצפייה, בסצינה מסויימת של שני ומיכאל (לא מגלה איזו - תראו את הפרק היום) ראיתי את שני דומעת והאינסטינקט שלי היה לצלם אותה בוכה. אבל בגלל שאני הרבה יותר חמודה ממה שנדמה, לא היה לי נעים להיות חסרת רגישות ברגע הזה, אז צילמתי את אל מחזיקה לשני את היד.

צריך להגיד למען הפייריות, ששני הרבה פחות לחוצה ושתלטנית ממה שנראה בפרקים - רוב הזמן היא בכלל נקרעת מצחוק על עצמה ועל מיכאל, שברח לפני ההקרנה כי היה לו ניתוח (מיני-ליפט?) ולצערי לא היתה לי הזדמנות לבדוק את הפרצוף שלו בזמן הצפייה. למרות שההתנהגות של מיכאל היא אותה התנהגות בתוכנית ובלייב, מבחינתי הוא נשאר עדיין הגבר הכי מבלבל בתוכנית.

עוד דבר חשוב שאני חייבת לומר - דנה נראית הרבה יותר טוב במציאות מאשר בטלוויזיה, וגם ההתנהגות שלה הרבה יותר רגועה במציאות ממה שדמיינתי. האישה יודעת גם להיות הכי עניינית, ולמנן את הדומיננטיות שלה, בניגוד לטענותיו של שוליית הקוסם. השואו של דנה לא צעקני כל כך, מסתבר, ויותר מזה - לי יש תחושה שכל מה שמתרחש מתחת לפני השטח רחוק שנות אור מהדמות שהיא מציגה, והלוואי שהייתה פותחת את החלק הזה בפנינו, כי הוא נראה מרתק. ניסיתי להבין מה קורה בינה לבין דור, אבל חייבת לומר שרוב הזוגות שיחקו אותה כל כך טוב שבאמת אין לי מושג אם הם יחד או פשוט אקסים טובים.

מה שדנה שומרת לעצמה

אהבה חדשה. אהבה חדשה קשת 12, צילום מסך
האישה שהיא לא כמו שהיא נראית והגבר הכי מבלבל בתוכנית. מיכאל ודנה/צילום מסך, אהבה חדשה קשת 12

סרגיי ומריאנה הרבה פחות מבלבלים, ונראים ממש כמו זוג לשעבר שהתגבר על רוב המשקעים, או כמו זוג בהווה עם הרבה פערים שצריך לגשר עליהם. גם הם מופיעים לא מעט בפרק הזה, והיה להם לא פשוט לצפות בהמשך משבר התקשורת שמלווה אותם כבר כמה ימים. בסופו של דבר גם הם נראו לכל הפחות חברים שרוחשים זה לזו הרבה מאד כבוד, וכמו שני אנשים שיש או לא מזמן היתה בינהם הרבה אינטימיות.

מיכאל שגם היה שם - מתנהג בול אותו דבר כמו בתוכנית - וואט יו סי איז וואט יו גט. אותה פתיחות, אותו פורח, אותו הומור ואותה קלילות. ולגבי מה שמעניין הרבה מאד אנשים שצופים בתוכנית - שאלתי באופן לגמרי ישיר, והוא טוען שהוא בוודאות לא גיי. סורי. גם אני קיויתי. אפרופו בלבול, שני ומיכאל הכי יכולים להיות גם וגם. הם לא נראו שבורי לב אבל גם לא רחוקים - היו ביניהם מגעים שלא אומרים שום דבר, אבל הקשר העמוק שנרקם ביניהם בתוכנית בולט גם עכשיו. לא ברור אם הם פרודים או לא, אבל נראים כאילו יכלו להיות זוג עוצמתי מאד אם יצליחו לנצח את הפערים שקיימים ביניהם. האם זה קרה? נצטרך לחכות ולראות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully