מנו כהן. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

לפני התוכנית החדשה של מנו, שאלנו אותו אם הוא עדיין רווק

קארין ארד ומנו כהן

13.5.2022 / 14:02

ברוכים הבאים לפרק הראשון של חתונמי 2022, בליווי צמוד של מנו כהן, הלא הוא מנו של ניצן מהעונה הקודמת. בפרק הזה נדבר קצת על הזוגות הראשונים ונשמע ממנו - מה קרה איתו מאז שעזבנו אותו לאחרונה בחדר המומחים?

זה מה שמנו חושב על בן ומעין מהעונה הנוכחית של חתונמי. האזינו

העונה החדשה של חתונה ממבט ראשון התחילה השבוע, וכמו בכל עונה, נלווה אותה מהצד בתוכנית שבועית עם קארין ארד, ואחד ממשתתפי העונה הקודמת. והפעם, בפעם הראשונה - הבאנו גם זוית ראייה גברית של העסק הזה, ואם כבר גבר, אז למה לא את הגבר הכי פופולרי בחתונמי אי פעם - מנו כהן, הלא הוא מנווווו (במבטא צרפתי) כפי שניצן היתה קוראת לו.

מנו כרגע בחו"ל, אז במקום תוכנית בשידור חי נאלצנו הפעם להתפשר על אודיו בלבד, של שיחת טלפון מוקלטת מארצות הברית. בפעם הבאה כבר תפגשו אותו בשידור חי בפייסבוק שלנו, ובנוסף לאודיו יהיה גם וידאו, וגם אורחים כמו איתמר עמי, דני זיסקינד, ועוד הפתעות.

פגשנו זוג אחד מתחת לחופה, מעין - אדריכלית ודוגמנית פלאס סייז, ובן, בשלן חובב וגולש עוד יותר חובב. על פניו נראה שהם מתאימים בוייב, בחיוכים, בקצב, וגם מבחינת כימיה מינית, אם לשפוט לפי המשפט האחרון שאמר בן על מעין, שהרגיע את החשש הציבורי שאולי הוא מעדיף בחורות מאד רזות.

איך זה ימשיך מכאן? האם בן ומעין באמת מושלמים יחד כמו שזה נראה, או שהבעיות תיכף יתחילו לצוץ? אם תשאלו אותנו, הדירה שלו הולכת לככב בשיחות יחסינו לאן שינהל הזוג, יותר מכל דבר אחר. האם זה עניין ל כסף? של אג'נדה רוחנית? האם הוא בודהיסט? כל אלה ועוד, בפודקאסט החדש שלנו. האזינו לפרק הראשון של "חתומנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully