אוקייקיופיד. יח"צ,
יח"צ

אל תפספסו: החידון שיסדר לכם את הדייט הבא

בשיתוף אוקייקיופיד

עודכן לאחרונה: 13.6.2022 / 10:32

אפליקציית ההיכרויות אוקייקיופיד חושפת נתונים שלא פורסמו עד היום: מה באמת מעניין את הישראלים במערכות היחסים שלהם (ספוילר: פוליטיקה, בינג'ים והמון דיבורים). ויש גם כמה המלצות

בווידאו: OkCupid - מה שמתאים לך/יח"צ

כל אחד ואחת מאיתנו מחפשים משהו קצת שונה ממערכות היחסים שלנו. אולי אנחנו רוצים שירימו לנו עם הרבה מחמאות ותמיכה. אולי אנחנו רוצים המון מגע, או מחוות רומנטיות ענקיות. אולי דווקא הצעה לטיול ספונטני זה בדיוק מה שהיה עושה לנו את זה. אז מה אנחנו באמת רוצים? אפליקציית ההיכרויות אוקייקיופיד חושפת נתונים שלא פורסמו עד היום המתייחסים לשמונה סוגי מערכות יחסים שאולי ישמעו לכם בדיוק כמוכם.

אוקייקיופיד. יח"צ,
הישראלים לא נרתעים מלדון בתחומי העניין והתשוקות שלהם/יח"צ

אקטיביסטים

הישראלים לא נרתעים מלדון בתחומי העניין והתשוקות שלהם. למעשה, שאלות ההתאמה הפוליטיות של אוקייקיופיד נענו כמעט 2 מיליון פעמים על ידי ישראלים - וכמעט מחצית מהמשתמשים בישראל נהנים לדון בפוליטיקה. אבל פוליטיקה היא לא הדבר היחיד שחשוב להם. באוקייקיופיד, 97% מהמשיבים הישראלים מאמינים ששינוי האקלים הוא אמיתי - ו-77% מהנשאלים אמרו שהם מודאגים מזה. והם לא מדברים רק על נושאים שאכפת להם מהם, הם עושים משהו לגבי זה: 4 מתוך 10 דייטים בישראל רואים את עצמם כאקטיביסטים. המלצה: אל תפחדו לשתף בפרופיל שלכם שאתם פמיניסטים, דואגים לקיימות או טבעונים. תהיו גאים במי שאתם.

איך תדע.י איזה טיפוס את.ה במערכת יחסים?

מוגזמים

אם יש שני דברים שישראלים אוהבים, זה זוגיות ורומנטיקה. כשנשאלו, יותר ממחצית (56%) מהישראלים באוקייקיופיד אמרו שהם רוצים שהזוגיות הבאה שלהם תימשך יותר משנה. רוב (75%) הישראלים באוקייקיופיד אמרו שאם יגש אליהם מישהו שהם לא מכירים בצורה רומנטית, המהלך יתקבל כיותר נחמד מאשר מעצבן. המלצה: אל תפחדו להראות את הצד הרומנטי שלכם! כתבו בפרופיל שלכם שאתם מאמינים באהבה או שהסרטים האהובים עליכם הם קומדיות רומנטיות עם סוף טוב.

רגישים

כמעט 6 מתוך 10 (58%) מהישראלים באוקייקיופיד שיתפו שהם רגישים. הם מונעים על ידי רגש ומעדיפים תקשורת פתוחה. בשנת 2022, אל תפחדו להראות את הצד הרגיש והפגיע שלכם, כי אנשים באוקייקיופיד שאומרים שהם רגישים מקבלים 129% יותר לייקים ו-33% יותר התאמות מאשר אלה שלא.

איך תדע.י איזה טיפוס את.ה במערכת יחסים?

ביתיים

אם אתם לא אוהבים ללכת לים או למועדונים, אל תדאגו: אתם לא לבד. הרבה ישראלים נהנו לבלות בבית בזמן הקורונה, כאשר 43% אמרו שהדבר הטוב ביותר בלהיות בבית הוא צפייה ב"בינג'" בסרטים ותוכניות טלוויזיה, 39% אמרו שהיו מעדיפים ללמוד דברים חדשים ו-18% העדיפו להשלים פערים עם חברים טובים. המלצה: אם אתם רוצים למצוא אנשים בעלי דעות דומות באוקייקיופיד, וודאו שאתם משתפים את הפעילויות האהובות עליכם בבית, כמו אפיית לחם או גינון, בפרופיל שלכם. זה עוזר למאצ'ים שלהם להתחיל אתכם שיחה מעניינת!

זוג בדייט רומנטי. ShutterStock
ישראלים נוטים לראות את הטוב שבאנשים/ShutterStock

חופרים

ישראלים אוהבים לדבר. למעשה, 70% מתוך יותר מ-80,000 ישראלים באוקייקיופיד אמרו שכאשר אין שום דבר לדבר עליו בדייט ראשון זה גרוע יותר מחוסר משיכה פיזית. כדי להמשיך בשיחה, צריך לשאול שאלות. זו הסיבה שהמשתמשים הישראלים ענו על שאלות ההתאמה באפליקציה 95 מיליון פעמים במהלך השנים. בישראל, כמה משאלות ההתאמה הפופולריות ביותר הן "חריף על אוכל?" ו"יהדות, בשבילך?" ו"האם להיות קרבי זה מושך?" המלצה: אל תפחדו להשתמש בשאלות האלה בתור התחלה לשיחה.

איך תדע.י איזה טיפוס את.ה במערכת יחסים?

דביקים

הרבה ישראלים נוטים להעריך ביטחון עצמי גבוה. יותר ממחצית (52%) מהנשאלים הישראלים אמרו שיש להם ביטחון עצמי גבוה ו-39% אמרו שהוא לא גבוה או נמוך, בעוד שרק 9% אמרו שיש להם ביטחון עצמי נמוך. ישראלים הם גם אינטימיים וחושניים. כשנשאלו כיצד יש סיכוי גבוה שהם יראו לבן או בת הזוג שאכפת להם, 44% אמרו באמצעות מגע לעומת 36% באמצעות פעולה, 18% באמצעות מילים ו-2% באמצעות מתנות.

מרימים

ישראלים נוטים לראות את הטוב שבאנשים, ונהנים להיות בקרבת מי שיש להם גישות חיוביות. יותר מ-115,000 אנשים בישראל אמרו "כן" לשאלה התואמת "האם הייתם יוצאים עם מישהו שתמיד אופטימי?" ויותר מ-20,000 ישראלים באוקייקיופיד מתארים את ההתנהגות שלהם כחיובית ככלל. המלצה: כשאתם שולחים הודעות למאץ' באפליקציה, תקרינו את האנרגיה הזו! אל תפחדו להשלים אותם או להוסיף את האימוג'ים האהובים עליכם.

זורמים

ישראלים רבים הם הרפתקנים וזורמים. כשנשאלו, 63% מתוך יותר ממיליון משיבים באוקייקיופיד בישראל אמרו שהם חסרי דאגות (בעוד 37% אמרו שהם "אינטנסיביים"). המלצה: כשאתם יוצרים או מעדכנים את הפרופיל שלכם, הקפידו להעלות תמונות המראות את האופי שלך - טיול במצדה, משחק כדורעף על החוף, טיול ברחבי אסיה ואירופה.

אוקייקיופיד. יח"צ,
הרבה ישראלים נוטים להעריך ביטחון עצמי גבוה/יח"צ

אודות OkCupid

כשבאים לבחור בן/בת זוג לדייט, OkCupid היא אפליקציית ההיכרויות היחידה ששואלת עבורך את השאלות הנכונות. האלגוריתם של OkCupid משתמש בתשובות למגוון רחב של שאלות רקע שמספקים המשתמשים כדי להבין לעומק מה חשוב להם, במה הם מאמינים, מתעניינים ומה ההעדפות שלהם. החברה נוסדה ב- 2004 ומאז אחראית על מיליוני חיבורים בין בני אדם בלמעלה מ-110 מדינות. החברה היא אחת החלוצות בתחומי ההכלה במגוון רחב של ממדים, דוגמת מגדר, העדפות, גזע ודת.

רוצים לגלות עוד קצת על זוגיות? כנסו לחידון שיצרה הדייטולוגית של אוקייקיופיד

למידע נוסף: http://www.okcupid.com/

בשיתוף אוקייקיופיד
  • עוד באותו נושא:
  • היכרויות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully