ג'וליה ואימא שלה. TIKTOK/JULIAHATCH22, צילום מסך
צילום מסך/TIKTOK/JULIAHATCH22

"גברים יוצאים איתי כדי להתקרב לאמא שלי - היא יותר שווה ממני"

20.6.2022 / 23:40

ג'וליה האץ' הציגה לעוקביה את "האמא התאומה שלה", שנראית צעירה בערך כמוה והגולשים מיד התוודו בפניה: "אמא שלך שווה יותר ממך". צפו

ג'וליה ואימא שלה/TIKTOK/JULIAHATCH22

הסיוט של כל בחורה הוא שגבר שהיא יוצאת איתו יתאהב במישהי שהיא מכירה, על אחת כמה וכמה אם מדובר ב.. אמא שלה. ג'וליה האצ' בת ה-20 שיתפה את סיפורה בטיקטוק, שם היא חשפה שקרה לה לא פעם שגברים שיצאו איתה הודו שעשו את זה רק כי רצו להתקרב ל"אמא הלוהטת שלה".

בסרטון שהעלתה לטיקטוק וצבר מעל ל-2 מיליון צפיות ג'וליה נראתה די משועשעת מהסיטואציה הזו.חושפת את הבעיה שהיא נתקלת בה בעולם ההיכרויות לעתים קרובות. היא אמרה: "אני חושבת שהוא ממש מחבב אותי" ועונה לעצמה: "לא יקירתי, מה את חושבת שזה בעצם? וימה: "הם רוצים את אמא שלי".

הצופים שלה מיד דרשו לראות את אימא שלה, שהוצגה כלאחר כבוד על ידי ג'וליה בתור "האימא התאומה שלי" התרשמו מיופיה של האם, שנראית בערך בגיל של הבת שלה, ודרשו מג'וליה "לזוז מהדרך", כדי שהם יוכלו לראות טוב יותר את האם.

@juliahatch22 Me and mom back together @Rebekah ♬ rock ur body - jay

ג'וליה אמרה שהיא תמיד מקבלת הערות כמו "אמא שלך יותר שווה", או "אמא שלך נראית כמו לאנה דל ריי" או גברים שששואלים אותה אם היא רוצה אבא חורג.

ג'וליה ואמה, רבקה, החלו לפרסם סרטונים שלהן ביחד ולמרות שעדיין לא חשפו את גילה של האם, מגיבים רבים כתבו להן בתגובות שהן נראות באותו גיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully