נקמה בבן הזוג שבגד באיביזה. @chelsc123, צילום מסך
צילום מסך/@chelsc123

גבר שנתפס בוגד ספג את הנקמה האולטימטיבית: "זה כמו בסרטים"

30.6.2022 / 23:35

בזמן ששהו בחופשה רומנטית במצרים, גילתה האישה שבן הזוג שלה בגד בה במהלך טיול שלו עם חברים באיביזה. היא נקמה בו בדרך כואבת במיוחד. הוא מצידו מכחיש: "נפרדנו לפני הטיסה הזאת ולא הייתה אפשרות לבטל את הכרטיסים"

נקמה בבן הזוג שבגד בה באיביזה/@chelsc123

איך אנחנו אוהבים דרמה! גם אתם? אז יש לנו אחת טובה בשבילכם שתועדה גם במצלמה. מדובר בזוג שיצא לנופש רומנטי במצרים, כשבמהלכו גילתה האישה שבן זוגה בגד בה עם אישה אחרת בזמן שהיה בטיול עם חברים באיביזה. בעוד הטיול ההוא הסתיים בהצלחה, היא לא נתנה לחבר הבוגדני שלה לחמוק מעונש בטיול הנוכחי.

תיעוד רגע הנקמה הכואב צולם ע"י צ'לסי קארבר שישבה מסביב לבריכה כשהאישה לפתע הופיעה שם עם המזוודה של החבר שלה. בסרטון, שצבר מעל 3.5 מיליון צפיות בטיקטוק, נראית האישה גוררת את המזוודה מסביב לבריכה כשבן זוגה - כיום כנראה האקס שלה - רודף אחריה. בשלב מסוים היא עצרה, פתחה את המזוודה והשליכה את כל תכולתה לבריכה בזו אחר זו. החבר נשמע צועק לעברה בכעס: "אני מקווה שיעיפו אותך מכאן, יא ז*** שמנה". על הסרטון הופיע הטקסט: "זה מה שקורה כשנתפסים על בגידה באיביזה".

הנקמה המושלמת? צפו:

@chelsc123 This is what happens when you get caught out for cheating in ibiza ? #foryoupage #cheat #ibiza #cunt #fyp ♬ Oh no, oh no, oh no, no no - Hip Hop

רבים התלהבו ממעשה הנקמה. "זה כמו בסרטים", כתב אחד, "אני מריע לה". אחרת כתבה: "מגיע לך יותר טוב". משתמשת נוספת כתבה: "היית צריכה לזרוק לשם גם את כל מכשירי האלקטרוניקה, חפצי הערך וכרטיס הטיסה שלו".

מאוחר יותר צ'לסי התייחסה בתגובות לסרטון וסיפרה שהיא מכירה את הזוג וידעה שהאישה הולכת לנקום בו ככה: "היא אמרה לי שהיא הולכת לעשות את זה. בגלל זה צילמתי את ההתרחשות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

התיעוד ללא הסאונד:

הצד שלו

בעוד ניתן בקלות להבין את התגובה שלה, החבר טוען שהוא בכלל לא בגד בה ושכדאי שנקשיב לצד שלו. הוא יצר קשר עם Fabulous והסביר להם מה, לדבריו, באמת קרה שם: "אנחנו פרודים. טסתי לאיביזה עם חברים וסיימתי את הקשר איתה ביום שהגעתי לשם. הזמנו כבר את הטיול למצרים ולא הייתה אפשרות לבטל את הכרטיסים אז טסנו כידידים".

הוא מוסיף: "לא בגדתי בה כי סיימתי את הקשר הזה. טסנו למצרים וכבר במטוס אמרתי לה שהייתי עם מישהי אחרת. היא התנהגה כאילו כלום לא קרה, אבל אז היא הגיבה ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully