לואיזה קוואנסקי. GrooovyLouisa, צילום מסך
צילום מסך/GrooovyLouisa

"אנשים שונאים אותי ואני מרגישה מאוימת בגלל השדיים הגדולים שלי"

9.8.2022 / 0:03

כוכבת OnlyFans טוענת שהחזה הגדול שלה לגמרי טבעי ומהווה סכנה לחייה: "אנשים מתעללים בי. אני מרגישה לא בטוחה איתם". כעת היא מקווה לעבור הקטנת חזה

"השעו אותי מאינסטגרם רק בגלל החזה שלי"/louisakhovanski

הכירו את לואיזה קוואנסקי, דוגמנית אוקראינית עם כמעט 3 מיליון עוקבים באינסטגרם וכוכבת OnlyFans שאהודה במיוחד ברשת - בין היתר בגלל גודל החזה הלא סטנדרטי שלה. אבל הדוגמנית בת ה-28 טוענה שהחזה הגדול והלגמרי טבעי שלה (מידה 30HH) מסכן את בריאותה והיא מקווה בקרוב לעבור הקטנת חזה.

היא סיפרה שכבר בגיל 9 היא הייתה הילדה ה"מוזרה" בכיתה, ושתלמידים היו מתנכלים לה לעיתים קרובות בגלל גודל החזה שלה. אפילו מורים, לדבריה, לא יכלו להסתיר את מבוכתם. כיום היא מודה שהיא סובלת מכאבים בעיקר בגב וחשה באי נוחות בכל פעם שהיא לובשת בגדים צמודים. היא גם מודה שהיא לא מסוגלת לעשות כל פעילות אירובית בגלל החזה שלה.

באוקטובר 2019 לואיזה הצטרפה ל-OnlyFans ועל אף שהיא יכולה להמשיך להרוויח שם עד 50,000 דולרים בחודש, היא מעדיפה לוותר על הנכסים הטבעיים שלה. ללואיזה יש 2.7 מיליון עוקבים באינסטגרם שחלקם ודאי לא ישמחו לשמוע שהיא מתכננת לעבור ניתוח להקטנת חזה. "זה חיוני לביטחון שלי. אני חייבת ללבוש בגדים רחבים כל הזמן כדי לא להעמיד את עצמי בסכנה", סיפרה לואיזה ל"סאן" הבריטי, "אסור לי ללבוש חולצות חמודות כמו בנות אחרות, כי אנשים מסביבי שונאים אותי בגלל השדיים שלי. אנשים בוהים בי כשאני לובשת צווארוני גולף או חולצות טריקו, אז אני לובשת בגדים גדולים כדי להשתלב. זו לא אשמתי שקיבלתי בתורשה חזה גדול. אנשים אקראיים כותבים לי בתגובות הערות כמו: 'כל מה שיש לך זה זוג ציצים' וזה גורם לי להרגיש לא ראויה".

לואיזה הודתה: "אני כבר תקופה שוקלת בחיוב לעבור ניתוח להקטנת החזה כדי להרגיש יותר בנוח עם עצמי". היא סיפרה גם שבעבר כונתה "טיפשה" רק בגלל המבנה הגופני שלה: "אלה בעיקר טרולים חסרי פנים שמרשים לעצמם לדבר אליי ככה".

היא מאמינה שעל אף שלא תוכל להפוך למורה כפי שרצתה בילדותה, כישרונותיה האחרים סייעו לה לבסס את עצמה כלכלית. היא אמרה: "אולי לעולם לא אתקבל לעבודה כמורה או לעבודות אחרות - אבל עבדתי קשה כדי להפוך את חיי ליציבים כלכלית. אני לא מלמת סלפי, אלא יוצרת אמנות פיתוי בעמוד ה-OnlyFans שלי. יש לי לוח זמנים פנוי, אני עובדת מכל מקום ויכולה לנסוע לאן ומתי שאני רוצה, אז אני לא חושבת שהפסדתי הרבה מזה".

על אף התגובות, היא מנסה לאהוב ולהתגאות בגוף שלה ולא נותנת לאף אחד להגדיר את אישיותה. "אני אדם מאוד צנוע ואף אחד לא באמת מכיר אותי", היא אמרה, "אני שומרת על כושר. מצאתי חלופות לחדר כושר כמו דיאטה מיוחדת. אני שמחה שיש לי קהל מעריצים שתומך בי ואני מעריכה אותם. אני מתרכזת בצדדים החיוביים של הפרסום שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully