ד"ר מרינה לנדאו. שרון לוין,
שרון לוין

הסיבה הפשוטה בגללה הקרמים היקרים שלך לא עובדים

עודכן לאחרונה: 12.6.2022 / 13:47

נשים מוציאות מאות שקלים על קרמים יוקרתיים שלא עובדים, ויש לזה סיבה פשוטה מאד. ד"ר מרינה לנדאו עם סדרת סקין-קייר חדשה שמשקמת את מחסום האפידרמיס ומאפשרת לחומרים הפעילים לעשות את העבודה שלהם

בעיקרון כבר מזמן חשדנו שהקרמים היוקרתיים הממותגים שמוכרים לנו פחות יעילים ממה שטוענות החברות שמשווקות אותם, במיוחד בכל הנוגע להחזרת הזמן לאחור, שבשנת 2022 זו פרקטיקה שעדיין לא הפנמנו את עיקריה, וחוץ מלהזריק כל מה שיש לנו לעשות כדי לשמור על העור צעיר זה לטפל בו באמצעות מכשירים חשמליים למיניהם והזרקות למינהן. בכל הנוגע לקרמים של אנטיאייג'ינג כבר שנים שלא התרחשה בשורה משמעותית - לשתות הרבה מים, להתגונן מהשמש לשים לחות טובה ולקבל את ההתבגרות - אלה מסקנותי משיטוטים נרחבים בתחום הביוטי בעשור האחרון. עד עכשיו.

את ד"ר מרינה לנדאו אתם מכירים? הנה רזומה חלקי - היא עוסקת ומתמחה ברפואת עור אסתטית וקוסמטית מעל 20 שנה עם דגש מיוחד על טיפולים לא חודרניים בהזדקנות העור, מרצה מבוקשת בכנסים בינלאומיים, ונחשבת לסמכות מקצועית מובילה בעולם בכל הנוגע לרפואת עור אסתטית. בוגרת הפקולטה לרפואה באוניברסיטת בן גוריון, סיימה התמחות ברפואת עור במרכז רפואי סוראסקי תל אביב, השתלמה ב- NYU בניו יורק, וב-Sunnybrook בטורונטו, קנדה, נשיאה בדימוס של החברה הישראלית לכירורגיה דרמטולוגית, נשיאה מייסדת של החברה הבינלאומית לקילופי עור, וחברה קבועה בוועדות שונות של האקדמיה האמריקאית לרפואת עור ושל מחלקת התמרוקים של משרד הבריאות. בקיצור זאת אישה שיודעת דבר או שניים על האפידרמיס, והגעתי אליה במסגרת חיפושים אחרי ליין קוסמטיקה שבאמת משפיע על עור הפנים, ולא רק גורם לו להיראות לח למשך שעתיים.

ד"ר מרינה לנדאו. אביב פרסבורגר,
ד"ר מרינה לנדאו/אביב פרסבורגר

3 דברים שכל אחת צריכה לדעת

מה זה אפידרמיס?
מחסום שמהווה את קו ההגנה הקדמי של הגוף ומשמש מחסום יעיל המונע התייבשות בשל התאיידות נוזלי הגוף, הרעלה בשל ספיגת חומרים מזיקים וזיהום כתוצאה מחדירתם של מיקרו-אורגניזמים. החל משנות העשרים לחיינו, או כתוצאה מטיפול אסתטי שמבצע "פגיעה מבוקרת", צפיפותו, גמישותו ופעילותו של מחסום האפידרמיס מתחילים להידרדר. הדבר מהווה זרז משמעותי ביותר לתהליכי הזדקנות העור ומהצד השני - עיכוב משמעותי בשיקומו לאחר הליך אסתטי.

איך יודעים שהמחסום נפרץ?
ההשפעה המיידית מתבטאת באובדן לחות, ובחוסר היכולת של העור לשמר את תכולת המים שבו. כתוצאה מכך, רמת הדלקתיות של העור גוברת - הוא הופך להיות מגורה, רגיש, אדמומי, מאבד מגמישותו, ממלאותו ומהבוהק שלו. גם כאשר אין תופעות עוריות נראות לעין, מחקרים מובילים חדשניים הראו כי במצב של ירידה בתפקוד של מחסום האפידרמיס, נמדדה רמת דלקתיות גבוהה במחזור הדם עצמו. כלומר - לבריאותו של מחסום האפידרמיס השפעה כללית על בריאות העור והגוף.

אז מה עושים?
"את סדרת הדרמו-קוסמטיקה MAHUT, פיתחתי בראש ובראשונה עבור המטופלים שלי" מספרת ד"ר לנדאו "בתחום שיקום המחסום האפידרמלי, מצאתי מחסור אמיתי בפתרונות שהוכחו כיעילים ברמה מובהקת, בסטנדרטיים קליניים. יצאתי לפתח את הפתרון בעצמי, וכך נולד ה-SUPCERATTM".

ניסוי קליני - תוצאות

הניסוי הקליני (לא כל הניסויים הם קליניים, נהפוך הוא - רובם מתבססים על עדות עצמית של נשים בגילאים שונים שמשתמשות בחומר למשך זמן מסוים) הניב תואות מרשימות ביותר של שינוי מהיר בפרמטרים שונים שנוגעים לרווחת העור ולאנטיאייג'נג שלו:

ב-2 מריחות טופיקליות ב-24 שעות, זה מה שקורה:

כמות הייצור העצמי של חומצה היאלרונית בעור גדלה ב 64%, בתוך 24 שעות בלבד

כמות הליפידים האפידרמליים בעור גדלה ב 185%, בתוך 48 שעות בלבד, כלומר כמעט שילשה את עצמה.

כמות הסרמידים בעור גדלה ב 55%, בתוך 24 שעות בלבד

כמות האנזים Claudin-1 בעור גדלה ב 37%, בתוך 24 שעות בלבד

עיכוב משמעותי של פעילות האנזים Collagenase (אנזים שאחראי על פירוק הקולגן) והאנזים Elastase (האחראי על פירוק האלסטין)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ד"ר מרינה לנדאו. אביב פרסבורגר,
ד"ר מרינה לנדאו/אביב פרסבורגר

רכיבי הקומפלקס

סרמידים
הסרמידים שולטים במספר תפקודים ביולוגיים הכרחיים: ויסות זרימת המים הטרנס-אפידרמלית
התלכדות שכבות האפידרמיס למידת צפיפות המגנה על העור, שיקום המחסום האפידרמלי.
הוכח מחקרית שהסרמיד מעניק אפקט מלחח מיידי - וכן ארוך טווח.

אנטי אוקסידנט
מקורו בתמצית של ה-Camu Camu, פרי-על מיערות הגשם שבאמזונס, בעל ריכוז גבוה של ויטמין C ונוגדי חמצון, עשיר בחומצות פירות, סוכרים, חומצות אמינו ומינרליים , ותכונותיו יוצאות דופן כאנטי-אוקסידנט, מזין, ממריץ ועוזר בטיפול בסימני עייפות של העור, מחייה אותו ומותיר אותו עם מראה בריא.

פפטיד ממריץ
פפטיד ממריץ באנרגיה, אשר פותח במיוחד להצערה של עור מתבגר. מאיץ תהליכים תוך-תאיים שיעילותם יורדת עם הגיל - למשל הגברת האנרגיה התאית והגברת תהליכים פיזיולוגיים בסיסיים
כמו Calcium Signaling שהוא הטריגר לתקשורת בין תאית ותהליכים בין תאים, אשר מגרים מגוון רחב של תגובה תאית. כמו כן הפפטיד מגביר ביטוי של קרטין באפידרמיס, ובכך מסייע בשיקום של המחסום.

MAHUT מוצרי הסדרה

ד"ר מרינה לנדאו. אביב פרסבורגר,
ד"ר מרינה לנדאו/אביב פרסבורגר

הסדרה כוללת:

קרם לחות לעור צעיר - SUPCERAT YOUNG - ליחוח תוך מתן דגש על הפחתת השומניות בעור, ושיקום מחסום האפידרמיס. 50 מ"ל. 335 ₪.
לחות, אנרגיה וריכוך מרקם העור התואמים את צרכיו של עור מתבגר (perimenopausal):
קרם יום לעור מתבגר - SUPCERAT PEM DAY. 50 מ"ל. 420 ₪.
קרם לילה לעור מתבגר - SUPCERAT PEM NIGHT. 50 מ"ל. 440 ₪.
לחות אינטנסיבית, ריכוך מרקם העור וטשטוש מראה קמטים, התואמים את צרכיו של עור בוגר (mature):
קרם יום לעור בוגר - SUPCERAT MT DAY. 50 מ"ל. 440 ₪.
קרם לילה לעור בוגר - SUPCERAT MT NIGHT. 50 מ"ל. 440 ₪.
SUPCERAT WATER - מי ניקוי מוקצפים לניקוי יסודי, מועשר בלחות ומגן על האלסטיות של העור, המתאים לכל סוגי העור. 120 מ"ל. 190 ₪.
BAKUCHI SERUM - סרום פרו-אייג'ינג, הנלחם בתופעות הזדקנות מראה העור לפני הופעתן, ומשפר את איכות ובריאות מראה העור. 30 מ"ל. 480 ₪.
VITA-V SERUM - סרום אנטי-אייג'ינג המכיל חומרים פעילים בעלי תכונות נוגדות חמצון, החודרים לעומק האפידרמיס - להגברת האלסטיות של העור ומלאותו. 30 מ"ל. 490 ₪.
KINNICKI SERUM - סרום לעור עם נטייה לפיגמנטציה. מכיל חומרים פעילים המסייעים בהפחתת ייצור הפיגמנט מלנין בעור, ולשיקום מראה העור. 30 מ"ל. 490 ₪.
ABIO SERUM - סרום לעור עם נטייה לפצעונים. מכיל חומרים פעילים לסילוק עודף סבום ולכלוך מהעור ולצמצום נקבוביות מורחבות. 30 מ"ל. 510 ₪.

כל מוצרי הסדרה מיוצרים ללא חומרי בישום וצבע, 100% טבעוניים ו- SLS FREE.
כל תכשירי הלחות והניקוי של הסדרה מכילים תמצית מצמח האלוורה (במקום מים) להרגעה.
פרוטוקול השימוש בסדרת SUPCERAT מתחיל ב 5-7 ימים של שיקום ראשוני של מחסום האפידרמיס באמצעות תכשירי הלחות בלבד. רק לאחר תקופת השיקום ניתן לשלב את החומרים הפעילים המצויים בסרומים. להשיג אצל סקין תראפיסטיות מורשות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully