חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/קשת 12

לחתוך ומהר: הזוג הכי בלתי נסבל בתולדות חתונמי

דני זיסקינד וקארין ארד

עודכן לאחרונה: 8.6.2022 / 19:08

בן ומעין מהממים, ענבר ורפאל מתקדמים, אבל אם בפרקים הקודמים רק חשדנו שליעד ולימור הם הזוג הכי גרוע בכל עונות חתונמי כולל אלה שעזבו, אחרי הפרק של אמש אנחנו כבר לגמרי סגורים על זה. קארין ארד ודני זיסקינד נפגשים באולפן חתומנו כדי לדון בבעיות של אחרים

חתודני/Sheee

עוד יום רביעי הגיע ועוד פרק של חתומנו, שבו אנחנו נפגשים לנהל שיחות עומק על בעיות של אנשים אחרים, הגיע. הבעיה שמנו לא נמצא היום, כי שוב הוא נסע לחו"ל, הפעם ליוון (מפרגנים לו) - אבל דאג מראש למחליף - חברו הטוב ומשתתף מאותה העונה דני זיסקינד ייפגוש אותי ביום באולפן כדי ללרלר על הזוגות.

ובנתיים, לא נעים לי להגיד שאמרתי לכם, אבל אמרתי לכם. זה מה שכתבתי על הזוג ליעד ולימור כבר בפרק שבו הם נפגשו לראשונה:

"מכירים את :"בואי נהיה הזוג הזה"? אז בואי לא.

איף, איזה שני טרחנים. הגבר ה"עדין והערכי" שאינו מודע לכך שהוא נראה טוב, והאישה הצבעונית, ילדת הפרחים המהממת שאוהבת לצעוד בים וללכת לפסטיבלים, זו ששרה כשהיא פוחדת. יאללה. לא קונה את זה. מילא מהלך השירות העצמי של "הבריחה" מהחופה, שנועד אך ורק כדי לבסס איזשהי אינדיבידואליות דמיונית, וגם, בואו. הם ברחו עם צוות הפקה של עשרים איש. לא בדיוק הבריחה מכלא גלבוע.

אבל מה שבא אחר כך היה יותר גרוע, וכן, אני לגמרי מדברת על סצינת איסוף הזבל האקטיביסטית המשותפת בנמל יפו. בכלל, אנשים "טובים מדי" תמיד חשודים בעיני, ועצם העובדה שיש כל כך הרבה מצלמות מסביב למעשה הטוב הזה לא ממש עוזרת לשכנע אותי. אבל נגיד שזה היה אותנטי, נגיד שזה היה קורה גם בלי מצלמות. סבבה. מה לגבי הסצינה בשדה התעופה?

לכאורה זה היה רגע תמים של שני אנשים שניסו לעשות משהו כיפי ביחד, אבל כל מה שאני ראיתי זה את אחת מהבחורות הדלגניות האלה שאין מצב להגיע איתן לחוף הים והן לא ירוצו אל תוך הגלים תוך כדי שהן פושטות את הבגדים, ושרות בקול כי הרי "בפחד גדול פשוט שרים". כי הן "משוגעות", ו"קלילות" ונורא נורא "חופשיות". והיא לא לבד. גם הוא עם ה'אני מתנשק בדייט השמיני, ומתפשט אחרי שנה' שלו. סליחה, אני אלרגית לטוב לב מזוייף, לשמחה מזוייפת לחרדה מוסתרת, ובעיקר לרוחניות שמורכבת מכותרות וסיסמאות שנאספו מפסטיבלים. הזוג הזה מאד לא אמין בעיניי, ואני ממש מקווה בשביל כולנו ובמיוחד בשבילם, למנת אמת בריאה, ויפה שעה אחת קודם."

ביום בחתומנו, למנו יש מחליף מלומד - דני זיסקינד יחליף את מנו שנמצא ביוון בחופשה. מגיע לו, הוא עובד קשה. נדבר על הפרק לא ההפתעות שראינו אמש, וקצת על התחקיר שבו התוודו יוצאי חתונמי על בעיות נפשיות ואחרות שצצו אחרי השידורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully