גילתה שהדייט נשוי וחשפה את האמת בפני אשתו. inkedhaley, צילום מסך
צילום מסך/inkedhaley

גילתה שהגבר ששכבה איתו נשוי - אז היא סיפרה את זה לאשתו

19.7.2022 / 0:02

האלי הגיע לביתו של גבר עמו היא היתה בקשר בטינדר. לאחר ששכבה עמו היא נכנסה לחדר האמבטיה וגילתה שהוא ממש לא גר לבד. אחרי מסע לחצים, היא חזרה לשם וסיפרה לאשתו את האמת המרה. צפו

גילתה שהדייט נשוי וחשפה את האמת בפני אשתו/inkedhaley

היילי היא טיקטוקרית שניהלה מערכת יחסים עם גבר במשך מספר שבועות לפני שהגיעה בפעם הראשונה לבית שלו וקיימה עמו שם יחסי מין. היא נדהמה לגלות שהוא שיקר לה כל הזמן והוא בכלל נשוי. "הגעתי אליו, הכול הלך בסדר. פטפטנו, צחקנו ואז הלכנו כצפוי לחדר השינה", היא סיפרה. "אחרי שעשינו את מה שעשינו, שאלתי אותו אם אכפת לו שאשתמש בשירותים שלו".

הגבר היסס וחשש מכך שהיא תלך לחדר האמבטיה שלו וכנראה שהיתה לו סיבה טובה. "נכנסתי לחדר האמבטיה והסתכלתי סביב. ראיתי מגבת שמכסה דברים. זה היה מדף", היא סיפרה, "הסתכלתי מסביב וראיתי שתי מברשות שיניים במדף, אחת מהן היתה ורודה. ראיתי את המוצרים לשיער של אשתו. הוא קירח והוא לא צריך את זה".

כך היא גילתה שהוא בוגד

היא כמובן ניסתה להבין את פשר העניין וכשהיא חזרה לחדר השינה היא שאלה אותו האם הוא מקיים מערכת יחסים עם מישהי אחרת. והוא ענה לה בטבעיות: "הא, כן. מצטער. הייתי צריך להגיד לך, אני נשוי". היילי זעמה כמובן ועזבה את הבית בסערה: "כל כך כעסתי משום שאני לא אישה שתקיים יחסים עם גבר נשוי".

היא חזרה לביתה ובערב הגבר שלח לה הודעה וביקש ממנה שלא תגיד שום דבר לאף אחד. היילי, שחשפה את הסיפור הזה בטיקטוק, הוצפה בהודעות מנשים שטענו שמחובתה לספר לאשתו על כך שבעלה בוגד בה. היא בתגובה החליטה לבקר את אשתו וצילמה סרטון שבו היא מספרת לה על מעשיו של בעלה, כאשר היא מסתירה את זהותה מהמצלמה.

היא סיפרה לאישה

וגם נפגשה איתה

"היי, אני מצטערת. זה מוזר לי קצת", היא אמרה לג'יין, אשתו, "רציתי לדבר איתך. שמי היילי והייתי כאן עם בחור שקוראים לו פיטר". "פיטר? בעלי?", הגיבה אשתו, "מה קרה? איך אני יכולה לעזור לך?". כאשר נשאלה שוב מה קרה, היילי סיפרה לה שפיטר הכיר אותה בטינדר והשניים קיימו יחסי מין.

האישה נכנסה כמובן להלם ואמרה: "הייתה לי הרגשה שמשהו קורה. אני בהלם. אני מתכוונת לברר את זה, יש לי הרבה דברים לעשות עכשיו".

בסרטון שבו היא חשפה את המפגש, האישה הנבגדת הודתה לה: "תודה שחשפת את הסיפור, כי עכשיו אני יודעת ואולי יש עוד נשים שחוו דבר דומה.אחרי שחשפת את זה אנחנו לא ביחד יותר. אני מנסה לארגן את החיים שלי מחדש. אני בסדר, יש לי את המשפחה שלי פה איתי. ואני מתכוונת להתחיל חיים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully