אימא ובת שמבלות יחד. @misslj86/Tiktok, צילום מסך
צילום מסך/@misslj86/Tiktok

כך הגיבו האימא והבת שיוצאות לבלות יחד במעודונים לתגובות המרושעות

14.7.2022 / 23:44

לורה ג'יין בת ה-36 נראית צעירה במיוחד אך רבים לא אהבו את העובדה שהיא יוצאת לבלות עם הבת שלה בת ה-18 במועדונים ועקצו אותה ברשתות החברתיות. התגובה שלה הייתה לא פחות ממושלמת

אימא ובת שמבלות ביחד/@misslj86/Tiktok

אמא צעירה ענתה לטרולים ברשת שאמרו לה שהיא מבוגרת מדי כדי לצאת לבלות עם בתה בת ה-18 ושהיא צריכה להתנהג "בהתאם לגילה". לורה ג'יין בת ה-36 צולמה לאחרונה במסיבה עם בתה, לוי-אשלי, ובמועדון הן נראו כמו אחיות. אך אחרי שהתמונות של השתיים עלו לרשת, גולשים מרושעים הגיבו בצורה מכוערת ללורה וכתבו שהיא "לא צריכה להיות במרכז העניינים", ורבים כינו אותה פשוט "מביכה".

לורה החליטה לענות להם בטיקטוק והיא צילמה את עצמה רוקדת עם בתה ומעיפה את התגובות הללו עם התנועות שלה. "את מחליאה אותי שאת יוצאת עם הבת שלך בכל סוף שבוע", נכתב באחת התגובות שהועפו, "את לא צריכה להיות במרכז העניינים בכל פעם שאת שותה", כתבה אחרת ושלישית עקצה: "מביכה, מנסה להתאים את עצמה לגיל של הבת שלה, תתבגרי!".

צפו בסרטונים שלה

לורה, שמעלה את הסרטונים שלה לטיטוק תחת השם @misslj86 סיפרה שהיא ובתה שומרות אחת על השנייה כך שהן יכולות לצאת בבטחה למועדונים או פאבים. "אני יוצאת איתה וכשאני מדברת עם גברים היא באה ואומרת: "אה, הכרתם את אימא שלי"", מספרת לורה.

צופים אחרים היו המומים לגלות את גילה של לורה ואמרו שהיא בכלל לא נראית בת 36. "הבת שלך נראית כמו התאומה שלך", הגיב אחד ושני שאל: "מי האמא פה? שמישהו יעזור לי". שלישי סיכם: "היא ממש בורכה, לא רק בזה שהיא נראית צעירה, היא פשוט יפהפיה".

  • עוד באותו נושא:
  • אימא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully