האישה שהתחזתה לגבר. TribunNews, צילום מסך
צילום מסך/TribunNews

אחרי 10 חודשים: גילתה ש"בעלה" הוא בכלל אישה מתחזה

עודכן לאחרונה: 8.7.2022 / 22:14

החתן המתחזה כיסה את עיניה של אשתו בחדר השינה וטען שיש לו שדיים בגלל בעיה הורמונלית, אבל אחרי 10 חודשי נישואים הוא נחשף כאישה שצפויה להכנס לכלא "היא גם ניסתה לדרבן אותי לקפוץ לנהר למרות שידעה שאני לא יודעת לשחות"

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

בחורה שחשבה שהתחתנה עם "גבר" חלומותיה, גילתה 10 חודשים לאחר החתונה שמדובר בכלל בהונאה ושהיא למעשה התחתנה עם אישה בתחפושת. מוקדם יותר השבוע, הבחורה בת ה-22 שיתפה את סיפורה לאחר שפורסם בתקשורת המקומית באינדונזיה. הבחורה טענה שהיא הכירה את "בחיר ליבה" באפליקציית היכרויות במאי 2021, שם סיפר לה הבחור, שקרא לעצמו ענהף עראיף שהוא נוירולוג שסיים לימודים בניו יורק וכיום הוא איש עסקים שעוסק בעסקי הפחם וגם התאסלם לאחרונה.

הוא עבר לגור עם הצעירה ואף עזר לה לטפל בהוריה ושלושה חודשים לאחר שהתחילו לצאת השניים נישאו בטקס נישואים איסלאמי, שמוכר על ידי הדת אבל לא על ידי המדינה.

השניים התגוררו בבית ההורים של הבחורה, שהחלו לחשוד אחרי שהחתן ביקש מהם כספים ולא הצליח להוכיח שהוא מוכשר במשהו ובאמת רופא או איש עסקים כפי שהוא טען.

הם סיפרו שהוא מעולם לא הוריד את בגדיו והיה אפילו מתרחץ איתם כשאנשים אחרים היו בבית. כשהאישה הצעירה התעמתה עם בעלה לגבי הגושים בחזה 'שלו' הוא אמר לה שזו בעיה הורמונלית. על פי הדיווח האם החלה לחשוד בחתן החדש שלה ודרשה ממנו להתפשט מולה, אולם הוא סרב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

כדי להימנע מחשד נוסף של המשפחה ושאלות שהיו עלולות לחשוף אותו, החתן הוציא את האישה משם והשניים עברו לגור בלאהט, שנמצאת בדרום סומטרה. שם, באזור המבודד מאינטראקציות, ה"בעל" הצליח להשתלט על הכספים של אשתו.

אלא שבאפריל, האם המודאגת של הכלה יצרה קשר עם המשטרה המקומית, שעקבה אחרי השניים. היא זימנה את ה"בחור" לחקירה, שם נחשף שמדובר בכלל בבחורה ששמה ארייני, שהודתה שבדתה את כל הסיפור.

האישה שהתחזתה לגבר. TribunNews, צילום מסך
האישה שהתחזתה לגבר/צילום מסך, TribunNews

הכלה שנפלה קורבן להונאה, נשאלה ברשת החברתית על חיי המין שלהם וסיפרה ש"בעלה" תמיד היה מכבה את האור בזמן סקס ושם לה כיסוי עיניים בזמן האקט.

בתחקור המשטרה, הבחורה הנוכלת טענה שהיא השתמשה רק בידיים שלה כדי לענג את האישה, אבל הקורבן טענה שהיא היתה משוכנעת שהמתחזה השתמשה גם באביזרי מין במהלך הסקס. היא גם טענה שהמתחזה ניסתה לגרום למותה לאחר שביקשה ממנה לקפוץ לנהר למרות שידעה שהיא אינה יודעת לשחות.

הוריה של הכלה הגישו תלונה למשטרה בגין הונאה, בטענה שהמתחזה הוציאה מהם יותר מ-300 מיליון רופיות אינדוניזיות (בסביבות ה-700 אלף שקלים). אריאני נמצאת כעת במעצר והיא צפוייה לעמוד למשפט גם בגין זיוף מסמכים שהציגו אותה כרופאה ובגין התחזות למגדר אחר והיא עשויה להיענש ב-10 שנות מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully