אחרי שנתיים של זוגיות הן גילו שהן אולי אחיות. carleyandmercedes/TikTok, צילום מסך
צילום מסך/carleyandmercedes/TikTok

אחרי שנתיים של זוגיות הן גילו שיכול להיות שהן אחיות

28.6.2022 / 0:39

קרלי ומרסדס יוצאות כבר שנתיים אך רק לאחרונה גילו שהאמהות שלהן קיימו יחסי מין עם אותו גבר. כעת הן התלבטו האם לעשות בדיקת DNA שיכולה לפרק את הקשר שלהן. הדמיון ביניהן רק מחזק את דעת הצופים שהתוצאה תהיה חיובית

אחרי שנתיים של זוגיות - גילינו שאנחנו אולי חצי אחיות/carleyandmercedes/TikTok

מה שמבסס הרבה מערכות יחסים הוא דמיון בין בני הזוג, אך במקרה הזה הדמיון עשוי להרוס הכל. קרלי ומרסדס נמצאות במערכת יחסים יציבה ואוהבת מזה שנתיים. הן גם מאוד דומות אחת לשנייה. לאחרונה הן גילו לתדהמתן שהן עשויות לחלוק את אותו האבא - ושיתפו בתגלית את העוקבים שלהן.

השתיים גילו שהן עשויות להיות אחיות למחצה לאחר שנודע להן שהאמהות שלהן ניהלו מערכת יחסים עם אותו גבר. השתיים, להן יש חשבון טיקטוק מצליח וגם חשבון נועז ב-OnlyFans, שיתפו את החדשות המטרידות בסרטון שצבר יותר מ-9 מיליון צפיות בטיקטוק, מה לגרם לרבים מ-560 אלף העוקבים שלהן לדחוק בהן לעבור בדיקת DNA.

בסרטון נראות השתיים מדברות בסנכרון עם קטע קול שאומר: "מצחיק, כן. אבל לא מצחיק 'חחח', מצחיק מוזר". על הסרטון נכתב "כשאתן מגלות, שנתיים מאז שהתחלתן לצאת, שהאמהות שלכן שכבו עם אותו בחור". בתחתית הסרטון הוסיפו: "האם עלינו לבצע בדיקת DNA?". בתגובות הוסיפו הבנות את השאלה שפילגה את העוקבים שלהן: "אם אנחנו באמת קרובות משפחה, האם זה לא בסדר להישאר ביחד?".

כאן הן חושפות שהן עלולות להיות אחיות:

עקב הצלחת הסרטון, הבנות שיתפו מקבץ סרטונים נוסף על התגלית שצברו יחד יותר מ-12 מיליון צפיות. אלפים הגיבו לסרטונים ושיתפו את דעתם. "אני חושב שהסיכון האמיתי יהיה לא לעשות בדיקת DNA", הגיב משתמש אחד ואחר הסכים: "תעשו את זה מיד". לתגובה הזאת הגיבו הזוג במילים "אנחנו מפחדות". אחר צידד בהן: "בשלב זה, בורות מבורכת תגיע רחוק".

עוד בוואלה!

"אני אמא שלה, אבל חושבים שאנחנו אחיות. אני מתה על זה"

לכתבה המלאה

והנה הן חופרות על זה:

רבים לא יכלו להתעלם מהדמיון החיצוני ביניהן. "אין לי מושג מי אתן ומיד חשבתי שאתן אחיות, לפני שבכלל קראתי את הטקסט", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה יכול להסביר מדוע אתן נראות כמו אחיות". משתמשת נוספת כתבה: "אתן נראות כמו תאומות. אני כל כך מצטערת".

והן מודעות לדמיון ביניהן

אחרים דנו בשאלה האם קשר הדם צריך להרוס את הזוגיות שלהן. "האם אני האדם היחיד שחושב שללא קשר לתוצאות, אין באמת סיבה להיפרד?" שאל אחד ואחר הוסיף: "אתן גם ככה לא יכולות להביא ילדים בדרך הרגילה ואין לכן ילדות משותפת. מבחינה ריאלית זה ממש בסדר שתישארו ביחד".

אם הן אחיות - האם עליהן להפרד?

ברור
מה פתאום?
2224 משתתפים

הן התלבטו האם לעשות בדיקת DNA

והחליטו ללכת על זה - ומחכות לתוצאות

היו גם צופים שפחות האמינו לסיפור שלהן. "אני מרגישה שזו בדיחה, אבל אתן באמת נראות אותו הדבר", כתבה אחת ואחר הוסיף: "מה אם הן אחיות וכל הזמן הזה גרמו לנו לחשוב שהן זוג?".

בסרטון האחרון ששיתפו הבנות, הן חשפו שהן הזמינו את בדיקת ה-DNA וביצעו אותה ושזה תהליך שיכול לקחת כמה שבועות. אנחנו נמשיך לעקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully