הפתיעה את בעלה בהלבשה תחתונה. @kenzielynnsmith, צילום מסך
צילום מסך/@kenzielynnsmith

הכי מביך שראינו: הפתיעה את בעלה בהלבשה תחתונה סקסית - ולא האמינה למה שקרה אז

26.7.2022 / 0:02

יותר מ-20 מיליון איש כבר צפו ברגע המאוד מביך הזה שבו מקנזי ניסתה להפתיע את בעלה כשהיא לבושה בהלבשה תחתונה סקסית - וגילתה שהוא לא היחיד שציפתה לו הפתעה

הפתיעה את בעלה בהלבשה תחתונה/@kenzielynnsmith

בטיקטוק וביוטיוב תמצאו מגוון רגעי פדיחות שתועדו במצלמה, אבל ברגע מביך כמו זה שלפניכם עוד לא נתקלנו. אחת הצופות בו סיכמה את הצפייה בתגובה: "אני במקומך הייתי מתחבאת מתחת לשמיכה ולא יוצאת משם שבוע". בהחלט כך.

מקנזי לין סמית', תושבת ארה"ב, שיתפה בטיקטוק סרטון קצר בו היא מגלה לצופים שהחליטה להכין לבעלה הפתעה נועזת - ולצלם את עצמה נכנסת לרכב שלו כשהיא לבושה רק בבגד גוף שחור, סקסי וחושפני מאוד. כשנכנסה לרכב וראתה את פניו המובכות של בעלה - הבינה שהתכנית האתגרית שלה כשלה. לא נספר לכם מיד מה היא מצאה שם, כי כדאי קודם שתצפו ברגע המביך הזה בעצמכם.

צפיתם? בא לכם לקבור את הראש בחול? אתם לא לבד. יותר מ-20 מיליון צופים הובכו למוות כשצפו במקנזי נכנסת לרכב ושומעת לפתע את קולה של סבתו של בעלה, היושבת לה במושב האחורי. סופרייז!

הסרטון נפתח כשמקנזי אומרת לצופים: "אני הולכת להחליף בגדים. הוא הולך להגיע לכאן בעוד כמה דקות. בואו נקווה שהוא יאהב את זה". היא מציגה את ההלבשה התחתונה והמגפיים שהיא הולכת לשים ותיעדה את הרגע שבו היא ממהרת לצאת משער המוסך הישר אל הרכב, בתקווה שהשכנים לא יראו אותה ככה. כל מה שהמסכנה ניסתה לעשות זה לתבל מעט את מערכת היחסים שלה עם בעלה, אך היא נותרה מבועתת כשראתה שבעלה לא מתלהב מההפתעה ושמעה פתאום את סבתו אומרת לה בחצי ציניות כנראה: "היי מותק, איך שאת נראית נחמד".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

וסרטון פחות מביך שלהם:

@kenzielynnsmith This was interesting!! #foryou #fyp @jakemaldonado ♬ original sound - Mackenzie Lynn

התגובות לסרטון היו בהתאם. "אתם יכולים לראות את הדמעות שעומדות לפרוץ לבחור המסכן הזה מהעיניים מרוב מבוכה", כתב אחד ואחר הוסיף: "והיא עוד דאגה מה יגידו השכנים אם יראו". אחרת הוסיפה: "הוא מנסה להסתיר את הבושה שלו בזמן שסבתו מחמיאה לה. אני לא יכולה להפסיק לצחוק מזה".

חלק מהצופים תהו בנוגע לאמינות הסרטון, בעיקר מאחר שהסבתא אינה נראית בו וקולה נשמע מעט חשוד. אחרים טענו שהסרטון אמין בעיקר בגלל התגובה של הבעל: "הוא ממש דומע מרוב מבוכה", כתב אחד, "אי אפשר לביים תגובה כזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully