האח הגדול בר אליאב. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

תיבת (לא) נוח: הטלנובלה הטורקית של בר, טליה ואליאב

עירית ברנר

עודכן לאחרונה: 3.7.2022 / 17:35

הרבה זוגות יש בבית האח הגדול - נתנאל ודיאן, דניאל ואילנה, שרון ודיאנה (לשעבר), וכמובן בל נשכח את הטלנובלה הטורקית בין בר, טליה ואליאב. עירית ברנר מנסה להבין מה קורה בתיבת (לא) נוח של בית האח הגדול

העורכת הציעה שאמתין כמה שבועות כדי שאדע מי נגד מי, היא כמובן צדקה כי כל מה שחשבתי בימים הראשונים התברר כטעות חמורה בראיית נפש האדם. זו עונה הנראית על פניו כסוג של תיבת נוח או כמו שאמרה מרינה המתוקה כיערת דבש במבטא פוטיני כבד: " מה הולך כאן בכל מיטה יש זוג, אני מרגישה כמו זבוב".

השמאטע והקלפטע: דיאן ונתנאל

האח הגדול 25.6.2022. מתוך "האח הגדול" רשת 13, צילום מסך
דיאן ונתנאל שוורץ/צילום מסך, מתוך "האח הגדול" רשת 13

הם שודכו כפי שעושים זאת בחסידות גור, עוד לפני שהחליפו מילה וחצי מבט הוכרזו נישואיהם. ולקח בערך שבוע שהם יתנהלו במרחב כמו זוג הנשוי 40 שנה, כל מה שנותר לנתנאל לומר זה את הוויץ השחוק של גברים מאולפים לאחר שנות נישואים ארוכות " דיאן ואני מחליטים בפה אחד, הפה של דיאן".
דיאן שלנו ישבה במקום טוב כשחילקו לוק של דוגמניות ומכאן הכל השתבש כי מדובר בשילוב פנומנלי של פאקצ'ה ועבריינית רק בסטייל של ישראל הראשונה אליבא אבישי בן חיים.

כשחמתה בוערת בה היא צווחת בדציבלים מחרישים, מתקרבת לפני הקורבן הזמני, עושה תנועות בלתי נשלטות עם הידיים ומקנחת בצחוק של גדייה באחו. והוא נעבעך "הבעל" עומד לצידה המום וסמוק. גם לו יש אישיוז' משלו. לרוב סביב אוכל. אחת ל.. האיש מתפרץ בטירוף וצורח אין אוכל, אין אוכל, כאילו השתחרר זה לא מכבר ממחנה ריכוז ו"אשתו" הענוגה מרגיעה אותו בליטוף אדיש כפי שמלטפים בעל חי בסערת רעמים.

דיאן מעידה על עצמה שהיא ה"שי-חי" של העונה - אכן יעד אמביציוזי, ויש מצב שהיא בדרך הנכונה והוא ימשיך לנענע את הראש כמו הכלבלבים בדשבורד. ההימור שלי: הם יישארו זמן רב בבית האח, כי עצבים ומזמוזים זה מתכון מנצח.

מה יהיה עם שני אלו? נתנאל יקירנו שהחל את הקריירה שלו עם סטטיק וחונה עכשיו כנהג פקח בעירייה, מה יביא לה? שאווארמה בלאפה? סיבוב בעיר עם מכונית הפקח של עיריית ת"א?
כל דוגמנית הרי יודעת שמצווה עליה שחקן כדורגל רצוי מהליגה האירופאית שמרוויח בהתאם, או לחילופין טייקון, יכול להיות מבוגר ממנה בעשרים שנה. היא תאמר "הוא כמו ילד" והקשיש יגיב במתיקות "היא הרבה יותר בוגרת ממני". הוא יכול להיות אפילו נמוך ממנה בעשרים ס"מ, העיקר שיעמוד על ארנק גבוה. קלישאה?? בטח! אבל החיים הם קלישאה.

אולי הם ירדו במדרגות יד ביד, אך לא יעבור זמן רב שנציג אחוות המשייטים במרצדס (סליחה, פורשה) יארח את "הענוגה" במושב העור המשובח, בעוד נתנאל נגרר מהשקה להשקה במבע עגום.
האהבה מנצחת? אממממ לא בטוח. כי החיים הם קצת כמו תיבת נוח, זברה הולכת עם זברה.

משולש ברמודה: בר, טליה ואליאב (אופק מי?)

אליאב, האח הגדול 2022. רשת 13, צילום מסך
לא התגעגעת לאקסית?/צילום מסך, רשת 13

ביום הראשון (או השני) כשאליאב נכנס לחדר האח הגדול עם חיוך קולגייט, עור בגוון קרמל ומבט של במבי, ופייט משהו שנשמע כמו: "לא טוב היות האדם חתיך", פירט כי בנות מתות עליו, וסיפר שרק אחת עשתה לו את זה בשנים האחרונות ועיניו דמעו (יוז' מיסטייק).

ואז הוא ראה את בר, שדומה לאקסית שלו, וכאן העסק מסתבך.

היא התלבשה עליו, הוא נענה בשמחה, ואז הגיעה טליה (ההיא מהשיחה אצל האח, נו מה?) ונכנסה לבית. מדובר בדמות מהפנטת. משהו בין פוקהונטס לשטן לובשת פראדה (לשיטתה אגב).
בנתיים היא מהלכת בבית בנוגות + אייליינר שנראה כאילו מיקי בוגנים פרץ בלילה לאזור השינה ועבד (היא מתעוררת עם "פס" אז אין אפשרות אחרת). ומכאן אנשי האח והצופים קיבלו טלנובלה שמתסרטת את עצמה שלוש פעמים ביממה מינימום.

לבר יש חלום, בית משלה, או כמו שאמרה בעצבים "אני רוצה משפחה". עם גדר לבנה ופרחים בחצר, גבר נאה, להלן המיועד, אהבה גדולה כמו בסרטים וכמובן שיגדלו ביחד את הבן הקטן שלה ויצמיחו לו אחיות ואחים וכמובן אהבה אהבה כל הזמן. הבעיה היא שבר מתלקחת אחת לשעה בצרחות "אתה אפס". מה שקצת סותר את הפנטזיה של אליאב - הוא יודע אפילו איך היא נראית (כמו טליה) - אבל גם אצלו יש בעיה רגשית לא מפוענחת, ומתישהו יצוצו ההתלבטויות. חלקן יהיו שאובות מעולמו הקודם (האיש היה חרדי) חלקן כלליות, כמו 'איך אישה משאירה ילד קטן לבד למספר חודשים?', משהו שאמא שלו (בטח צדקת) לא הייתה עושה, וחלקן תלויות בהבנת הנסיבות.

מה יהיה? פוקהונטס הלוא היא טליה, מסכמת את התקלה: "הוא מנשק אותה ודופק לי מבטים". למרות מה שנאמר קיימת היתכנות שהם ינסו שוב, אם אליאב יצליח להרגיע את הבהלה שלו ממנה. עבורו היא החלום ושיברו, ואנשים נאחזים לרוב בחלומות. עד החלום הבר, סליחה - הבא. או שמא סיוט?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully