יפה בן דוד בהפגנת מורים ועובדי הוראה, רחבת מוזיאון תל אביב, 30 במאי 2022. ראובן קסטרו
ראובן קסטרו

יפה בן דוד מרויחה 90.000 ש"ח? ובכן - לגמרי מגיע לה

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 13:52

יפה בן דוד ממשיכה בשלה למרות חיצי השנאה שהיא חוטפת בכל מהדורה, עיתון, ואתר. והפעם - בירור מעלה כי היא מרויחה כ-90.000 שקלים בחודש. קארין ארד חושבת שאתם מקנאים, ולאו דווקא במשכורת

יפה בן דוד, שק החבטות התורן של המדינה (מתגעגעים לבנט, הא?) ממשיכה בשלה למרות חיצי השנאה שהיא חוטפת בכל מהדורה, עיתון, ואתר. והפעם - בירור מעלה כי יפה בן דוד מרויחה כ-90,000 שקלים בחודש. קודם כל - מפרגנת. דבר שני - מקנאה, כי הלוואי עלי משכורת כזאת, אבל הכי אני מקנאה במורים, כי הייתי רוצה שבמאבקים שאני צריכה לנהל בחיי היומיום שלי, עם בירוקרטיות, תהליכים, מעמדות, ובמלחמה בטחנות חוסר הצדק שטוחנות לאט, יהיה לצידי ובחוד החנית של המאבק שלי מישהו כזה, בדיוק כמו יפה בן דוד. וגם אתם, אם תשימו את עצמכם לשניה בנעליים של האוכלוסיה המוחלשת, להלן, מורים בישראל - הייתם רוצים.

הכעס והתסכול מובנים - ברור שמה שהתוצאה של המאבק הזה לא עושה נעים לכל המעורבים. ההורים סובלים, הילדים מפסידים, והמשק נאנק תחת הנזקים שנגרמים לו. אבל יפה בן דוד מנהלת את המאבק הזה באופן מדהים ומדויק, עם הכלים שעומדים לרשותה.

כאילו, מה רציתם שהיא תעשה? תכה במשרד האוצר באמצעות דם, כינים וארבה? הנשק היחיד שלה הוא שביתה במערכת החינוך, והיא משתמשת בו, כפי שהיא אמורה לעשות, כדי להשיג תנאים טובים יותר למחנכים והמורים שמגדלים את הילדים שלכם לאנשים מבוגרים שלא יטיחו כסאות בראשים של אנשים כשדעתם לא תואמת לשלהם.

גנץ: אעשה הכל כדי למנוע ממשלה חלופית בהובלת נתניהו
27.06.22. ערוץ הכנסת
גם ממנו אתם מצפים להיות "חמוד"?/ערוץ הכנסת

ככה זה במלחמה, יש קורבנות, ושלא תטעו - בן דוד מנהלת את העניין הזה בדיוק כמו שגנץ היה מנהל קמפיין בעזה, רק עם הרבה יותר עמוד שדרה, הרבה פחות תמיכה, ובעיקר בלי הילת הגבורה שכל אקטיביסט מקבל על הרבה פחות מזה.

אני גם לגמרי מבינה למה הדמות של יפה בן דוד מעוררת אנטגוניזם כזה עם ההבעה הקשוחה, חיתוך הדיבור הלא מתחנחן, והידיעה הברורה שהיא לא מנסה למצוא חן בעיני אף אחד, ושגם לא מזיזה לה "דעת הקהל" - הסירנה המתעתעת שהופכת כל פוליטיקאי שאפתן לביץ' שלה אחרי חודשים ספורים בתפקיד.

לסיום, בואו נשחק רגע את המשחק "זה מה שהיה קורה אם יפה בן דוד הייתה גבר". האם אצל מזכ"ל גבר מישהו היה מדבר בכזו חלחלה על הנוקשות וחוסר הפשרנות שלה? כנראה שלא. כי מגברים בתפקידים ניהוליים ובכירים אנחנו לא מצפים ומצפות להיות "מכילים" ו"מבינים", ו"רחמנים". אם היא היתה גבר, מישהו היה רומז שהיא מרויחה יותר מדי לתפקיד שהיא מבצעת? לא, כנראה שלא ממש.

לסיכום, יפה בן דוד מרויחה יפה, ומגיע לה כל שקל. היא אדם שמכהן בתפקיד ציבורי בכיר, והיא אדם שעושה את העבודה שלו בצורה הכי מסורה שאפשר. אפשר לא לאהוב אותה, אבל אי אפשר לטעון שהיא לא עושה את העבודה שלה היטב.

אם הייתם מורים, הייתם מודים לאל שיפה בן דוד נלחמת את המלחמות שלכם - ועושה את זה ביותר קשיחות מכל גנרל שיכולתם לשים בתפקיד הזה. אם לא הייתם הורים ברגע זה, או משרד האוצר, הייתם מוחאים לה כפיים, ולא רק שמפרגנים לה על המשכורת הזאת שמגיעה לה לחלוטין (אולי היא כוללת גם פיצויים על נזקים נפשיים) הייתם פותחים עבורה גם מימון המונים, סתם שתקנה לעצמה משהו יפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully