נועה קירל yes+. צילום מסך, צילום מסך
צילום מסך/צילום מסך

פחות, נשמה, פחות: אלה הנשים שראינו השנה יותר מדי

עדי דנטס

15.7.2022 / 12:55

לאחרונה התוודענו לעובדה שנועה קירל כפי הנראה תייצג אותנו באירוויזיון הבא, וויכוחים ניטשו בתקשורת לגבי השאלה האם מדובר במוב שישפר את מעמדה או בסיכון לא נחוץ. אנחנו בסך הכל חושבות שבשביל לתחזק אהבה צריך להתרחק לפעמים. אלו הנשים שראינו קצת יותר מדי השנה

נועה קירל נבחרה לשיר בארוויזיון בלי שהיא בכלל ידעה שהיא מועמדת. מקסים. מרגי אגב הגיע אחריה בהפרש של נקודה וזה מרגיש כמו מטאפורה על כל המהות של השניים האלו, אבל לא משנה.

בכל מקרה זה די מובן שקירל הגיעה ראשונה, היא חרוטה לנו כל כך עמוק בתוך התת מודע שאני מתפלאת שאנשים לא לוחשים את השם שלה מתוך שינה. ללא ספק מדובר באחת הנשים שמסתננות לחיינו מכל מקום - שיר חדש שלא מפסיק להתנגן בכל תחנת רדיו/ חנות/ רמקול של אדם רנדומלי שעושה ריצה ומוותר על אוזניות, סבב בארים מתוקשר, מופע ענק בפארק הירקון שהפרסומות אליו השתלטו על כל פינה בישראל, פרסומת ליס, ראיונות מתוקשרים ועד ועוד ועוד דברים שגורמים לכולנו לראות אותה הרבה יותר ממה שאנחנו רואים את בני הזוג שלנו. אה, בואו לא נשכח גם את ליין מוצרי השיער שלה וההופעות שלה במדורי הרכילות. בקיצור - נועה, אוהבים אותך, אבל גם קצת התעייפנו. אולי אפשר למתן קצת את השפעת הקירל על חיינו, כי בכל זאת, כמה אפשר?

אבל נועה לא לבד, ויש עוד כמה נשים שאנחנו אמנם אוהבים, אבל איך לומר - קצת בא לנו לקחת מהן אוויר כי הן מופיעות בכל מקום ועוד רגע מסתננות לנו גם לחלומות, הנה רשימה חלקית:

נגה ניר נאמן

בזמן שיש אינספור מגישות חדשות שמופיעות לנו כל ערב על המסך אבל לא גורמות לנו לזכור את השם שלהן, נגה היא מישהו שאנחנו מיד נזהה אם היא תעבור לידנו ברחוב. זה כנראה קורה בגלל שנוגה מבינה תקשורת, ויודעת איך לגרום לנו לחכות דווקא לכתבות שלה על המסך - בין אם היא מדברת על יוקר המחיה או המחירים בסופר. מצד שני, אנחנו כבר יודעים שאנחנו חיים באחת המדינות היקרות בעולם וגם מודעים לעובדה שלהדליק מזגן במשך שעתיים עולה יותר מאונקיית זהב, אז לפעמים קצת נמאס לראות אותה מזדעזעת כשאומרים לה שמשחת שיניים באנטליה עולה שליש מאשר בסופר, ולראות אותה מבקרת בכל ריזורט אפשרי, ומעבירה את אותה הביקורת על נתב"ג, שוב, שוב ושוב. בין לבין היא גם התמודדה עם פציעה ששיתקה אותה לכמה חודשים והשילה כמות נכבדת של קילוגרמים - שזה כמובן הנושא החשוב והמעניין ביותר אצל כל אישה.

נטלי דדון

בניגוד לקירל וסלע, נטלי לא מתקתקת קמפיינים ותוכניות טלוויזיה, אבל היא כן רוצה להיחרט לנו בתודעה בכל דרך אפשרית, אז היא עושה את זה על ידי ייצור מגוון שערוריות בגדלים משתנים על מנת להסתנן למדורי הרכילות ולקבל ראיונות. אימהות חד הורית, הנקה, בעיות בעסק, חיי אהבה לא ברורים, מסרים כמו "אישה לאישה מלכה", התקרבות לדת, ריבים מתוקשרים, פוליטיקה - יו ניים איט, דדון כבר דיברה והתראיינה על זה. אחרי שפמפמה את האמהות שלה ודיברה על הרצון לילד נוסף עם אבי בנה שלא ברור לנו כל כך מתי הם און ומתי אוף, נטלי החליטה שהיא בעצם גורו נשיות שמחזקת ומעצימה נשים על ידי משפטי העצמה גנריים. כשזה לא עבד היא דיברה על התקרבות לדת ועדיין לא הצליחה להסביר לנו מה חושבים ברבנות על החוש האופנתי שלה. נכון להיום היא בעיקר מדברת על פוליטיקה ומנסה לעצבן את כל מי שהיא רק יכולה - בינתיים זה עוד לא הביא לה קמפיין, אבל אולי בעתיד נראה אותה מגיעה בטופ של בגד ים ומגפי נחש לכנסת.

מיכל אנסקי

אנסקי נמצאת בחיינו ממגוון של סיבות - היא אחת מאושיות הקולינריה החזקות ומופיעה כבר שנים ארוכות בפאנל השופטים של תוכניות אוכל ומוזמנת בערך לכל השקה ותוכנית שבאופן ישיר או עקיף עוסקות במזון. בין לבין היא סבלה ממחלה ששיתקה את פניה וקידמה את המודעות לנושא, עוררה סערות שקשורות בהנקה, פוטושופ וגוף אחרי לידה, הופיעה כפרזנטורית של חברת יהלומים, איימה לעזוב את ישראל לטובת ניו יורק, פתחה את מערכת היחסים המסובכת שלה עם אמא שלה לעיני כל המדינה וכמובן הייתה חלק מהנשים שדיברו בקמפיין הנידה המתוקשר. אנחנו אולי לא יודעים עדיין מה הקשר בין נידה, אוכל ואימהות אבל אנחנו כן נשמח לנוח קצת מאנסקי, לפחות עד הפעם הבאה שהיא תתאר לנו טעם של אורז.

רותם סלע

נכון, לסלע יש איזה שילוש קדוש שאין ליותר מדי נשים מפורסמות בישראל - היא יפיפייה, היא מצחיקה והיא לא מפחדת לצחוק על עצמה. תוסיפו לזה את העובדה שהיא ממש מוכשרת וחדה ותקבלו אישה שכולם רוצים לזרוק עליה כסף כדי שהיא תפרסם אותם. וככה קיבלנו את סלע כמנחה של שתי תוכניות ריאליטי, כפרזנטורית של מזגן, חברת רהיטים ובנק וגם כשחקנית בכמה סדרות שעולות במקביל ('ירושלים' ו- 'בלאדי מורי' נכון לרגע זה - אבל לפני זה היה את 'להיות איתה' ומי יודע מה יגיע מחר). חוץ מזה סלע גם מגיעה להשקות ומככבת במדורי הרכילות בזכות מה שהיא לובשת וגם בזכות תביעה מול חברת מזגנים, שאחר כך משום מה המשיכה לפרסם אותם, לצד הבנק. בקיצור, היא מתראיינת ומספקת כותרות ועכשיו היא שותפה בחברת "נכסים דיגיטליים" ומאיימת להוציא ליין מוצרים לסמסונג. כל זה והיא לרגע לא נראית מזיעה - מצד שני, זה מה שקורה כשאת פרזנטורית של מזגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully