אנדראה סאנשיין  מתאמנת. andrea__sunshinee/, צילום מסך
צילום מסך/andrea__sunshinee/

סבתא וגורו כושר יוצאת נגד מכון הכושר שדרש ממנה להפסיק לצלם אימונים: "זה כי אני אישה"

21.7.2022 / 23:55

אנדראה סאנשיין, מפתחת גוף בת 53, טוענת שמנהל חדר הכושר הורה לה להפסיק לצלם את האימונים שלה, על אף שסיפרה לו עד כמה היא מצליחה באינסטגרם: "אם הייתי גבר, דברים היו נראים אחרת"

אנדראה סאנשיין מתאמנת/andrea__sunshinee/

אנדריאה סאנשיין, סבתא ומפתחת גוף בת 53, שלעתים קרובות עולה לכותרות בזכות אימוניה שומטי הלסתות, טוענת שבעל חדר הכושר בו היא מתאמנת אמר לה שהיא לא מורשית עוד לתעד את האימונים שלה עבור 133,000 העוקבים שלה באינסטגרם.

בפוסט שנמחק מאז, סאנשיין, שמחלקת את זמנה בין לונדון לברזיל, טענה שמנהל חדר הכושר SmartFit בבוזיוס, ברזיל, אמר לה לכבות את המצלמה במהלך אימון. "אמרתי לו מי אני, אבל זה רק החמיר את המצב", היא אמרה, לפי Jam Press. "הוא ביקש לראות את האינסטגרם שלי. הראיתי לו. הוא הגיב בלעג ואמר, 'אה, את מפורסמת? אבל, אני מצטער, את לא יכולה לצלם'".

המתאמנת האובססיבית לכושר, לה יש שלוש בנות ושני נכדים, אמרה שהיא חשה "אי נוחות ומבוכה עצומה" מהאינטראקציה ביניהם, והייתה מעדיפה שהמנהל היה לוקח אותה לשיחה בצד במקום לנזוף בה באמצע חדר המשקולות. היא אמרה: "זו אזהרה לכל הספורטאים והמשפיענים באזור שלי. אסור לנו לקבל דעות קדומות מסוג זה. אם הייתי גבר, האם המנהל הזה היה מתנהג באותה צורה?".

ב-Jam Press דיווחו שהפוסט שלה צבר 2,000 לייקים ומאות תגובות. "לכי ל-OnlyFans. שם תרווחי בגדול מבלי שיגידו לך משהו", כתב לה מגיב אחד ואחר דווקא צידד במנהל: "תמיד טוב לשמוע את שני הצדדים של הסיפור לפני שקופצים למסקנות. זה מאוד לא נוח לאותם אנשים שהולכים לחדר כושר שמצלמים אותם. לא כולם רוצים להופיע ברשת".

אחד כתב: "כל המנהלים של רשתות חדרי הכושר רקובים ומתנשאים, היו לי בעיות בסניף בשכונה שלי והמנהל פשוט לא רצה לפתור את הבעיה שלי. מעולם לא חזרתי לשם". אחר הוסיף: "אם היית גבר, אף אחד לא היה מפריע לאימון שלך ומביך אותך ככה".

אדם נוסף כתב: "בחדר הכושר שהתאמנתי בו נאסר עלינו לצלם. אף פעם לא ראיתי מישהו מצלם שם, ואפילו לא יכולתי לדבר בנייד בחדר ההלבשה חחח, זה אבסורד". אחר טען: "אם את רוצה לצלם, פשוט תבני חדר כושר קטן בבית... אנחנו חייבים לכבד את מדיניות השימוש במתקני חדר הכושר. אנשים צריכים להפסיק לחשוב שמגיע להם יחס שונה רק בגלל שאם יתייחסו אליהם כמו אל אחרים הם יתלוננו על זה ברשת".

איך היא נראית ככה בגיל 53?

סאנשיין בת ה-53 מתאמנת באדיקות לפחות שלוש שעות ביום, מה שגרם לגוף שלה להיות חטוב להפליא. אבל לא רק העבודה הקשה בחדר הכושר גרמה לה להיראות חטובה וצעירה, זה קשור גם למה שהיא אוכלת - וזה לא לבעלי לב חלש.בכל חודש אנדריאה אוכלת 150 ביצים ובערך 22 ק"ג של בטטה. היא אוהבת סלטים וירקות ובמיוחד ברוקולי. "המספר (של הביצים) הוא מפתיע אבל הוא אמיתי לגמרי", סיפרה, "אני מתאמנת שעות בכל יום והתזונה שלי במעקב תמידי של תזונאי. האידיאל הוא תמיד לנסות להשתפר". ביצים הם מצרך מאוד פופולרי בקרב אנשים שרוצים לבנות שרירים, כאשר ביצה ממוצעת מכילה כ-13 גרם חלבון - רכיב תזונתי חיוני אם אתם מחפשים לגדול במסת השריר".

מכיוון שהיא מתאמנת לעתים קרובות כל כך, סאנשיין חייבת לצרוך כמות גבוהה של למעלה מ-3,500 קלוריות מדי יום, בחלוקה לשש עד שמונה ארוחות. הצריכה הסטנדרטית המומלצת היא בסביבות 2,000 קלוריות לאישה בגילה של אנדריאה. עם זאת, זה תלוי מאוד בגורמים רבים הכוללים גיל, תדירות האימונים, מחלות רקע ועוד. סאנשיין סיפרה: "אני אוהבת להתאמן ולעשות תרגילי כוח. לטפל בעצמי זה בראש סדר העדיפויות שלי. אני דואגת לעצמי ועוקבת בקפידה אחרי מה שאני מכניסה לגוף ונמנעת משומנים ומתוקים".

גברים צעירים מתים עליה

נראה כי צריכה גבוהה של ביצים עובדת נהדר עבור סאנשיין שמתפארת בעדר מעריצים, כשרבים מהם גברים צעירים, מהם היא מקבלת לא מעט הצעות לדייטים.משפיענית הכושר, עם 134 אלף עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה סיפרה: "גברים צעירים אוהבים נשים מבוגרות שנראות טוב ואני מקבלת הצעות כל הזמן מבחורים בכל הגילאים. יש אפילו כמה מתחת לגיל 25 אבל רובם בני 30-35. לא מפריע לי שקוראים לי 'סבתא בכושר', אני שומרת על הבריאות שלי וזה מה שחשוב לי באמת. יש סטיגמה שכשנשים מגיעות לגיל מסוים, הן צריכות להתמקד רק בטיפול בבית ובמשפחה. בעיני אפשר לעשות גם וגם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully