שמלת האורחת בחתונה שעיצבנה גולשים. erikawheaton/TikTok, צילום מסך
צילום מסך/erikawheaton/TikTok

אורחת הגיעה לחתונה בשמלה מוזהבת וספגה ביקורת קשה

5.8.2022 / 0:03

אורחת בחתונה הגיעה בשמלה שהגוון שלה דומה מאוד ללבן המזוהה עם הכלה ועצבנה את הגולשים: "במקום הכלה הייתי מתפוצצת"

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

אין אדם שלא יודע שאסור ללבוש לבן לחתונה שאינה שלך. לא רק שאסור ללבוש לבן - עדיף גם להימנע מגוונים קרובים ללבן שבתאורה הלא נכונה עשויים להיראות לבנים, כגון צהוב חיוור וצבעים נירטליים בהירים. כעת אורחת בחתונה ששיתפה בתמימות תמונות שלה מיום חתונת חברתה מואשמת בגניבת תשומת הלב. בעוד שברשת טוענים שצבע השמלה שלבשה קרוב מדי ללבן, היא הכחישה וניסתה להציג ראיות הממחישות עד כמה היא לא.

אריקה ויטון בת ה-25 שיתפה סרטון ותמונות שלה ושל בן זוגה לפני שהגיעה לחתונת חברתה בניו יורק כשהיא לבושה בשמלת סרטפלס זהובה מסאטן של Bec & Bridge. על אף שניתן לראות בבירור שזו שמלה זהובה, רבים טוענים שבתאורה הלא נכונה - ניתן בקלות לטעות שמדובר בשמלה לבנה. הסרטון צבר יותר מחצי מיליון צפיות בטיקטוק ועורר מאות תגובות בשאלה - האם השמלה מתאימה או לא לחתונה? בעוד שחלק טענו שהיא בברור מנסה לגנוב את תשומת הלב מהכלה וציינו שהצבע קרוב מדי ללבן - אחרים טענו שאין בשמלה הזאת כל בעיה.

"מזל שהכלה הייתה כל כך רגועה בקשר לזה. אני הייתי מתפוצצת", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אני לעולם לא הייתי עושה דבר כזה. סבתא שלי הייתה מתחרפנת. זה קרוב מדי ללבן של הכלה". צופה נוספת כתבה: "גם אם צבעה זהב, היא תראה לבנה בתמונות. כמה חוסר כבוד". גולשת שעובדת עם כלות כתבה: "השמלה שלך מצטלמת כאוף וויט. זה הזיה, מותק. יש לך מזל שהכלה הייתה רגועה יותר מכולנו". אחרת הוסיפה: "למה בכלל לקחת את הסיכון הזה? יש להשאיר כל גוון קרוב ללבן - כמו שמפניה או וורוד בהיר עבור הכלה והכלה בלבד. אני לא מבינה למה נשים עושות את זה". אחרת התייחסה פחות לצבע ויותר לאיכות השמלה: "זה יותר סיטואציה של 'לעולם אל תנסי להתעלות על הכלה'. השמלה שלך מושכת יותר מדי תשומת לב". צופה נוספת סיכמה: "אני הייתי עצובה אם היית שם לידי בכל אחת מתמונות החתונה שלי".

לא כולם קטלו את האורחת. "אני סטייליסטית כלות והשמלה הזאת לא לבנה בשום צורה", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "שום דבר בשמלה הזאת לא צועק 'תסתכלו עליי'. השמלה היא בבירור בצבע שמפניה. הגבר שלה לובש חולצה לבנה ואני לא רואה בעיה עם זה". אחת נוספת כתבה: "אני מעדיפה שיגיעו לחתונה שלי בשמלה בהירה טבעית מאשר בירוק עז כמו שאנשים פה בטיקטוק מציעים". אחרת סיכמה: "אנשים מגזימים פה. נכון, לא מומלץ ללבוש לבן - אבל זה בהחלט לא לבן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

והיא הגיבה לביקורת

@erikawheaton Reply to @teecova ? happy to tag you in some more images as well! #tiktoktrolls #badenergystayfaraway ♬ original sound - rinkomaniaa

מה אתם אומרים על השמלה?

חוצפה
לא הייתי לוקחת את הסיכון
לא רואה בה שום בעיה
5262 משתתפים

ויטון אמרה ל-News.com.au שהיא בחרה בשמלה הזו בגלל שהיא "פשוטה, אלגנטית ונצחית". היא הוסיפה: "מעולם לא חשבתי שהשמלה הזו לא מתאימה לחתונה. לא יכולתי לדמיין סיטואציה שאני לובשת שמלה לבנה ביום חתונתה של מישהי אחרת. השמלה הזו היא פשוט לא לבנה".

מאוחר יותר פירסמה ויטון סרטון תגובה שזכה ליותר מ-2 מיליון צפיות, בו היא הציגה ראיות נוספות לכך שהשמלה בבירור מוזהבת ואינו דומה לזו של הכלה. היא הגנה על השמלה שרכשה ב-200 דולר ושיתפה תמונות שלה בשמלה כשהיא לצד הכלה, כשניתן לראות את ההבדלים בגוונים באופן ברור יותר. צופה סיכם: "אנשים הם כל כך דרמטיים חחח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully