אמבר לוק שעברה ניתוחים פלסטיים להראות כמו דרקון. Amber Luke, צילום מסך
צילום מסך/Amber Luke

למרות שהתעוורה כתוצאה מקעקוע, לאשת הדרקון אין חרטות

11.9.2022 / 0:02

היא קעקעה את כל גופה ועשתה ניתוחים בשווי של 250 אלף דולר, נכנסה לשוק וסבלה מהתקפים כתוצאה מכך, התעוורה זמנית וחלק מהניתוחים כשלו, אבל אמבר לוק ממשיכה בשלה

אמבר לוק בראיון/@TEN

אישה אוסטרלית שהפכה את עצמה עם קעקועים ושינויי גוף בשווי 250 אלף דולר ל"אשת דרקון" טוענת שהיא לא מתחרטת על כלום למרות שחלק מהדברים לא עבדו לפי התוכנית. אמבר לוק, בת 27 מבריסביין, סיפרה לסטודיו 10 שהכל היה שווה את זה, בגלל שהיא רואה כעת "כמה עמידה היא", אחרי ששמה כל כך הרבה לחץ ומתח על הגוף שלה.

היא סיפרה שהיא נכנסה לשוק אפליפטי אחרי ניתוחים, למרות שאין לה אפילפסיה. "הייתי בת 16 בקעקוע הראשון וזה היה שחרור של אנרגיה שלילית, זה היה נקודת ציון עבורי", היא מספרת, "הרגשתי באופוריה גדולה, הרגשתי שלמה עם זה. הייתי עם הרבה גאווה ושמחה, זה היה מדהים". למרות זאת, היא הודתה שקעקוע העיניים שלה, השאיר אותה עיוורת במשך שלושה שבועות, דבר שהיא לא ציפתה לו, אבל היא אומרת ש"אני לא מתחרטת על שום דבר".

אמבר לוק

את קעקוע העיניים בצבע הכחול היא עברה בתהליך שנמשך 40 דקות ובו והיא מתארת את החוויה כך: "זה הרגיש כאילו רסיסים של זכוכית משתפשפים לי בתוך העיניים. זה קרה ארבע פעמים בכל עין. זה היה אכזרי. לצערי האמן שקעקע אותי נכנס עמוק מדי לתוך האישונים". כך סיפרה אמבר, "לא ראיתי במשך שלושה שבועות".

דוגמנית האינסטגרם והאונלי פאנס, שנקראת שם "דרקון לבן עיניים כחולות" הוציאה 70 אלף דולר על שינויי גוף, כולל פיצול הלשון, עיצוב החזה, מילוי הלחיים והשפתיים, שתלים באוזניים והרמת ישבן ברזילאית. לאמבר גם מספר רב של פירסינגים והיא חידדה את השיניים שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

בלי חרטות

כך היא נראתה לפני הניתוחים

היא עוד מודה שהיא ביצעה את פיצול הלשון שלה פעמיים, אחרי שהניתוח לא הצליח בפעם הראשונה. היא מתארת את הכאבים כמייסרים, במיוחד אחרי שעשתה את הניתוח בפעם השנייה והיו צריכים לחתוך במקום בו הייתה לה צלקת.

"החוויה שעברתי הפכה אותי לעמידה הרבה יותר וכל כך חזקה. צברתי כל כך הרבה ידע על אנטומיה", היא מספרת, "הייתי בשוק כל כך הרבה פעמים ובהתקפים, אבל אני לא אפליפסית".

מוכנים לראות את הלשון החצוייה שלה?

אמבר לוק שעברה ניתוחים פלסטיים להראות כמו דרקון/@amber__luke

היא סיפרה בעבר על מלחמה עם בעיות נפשיות וסיפרה ששינויי הגוף שלה עזרו לה להרגיש יותר בנוח עם עצמה. ב-2020 היא שיתפה תמונה שלה עם פרצוף חשוף, בגיל 18, וחשפה ציטוטים שיש לה על הצלעות.

"זאת הייתי אני בגיל 18. הייתי בדיכאון קליני, חשבתי על התאבדות והייתי בן אדם מת מהלך. שנאתי את עצמי רוב הזמן, שנאה עמוקה. זה גרם לי לצלקות", היא אמרה, "כעת, אחרי ששיניתי את עצמי למשהו שאני גאה בו, אני אישה חזקה שיודעת בדיוק מה שהיא רוצה ומי שהיא". היא עוד הוסיפה כי: "לכולנו יש פרספקטיבה של יופי, ואף אחת לא רואה אותה בתור בן אדם יפה". "לא כולם חונכו בפתיחות, החברה היא מאוד סגורה. יש סטיגמה על קעקועים, וצריכים לשחרר אותה".

במאי שנה שעברה, מי שעבדה כמלצרית חשופת חזה כמעט נכנסה לכלא אחרי שהודתה באשמה בעסקת סמים. היא הודתה בדצמבר 2020 בשבעה סעיפים שנוגעים לסמים אחרי שהמשטרה פשטה על ביתה ומצאה שקיות מריחואנה ו-MDMA ומספר מכשירים לצריכת סמים. אחרי שבית המשפט שמע את טענותיה ואת הבעיות הנפשיות שלה, הם החליטו לחוס עליה והיא לא נכנסה לכלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully