ג'ניפר לופז. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

ג'ניפר נגד ג'ניפר - שתיהן התחתנו עם בן, אבל מי מנצחת?

24.7.2022 / 18:22

אנחנו יודעים איפה היית בזמן החתונה של האקס: ג'ניפר גארנר נגד ג'ניפר לופז: שתיהן התחתנו עם בן, אבל רק אחת מהן מנצחת את החיים. עוקבים, קריירה, משפחה והישגים של שתי נשים מצליחות באותו שם

אין כמו לשמח חתן וכלה, אבל לפעמים דווקא החתן והכלה הם אלו שמשמחים אותנו - קחו את בן וג'ן, הלא הם בן אפלק וג'יניפר לופז - בניפר, בקיצור. השניים התחתנו לפני כמה ימים בחתונה שגרמה לכולנו להושיט יד לפייסבוק ולבדוק איפה בדיוק נמצא האקס שלנו מכיתה י', כי אם ג'ן יכולה למחזר את החבר מלפני 20 שנה ולספר בכל ראיון שהיא מאושרת ומאוהבת וחיה את החלום, אולי צחי מעירוני ז' הוא גם אופציה.

אבל לופז היא ממש לא הג'ני היחידה בחייו של אפלק - שכן למרות שנראה שאין לו טיפוס ספציפי, גם לאישתו הראשונה קוראים ג'ניפר, היא פשוט לא מאוד לטינית או שזופה או גורמת לנו לפקפק בתהליך ההתבגרות הטבעי של בני אדם. מצד שני, מדובר בג'ני לא פחות שווה. בעצם, זה בדיוק מה שבא לנו לעשות - להבין מי שווה יותר:

העוקבים

שני ה-ג'ן מתחזקות חשבונות אינסטגרם פעילים ושנים זה מזה לחלוטין. לגארנר יש 13.3 מיליון עוקבים - מספר מכובד, ללא ספק. הרבה יותר גדול מאוכלוסיית ישראל כולה. ג'יילו לעומתנה מחזיקה ב218 מיליון - שזה קצת יותר. אבל השאלה האמיתית היא מה העוקבים האלו מקבלים מכל אחת מהן, כי בזמן שג'יילו מהפנטת אותנו בסלפי אחרי סלפי שגורמים לנו לתהות מה אנחנו עושות לא נכון בשגרת הטיפוח שלנו, בין לבין מכניסה תמונה על יאכטה ומדי פעם מפנקת בתמונה לוהטת עם בן - גארנר בעיקר מעלה סרטונים מצחיקים של חיות, וידיאו שלה אופה או אורזת קופסאות אוכל לילדים, ובדיחות. כן, היא לגמרי נגישה יותר, ואנחנו לא ממש יודעים מה אנחנו חושבים על זה.

הלוק

ג'ניפר גארנר היא אישה יפה. מאוד. במשך שנים ארוכות האישה עם החיוך הרחב והגומות נחשבה לאחת הנשים היפות בהוליווד והיום היא לגמרי נראית כמו אחת האמהות היפות באיסוף מהגנים - גם בסטנדרטים הוליוודים. אבל נו, איך לעזאזל אפשר להשתוות לג'ניפר לופז? בעיקר כשלופז מעלה תמונות שלה בבגד ים על עקבי סיכה של 16 סנטימטר, איפור מושלם, קוביות בבטן ובן אפלק לצידה? גרנר, עם הצמות, הג'ינסים הרחבים והמראה נטול האיפור עם כתמי הקמח על הבגדים גורמים לנו קצת לרחם עליה, בטח מול התחרות.

הקריירה

גארנר היתה שחקנית אקשן עסוקה שכיכבה בסדרה "זהות בדויה" ועוד מבחר עצום של סדרות. אחר כך היא עברה לקולנוע, עם סרטי קומדיה קלילים כמו "פתאום 30" ו"יום האהבה". אבל אחרי נישואיה והולדת שלושת הילדים המשותפים לה ולאפלק, היא הניחה את קריירת המשחק במקרר, שזה אומר שהיא לא הקפיאה אותה לגמרי אבל כן נתנה לה להתקרר ונגעה בה רק מדי פעם. היא העדיפה לאפות ולהגיע לאסיפות ההורים (ואולי גם לטפל בבעלה לשעבה שע"פ הדיווחים סבל מאלכוהוליזם וביקר במכוני גמילה). בסך הכל היא חיה חיים הוליוודיים נעימים ונינוחים, והיום מתחזקת קריירת אינסטגרם כאחרונת המשפיעניות. לופז, לעומתה, פרצה לחיינו לפני מעל ל-20 שנה ומאז לא ממש לקחה יום חופש. היא זמרת/ רקדנית/ שחקנית/ בעלת עסקים למוצרי איפור/ אופנה/ בשמים ונראה לנו ששכחנו לפחות עוד 30 עיסוקים. בין לבין היא מתחזקת לוק של אלה והופעות על שטיחים אדומים ומגדלת אני שני הילדים שלה ושל מארק אנתוני, בעלה לשעבר. וכן - מדובר באמא במשרה מלאה ממש כמו עם שאר העיסוקים שלה- והילדים נמצאים איתה גם בסבבי ההופעות ובצילומים. כך שגם פה, נראה שלופז לוקחת את גארנר בנוקאאוט.

הזוגיות

אז זהו, שקצת קשה להתחרות עם רומן בן 20 ומשהו שנים שהתחיל עוד לפני הנישואים של כל האנשים בשלישיה הזו. בניפר היו זוג מאורס ונפרדו כדי שכל אחד מהם יילך להתחתן ולעשות ילדים עם אנשים אחרים ואז הם הרעידו את העולם עם הזוגיות המגה מתוקשרת שלהם שהסתיימה ממש השבוע בנישואים. גארנר, שמתקשרת עם המעריצים שלה דרך האינסטגרם, לגמרי ניסתה לשדר עסקים כרגיל בזמן החתונה והעלתה תמונות שלה נופשת ב"לייק טאהו", עם תמונות של רגליים משתכשכות במים וסלפי מלא בקרם הגנה וקסדת אופניים על הראש בלוק של ילדה בדרך לקייטנה. נכון, הדיווחים מדברים על כך שיש לה חבר - ואפילו אחד שנחשב מציאה: איש העסקים ג'ון מילר שמשמש כמנכ"ל CALI GROUP - קבוצה שמחזיקה ברשת מזון מהיר ועוד מגוון עסקים. הוא צעיר מגרנר ב-6 שנים, גרוש וחתיך - אבל ביננו, כדי להתחרות בלופז ובסיפור האהבה מהאגדות שלה ושל בן היא היתה צריכה להתחיל לצאת עם עם מישהו כמו הארי סטיילס או ג'ורג' קלוני, וגם אז זה לא באמת היה מרגש כמו הקאמבק של בניפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully