מיה חליפה, כוכבת פורנו לבנונית. miakhalifa, צילום מסך
צילום מסך/miakhalifa

הסתבכה שוב: כוכבת הפורנו לשעבר טוענת שעדיף להצטלם בעירום מאשר להתגייס לצבא

1.8.2022 / 23:52

מיה ח'ליפה, כוכבת פורנו לבנונית, נשאלה לגבי "מכירת הגוף שלה" ברשת החברתית המפוקפקת Onlyfans והגיבה בצורה שהסעירה את הרשת: "זה עדיף על הצבא, שם מוכרים את הגוף לממשלה". למרות שספגה ביקורת, היו לא מעט חיילים שתמכו בה

כוכבת הפורנו לשעבר מיה ח'ליפה מגייסת תררומות עבור לבנון, אוגוסט 2020/miakhalifa/TIKTOK

אגדת הפורנו מיה ח'ליפה עוררה מהומה כשהשוותה שירות בצבא למכירת תוכן נועז ברשת. בריאיון לתוכנית הלייטנייט Ziwe, חליפה בת ה-29 ענתה לשאלות על שיתוף תמונות נועזות תמורת תשלום ברשת החברתית Onlyfans וטענה שבכל עבודה "מוכרים את הגוף". היא אפילו טענה שיותר גרוע להיות חיילים בצבא מאשר לעשות פורנו ברשת כמוה.

בסרטון שצבר מעל ל-250 אלף לייקים בטיקטוק, המארחת זיווה פומודו אמרה: "יש לנו את Onlyfans, את תעשיית המין ויש שחקניות. האם יש הבדל בין התעשיות הללו או שבכולן מוכרים את הגוף באיזושהי דרך?". מיה ענתה: "בכנות, אם מסתכלים על מכירת הגוף בהגדרה, כשאנשים משרתים בצבא זה יותר גרוע מאשר מי שיש לו Onlyfans. אתה מוכר את הגוף שלך לממשלה". המארחת נותרה המומה והשיבה: "וואו".

צפו באמירה הקשה שלה:

מיה ח'ליפה הלבנונית עבדה ככוכבת פורנו למשך שלושה חודשים בלבד בשנת 2015, אך זה הספיק כדי להפוך אותה לאחת המפורסמות ביותר בעולם הפורנו בזכות לבישת חיג'אב באחד הסרטונים שלה. כעת היא עובדת כפרשנית ספורט והיא פעילה נגד ניצול הנשים בתעשיית הפורנו. היא מדברת בחופשיות על תקופתה בתעשייה - כולל ניסיונותיה להסיר את 11 הסרטונים שלה מאתרי פורנו ללא הצלחה. על אף שעל פי הדיווחים הסרטים שלה הרוויחו "מיליוני דולרים" עבור המפיקים, באנג ברוס, ואתרים כמו פורנהב, ח'ליפה אומרת שעד היום קיבלה עבורם סכום של 12 אלף דולר בלבד - רק על העבודה שלה, ללא תמלוגים והכנסות מרכישות וצפיות.

היא גם סיפרה כי חוותה "טראומה ומצוקה רגשית קשה" כתוצאה מהביקורת הקשה שחטפה מלבישת חיג'אב באחד הסרטים ונאבקה בבאנג ברוס שיסירו את הסרטונים, בטענה שאלה ממשיכים לנצל את שמה לטובת רווחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בעבר היא אף קיבלה איומי רצח מדאעש בגלל שצילמה סצנת מין כשהיא לבושה בחיג'אב וטענה שדאעש שיתף תמונות שלה בהן נראה ראשה ערוף, וכי הם פרצו לאינסטגרם שלה ופרסמו תמונה של הדירה שלה ברשת. חליפה כתבה אז בטוויטר: "אסור להראות חולשה. זה בדיוק מה שהם מחפשים. אני מנסה להחליק את זה, אבל אני מודה שאחרי זמן מה זה משפיע עליך".

חליפה דיברה בפתיחות על הענף ש"משמש טרף לנשים צעירות ותמימות" ו"כובל נשים באופן חוקי לחוזים דרקוניים כשהן פגיעות". היא אמרה: "למצוא עבודה רגילה לאחר שעזבתי את הפורנו היה מפחיד. אנשים חושבים שגרפתי מיליונים מפורנו. הרווחתי בסה"כ כ-12 אלף דולר בענף ומאז לא הרווחתי בכלל". מיה עבדה מאז במיאמי כעוזרת משפטית ומנהלת חשבונות. היא גם עשתה קריירה כאושיית רשת שנלחמת בגברים שמנצלים נשים, דוגמנית ופרשנית ספורט.

"הקריירה שלה זה לקבל חמישה גברים בבת אחת"

המארחת לא הייתה היחידה שנשארה המומה מהדברים, כשהמעריצים בטיקטוק הגיבו בסערה על דעתה של ח'ליפה כשחלק טענו שיש לה את הזכות לחשוב כך וחלק טענו מנגד שהיא מתנהגת בחוסר כבוד כלפי הצבא וכלפי החיילים.

"ברגע אחד מיה חיסלה את הקונספט של המלחמה", כתב משתמש אחד ואחר הוסיף: "היא העלתה נקודה טובה". שלישי אמר כי: "לפחות בצבא אתה עושה משהו טוב עבור החברה". חייל הגיב לה וכתב: "הקריירה שלנו מכובדת ומלאה סיפוק. הקריירה שלה זה לקבל חמישה גברים בבת אחת ולעבור השפלה. זה לא אותו דבר".

לעומת זאת חיילים מסויימים שהגיבו לה כתבו שהיא לא רחוקה מהאמת: "הממשלה דפקה אותי במיליון דרכים שונות", כתב אחד ושני הגיב לו: "יש בדברים שלה הרבה מן האמת". שלישי שאל: "איפה הכסף שלי אם זה אותו הדבר?".

מוסיפה שמן למדורה

בשישי שעבר פנתה הכוכבת הלבנונית-אמריקנית לטוויטר כדי להגיב על חלק מהטענות נגדה. היא כתבה: "לכל מי שזועק על האמירה שלי שלהיות בצבא זה יותר גרוע מלהיות באונליפאנס בגלל שאתה מוכר את גופך לממשלה - שנינו משרתים את האומה הזו! מה אתם חושבים שהם שלחו עבור המורל בזמנו? עוד חיילים? או את מרילין מונרו בחצאית?"

בציוץ אחר כתבה: "החלק היפה באונליפאנס הוא שאתה לא חייב להוריד את הבגדים שלך. בצבא. עם זאת, אתה חייב ללכת לערער את היציבות במדינה ואפילו למות בשם הנפט הגולמי אם הנשיא במצב רוח באותו שבוע".

חליפה ממשיכה לעורר פרובוקציה:

כמובן שהאמירות שלה האלה עוד יותר עיצבנו את הגולשים. אחד כתב: "האמירה מטופשת. אם מעולם לא היית בצבא, אין מצב שאת יכולה לומר בכנות שלהיות בצבא זה יותר גרוע. אם את מרגישה שמה שאת עושה זה שירות לאומה, לכי עם זה. אבל אל תעשי השוואות לצבא". אחר כתב: "כדאי שתמחקי את ההודעה. זה חסר כבוד לחלוטין".

גם הפעם התומכים יצאו להגנתה: "לצערי ההצהרות שלך לא שגויות. לפחות באונליפאנס לא משקרים לך לגבי מה שאת עושה", כתב אחד ואחר הוסיף: "לכל אדם שאני מכיר ששירת בצבא יש רשימה של בעיות רפואיות עם הברכיים, הגב וכו'. הייתי אומר שזה הרבה יותר גרוע מאשר כמה תמונות עירום שצפות ברחבי הרשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully