סקס ואירוטיקה. ShutterStock
ShutterStock

הפשוט והטוב שתמיד עובד: המדריך המלא לסקסטינג

מיה אגסי

29.7.2022 / 13:25

בכפר הגלובאלי שלנו שבו ריחוק פיזי (או חברתי) הוא לפעמים חלק מהמשוואה, עושים סקס בכל הדרכים האפשריות - בוידאו, בטלפון, באימוג'ים וגם בהודעות טקסט. מסתבכים? ככה עושים את זה נכון

אנחנו דור מזויין. הטכנולוגיה זיינה אותנו. אנחנו מתקשרים אונליין, צורכים תרבות אונליין, יוצרים חברויות אונליין. אנחנו עושים שופינג אונליין, קוראים אונליין, מכירים בני ובנות זוג אונליין. אנחנו מקיימים פגישות זום ומתכתבים במיילים, שולחים סטיקרים בוואטסאפ ובטלגרם ובמקום לצרוח על נציגי/ות שירות לקוחות, אנחנו מתכתבים עם בוטים שבמקרה הטוב מבוססי AI ובמקרה הרע מקיאים עלינו תשובות גנריות שלא מקדמות אותנו לשום מקום.

אנחנו מזיינים בשכל אונליין, אז מה הפלא שאנחנו גם מזיינים אונליין? או לפחות מתחרמנים. סקסטינג - מינוח שהוא הלחם של המילים Sex ו Texting, הפך לחלק בלתי נפרד מהחיים של הרבה א/נשים. הכוונה היא לאותן הודעות מחרמנות ששולחים זה/זו לזה/לזו ושנועדו להעלות את רמות העוררות המינית שלנו, לפעמים עד לפורקן מלא, בנפרד, במרחק, מול מסך מכשיר חכם כלשהו. אם נדמה לכם שמדובר באיזו תופעה שולית של מילניאלז מתוסכלים וזומרס מבולבלים, יש לנו חדשות בשבילכם: מדובר בנושא שנחקר באקדמיה על היבטיו השונים: יתרונות, חסרונות ונזקים. מחקר אחד בדק ומצא ש 41% מהמשתתפים עשו סקסטינג בחייהם וסביר שהאחוזים האלו רק הולכים ועולים, לאור ההתגברות המתמדת של כוחן של המדיות הדיגיטליות.

אבל אנחנו לא כאן כדי לדבר על החסרונות, אלא על מה שכיף לנו. בתוך הכיף הזה, יש לא מעט אנשים שלא ממש מוצאים את עצמם בפורמט הזה, או מרגישים שהוא תמיד מתפשל להם. לכן, השקנו את המדריך השלם לסקסטינג מוצלח אבל לפני שנצלול לתוכו, נשים דיסקליימר חשוב כי לא בא לנו להרוג כל פעם את הווייב עם עודף PC: ברור שמדובר על סקסטינג בהסכמה, סבבה? סבבה.

אישה לוחשת באוזן של גבר. ShutterStock
בלי מילים גדולות/ShutterStock

שפה

מדליק: שפה פשוטה
כשאתם מסקסטים, השתמשו במילים רגילות ושגרתיות. זה לא הזמן להיות חיים נחמן ביאליק, כשבצד השני של המסך יושבת בת ישראל חמה ונוטפת. זה גם לא הזמן שלכן להראות שאתן אינטליגנטיות במיוחד, תתפלאו, אבל לרוב הבחור לא כותב לכן הודעות זימה כי הוא התרשם מהאינטלקט שלכן. תהיו אתם, תרגישו כמו שאתן. משם הכול יזרום, כולל ה pre-cum בתחתונים שלו.

מכבה: שפה גבוהה ומליצית
שומע יא בן של מלך? אם תכתוב לה סרנדה בצורת "הו, עלמת חן ענוגה, כה חפץ אנוכי להניח את שפתיי העדינות על שדייך הצחורים וללטף את כפתור העונג שלך עד אביונה מיוחלת", אתה בדרך הנכונה להפוך לצילום מסך בגרופ צ'ט של הבסטיז שלה. כנ"ל אם תכתבי לו "החדר אליי את איברך התמיר והרגש כיצד אני רוטטת". בחייאת, אנחנו לא בבגרות על מחזה של שייקספיר. אנחנו כולה רוצים קצת לאונן.

יום המחמאה העולמי. ShutterStock
תחמיאו/ShutterStock

מחמאות ועיסוק עצמי

מדליק: לתת מחמאות
סקסטינג זה לא הזמן להיות אגוצנטריים. יש בצד השני גבר או אישה שאתם לא יכולים ללטף אותם כרגע, אבל אתם יכולים ללטף להם את האגו. ספרו לצד השני מה אתם אוהבים אצלם ולמה, פרגנו, תנו מחמאות ותנו להם להרגיש שהם באמת מחרמנים אתכם בגלל מי שהם. ספרו להם מה הם גורמים לכם להרגיש, פיזית ואפילו קצת רגשית. אם אתם לא מאוהבים בטירוף לא חייבים להיכנס לזירת השמאלץ, אבל כל אחד אוהב לשמוע שהוא מזיז קצת למישהו אחר.

מכבה: אני אני אני ואני
אם אתם מרוכזים בעצמכם, למה אתם בכלל צריכים סקסטינג? צאו מהצ'ט, הפעילו פורן האב בגלישה נסתרת ויאללה בלגן. אנשים ונשים הם לא כלי השרת שלכם. סקסטינג, בדיוק כמו סקס, זה עניין הדדי ואם לא כיף גם לצד השני או אם הוא מרגיש שהוא מיותר, אתם עושים משהו לא נכון. אגב, הסעיף הזה נכון גם לאחרי שגמרתם. בדיוק כמו בסקס, סקסטינג איכותי מביא בחשבון את הרצונות והתשוקות של שני הצדדים. המסיבה לא נגמרת רק כי גמרתם. אז אם כבר השפכת ואפילו הספקת לנקות את מה שנזל על המסך, או אם את כבר באורגזמה הרביעית שלך והתעייפת, אל תשכחו שהצד השני עדיין לוהט ולהוט ומגיע להם יחס.

שיתוף חושי

מדליק: להפעיל את החושים מרחוק
סקסטינג זו בסך הכל חוויה די מנוכרת ולפעמים אפילו מתסכלת. בינינו, אם הייתה לכם אפשרות להיות ליד מושא החרמנות שלכם באותו רגע, כבר מזמן הייתם ערומים ומבסוטים, ולא מקלידים ביד אחת ודוחפים יד שניה לתחתונים. כדי להפוך את זה לחוויה רב-חושית, השתמשו נכון במילים שלכם. "הלוואי שיכולת להרגיש איך..." "אם רק היית רואה את..." "יש פה ריח של..." וכדומה.

השקעה

מכבה: חוסר השקעה
נכון שאם היית נפגשת עם דייטינדר והוא היה מזיין אותך 5 דקות ומתחפף, היית מתבאסת עליו? אז אותו דבר גם בסקסטינג. תשקיעו, תעלו בהדרגה באינטנסיביות, תחשבו שזה זיון אמיתי, רק בחסות המקלדת. אף אחת לא רוצה לראות את הזקפה שלכם על הדקה הראשונה של ההתכתבות ואם את לא תעשי קצת טיזינג, לא תזכרי כסקסטינג מוצלח במיוחד. אז תנו כבוד לאקט הסליזי הזה, זה הכי טוב שיש לכם כרגע ואתם יכולים להפוך אותו למוצלח ואפילו מסעיר.

ילדה מזיעה. ShutterStock
לא בושה להשקיע/ShutterStock

מיחזור

מדליק: העלאת זיכרונות
אם נצא מנקודת הנחה שהאנשים שאתם עושים איתם סקסטינג הם כאלו שכבר זכו לראות ולהרגיש אתכם בלייב, העלאת זיכרונות מלפני חודשיים/שעתיים, יכולה להיות התנעה נהדרת לסשן סקסטינג סוער. כבר יש לכם על מה להתבסס, הזיכרון החושי שלכם פועל במלוא העוצמה ועכשיו רק נותר להתרפק על מה עשיתם, כמה פעמים, באילו תנוחות ואיך זה גרם לכם להרגיש. אינסטנט חרמנות מובטחת.

מיקבול

חבית נפץ: להתבלבל בחלון
שימו לב ונכתוב את זה שוב ליתר בטחון: שימו לב כל הזמן! שאתם לא עושים שטויות. כבר היו סיפורים על אנשים שרצו לשלוח דיקפיק בפרטי ופרסמו אותו בטעות בסטורי עם תיוג של סבתא שלהם וכבר שמענו על מי שכתבה הודעה לוהטת על החורים הפעורים שלה ושלחה אותה בטעות לבוס. קחו שניה, וודאו שרק מי שצריך לקבל את ההודעה שלכם, מקבל אותה ושאתם לא עושים טעות שתעלה לכם ביוקר.

תמונות אינטימיות. ShutterStock
תמונות זה טריקי/ShutterStock

תמונות

מדליק ומכבה: תמונות
אוקיי, יש מצב שזה יבוא לחלקכם בהפתעה, אז קחו נשימה עמוקה. מוכנים? רוב הנשים לא עושות אתכן סקסטינג בזמן שהם ערומות במיטה על מצעי סאטן לבושות רק בביריות ועקבים גבוהים ורוב הגברים לא מתכתבים אתכן בזמן שהם לובשים בוקסר חדש ונקי והרביצו גילוח ותספורת שניה לפני. למעשה, רוב הנשים שורצות באותו רגע על הספה עם פירורי במבה נוגט על גופיה שממש צריך לכבס ואת רוב הגברים אתן תופסות בדיוק כשהם מנסים לגייס כוחות להחליף מצעים והנטפליקס שלהם ברקע. אז נכון שמומחי הסקסטינג ממליצים לתבל את העניינים עם תמונות לוהטות, אבל אל תתבאסו אם הצד השני לא ממש זורם ואל תתנו לזה להפריע לזרימה של ההתכתבות. יכול להיות שהם פשוט לא מרגישים מספיק סקסיים כדי להצטלם באותו רגע.

מה שכן, אם כבר נכנסתם לחילופי תמונות, בחייאת, תשקיעו קצת. יצרתם אווירה, אל תתנו לה להתאדות בגלל תמונה מטושטשת או בזווית לא מחמיאה. זה נכון שאם הייתם עושים סקס באותו רגע, הכל הבל הבלים וכולם צריכים לקבל את צד ב' כמו שהם. אבל אתם לא עושים סקס, אתם משתמשים במדיה וירטואלית, אז שחקו לפי החוקים שלה, או שתלכו להזדיין. פשוטו כמשמעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully