כלה עצובה. ShutterStock
ShutterStock

ביטלה את החתונה אחרי הווידוי המרשיע של אמא של הארוס

11.8.2022 / 23:54

בחורה ביטלה את החתונה ברגע האחרון אחרי שמי שכמעט הפכה להיות חמותה חשפה בפניה שארוסה בגד בה עם אחת האקסיות. "היא ציפתה שאסלח לו, הוא עבר תאונה והיה בין חיים ומוות"

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

כלה נאלצה לבטל את חתונתה ברגע האחרון אחרי שמי שכמעט הפכה להיות חמותה התוודתה בפניה שהבן שלה בגד בה עם אחת האקסיות שלו. הבחורה האנונימית פנתה לרשת החברתית כדי לבטא את שיברון הלב שלה בעקבות הסיטואציה ההזויה. היא הסבירה שאמא של הארוס שלה אמרה לה את האמת אחרי שהוא עבר תאונת דרכים וכמעט מת.

בפוסט שפירסמה ברדיט על התפנית שהתרחשה בחייה היא כתבה: "הרגשתי כמו בן אדם נורא. עמדנו להתחתן בטקס קטן. הייתי איתו במשך שש שנים. אלו היו השנים הטובות בחיי". לאחר מכן היא חשפה מה גרה לכמעט חמותה להתוודות בפניה: "היא דתיה וכאשר הבן שלה היה במצב של בין חיים למוות היא דאגה לו וסיפרה לי שהוא בגד בי לפני בערך חודשיים עם אקסית שהוא נתקל בה. היא הסבירה לי שהיא חשפה את זה בגלל הלחץ של החתונה וההכנות. הוא היה ברגע של חולשה, זה היה חד פעמי והוא התחרט על זה ממש".

כלה עצובה. ShutterStock
כלה עצובה/ShutterStock

הארוס הבוגד הצליח לצאת בחיים מהתאונה הקשה שעבר ובסופו של דבר עזב את בית החולים ועבר לגור עם ההורים שלו עד שהוא יתאושש. הכלה המשיכה וכתבה: "עכשיו הארוס שלי וההורים שלו מדברים על חתונה למרות הכול. אני מרגישה נורא בגלל שאני לא רוצה את זה. היחסים שלנו הסתיימו ברגע שגיליתי על הבגידה. נשארתי בגלל שאהבתי אותו ועדיין אוהבת ורציתי שהוא ירגיש טוב יותר. לא יכולתי לשבור את ליבו כשהוא מתאושש מהתאונה".

כעבור תקופה מסויימת הבחורה האנונימית חזרה לרדיט עם עדכון נוסף על מצבה: "התחלתי בלספר להורים שלי, ששילמו על החתונה, על מה שקרה ועל זה שאני מבטלת אותה. אמרתי להם שאשלם על חלק מההוצאות". אלא שבשלב הזה היא עדיין לא סיפרה לארוסה על כך שהיא יודעת על הבגידה ושהיא מבטלת את החתונה.

בסופו של דבר היא סיפרה לו וכתבה: "הוא אמר לי שהוא היה בדיכאון, שהוא מפחד ושהוא מצטער על זה. הוא לא רצה לספר לי כי זה היה שום דבר מבחינתו. ושאתן לו הזדמנות להוכיח את הנאמנות שלו. ושהוא יכול לבקש מההורים שלו לשלם על החתונה. ושאנחנו יכולים רק לדחות אותה. שאני יכולה לגור בדירה לבד והוא יגור עם ההורים שלו, עד שאסלח לו".

היא הוסיפה ש"אמא שלי התקשרה אליי וביקשה שאסלח לו משום שהיא מרגישה אשמה. היא מאוכזבת, אבל מבינה שאני פגועה. אף אחד, כולל ההורים שלי, לא מאמין שזה באמת נגמר ולי אין אנרגיה להצדיק את עצמי. אני צריכה רק זמן ושקט לעצמי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מה אתם הייתם עושים?

מתחתנים
מבטלים את החתונה
9684 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully