האח הגדול שרין ומשה. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13 האח הגדול

יהיו זוג? לא כל עוד שחף בסביבה: חתונמי אח גדול

עודכן לאחרונה: 1.8.2022 / 9:24

אחרי הפרידה של אילנה ודניאל זה ברור מתמיד - התוכנית השנה היא בסימן חתונה ממבט ראשון, והעונה הכי זוגית אי פעם באח הגדול ישראל. מה יעלה בגורלם של משה ושרין, טליה ואופק, דיאן ונתנאל, והאם יש סיכוי שדנה תקבל את דניאל?

אילנה ודניאל, נפרדו. דיאן ונתנאל עברו מלהיות מאוהבים לבדיחות גרועות על שפמים ופיצוץ הדדי של חצ'קונים, משה נכנס לבית בשביל שרין, שחף דלוק על טליה וקצת גם על בר, אופק דלוק על טליה, ולכו תדעו מה יקרה עכשיו עם דנה ודניאל.

אישית אני חושבת שדניאל עשה טעות. לא שאני חיה בסרט וחושבת שזה משהו שיצליח מחוץ לבית, אבל בתוך הבית זה עבד, והכימיה ביניהם היתה באמת הרבה יותר מסתם כימיה מינית, ודווקא בגלל זה הוא היה חייב להרוס את זה, כי בואו - הוא לא בנוי להתמודדויות ולאחריות שדורש קשר עם מישהי שגדולה ממנו בעשור, עם ילד.

אמנם כרגע אילנה שבורת לב, ואיך לא תתבאסי תחת כשמישהו שנפרד ממך אומר לך כמה שעות אחר כך שהוא מרגיש הקלה. איזה אדיוט חסר רגישות אתה, נו באמת - כמה מרוכז בעצמך אתה צריך להיות כדי להגיד כזה דבר שניה אחרי פרידה? עכשיו, בגלל שדניאל לא אדיוט, אני חושדת שהוא קצת רצה לפגוע בה, ומתי מישהו רוצה לפגוע? כשהוא מרגיש פגיע בעצמו.

נבואה של שוטים
יעברו כמה ימים והכל יתהפך - אילנה המתוקה והשקטה שאפילו בוכה בצורה עצורה, תאסוף את עצמה ותחזור להיות הכי קול בארץ, כי בואו - היא אילנה ביץ' וואנה רייד והוא סתם בחור שמסתובב בים. בקרוב הוא יקלוט שדנה לא עושה לו את זה, ויתחיל להתגעגע.

האח הגדול שרין ומשה. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
לא נגישה ולא פנויה רגשית/צילום מסך, רשת 13 האח הגדול

שרין (הלא נגישה, מהטלויזיה) לא מסתפקת בניהול מערכת יחסים אחת בבית האח, עכשיו משה נכנס לבית, ושרין, למרות כל מה שהיא אומרת למשה ב"שיחה" שעשה לה בקשר לשחף (מה אתה משחק אותה? חדש לך שהיא דלוקה על שחף? נו באמת), עדיין לא לגמרי יצאה מההתאהבות החד צדדית שלה, ועכשיו, חברים - היא ממקבלת. כן, כן, שרין התמימה, שעד הניתוח לא הרשתה לעצמה לפתח מערכת יחסים, נמצאת במקום מצוין שבו בבית אחד נעולים יחד איתה שני גברים שמעניינים אותה, וגם אם שחף לא באמת אופציה, העובדה שהיא יכולה להגיד לו משפטים כמו "אני אשת איש עכשיו", עושה לה טוב. בטח יותר טוב מהטעות הסגלגלה שהיא לבשה אתמול.

לגבי משה, החשדות שהופנו כלפיו לפיהם ההידלקות שלו על שרין היא המצאה מהתחלה עד הסוף וזו פשוט הייתה דרכו להיכנס לבית האח. יכול להיות - ואם כן, הוא שקרן ממש מצוין, ששאר דיירי הבית צריכים לשקול לקחת ממנו שיעורים. אם הוא מזייף את החיוכים אליה, את השמחה להיות לידה, את שפת הגוף שמבקשת קרבה - באמת, כל הכבוד לו. אגב, בין "מאוהב" ל"נצלן" יש טווח די גדול - יכול להיות בהחלט שהוא רצה בכל מקרה להיכנס לבית, וגם ששרין מאד מצאה חן בעיניו - זה לא בהכרח סותר. השאלה המעניינת באמת היא מה יקרה ביניהם, אם בכלל - כי לדעתי שרין עדיין יותר בעניין של שחף הבלתי מושג מאשר בכל אחד שירצה אותה, ומשה הוכנס לבית בעיקר ככלי לגרום לשחף לקנא. שלא יעבוד כי נראה לי ששחף לא מרשה לעצמו להרגיש דברים כמו קנאה כבר עשורים.

נבואה של שוטים
בקרוב הם יתנשקו, אבל לא יקרה כלום מעבר לזה - לפחות לא בבית, לפחות לא כל עוד שחף בסביבה. אם משה יחתוך משרין זה יהיה כנראה בגלל שלא נוח לו בסיטואציה של השלישייה, דרך מילוט שהוא מתכנן מראש לדעתי, כאופציה, וכבר עשה את שיחת ההכנה.

האח הגדול דיאן נתנאל. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
"יצא לך חצ'קון"/צילום מסך, רשת 13 האח הגדול

דיאן ונתנאל, וואי וואי, איזה זוג משונה. איך הם עברו מהתאהבות לפיצוץ חצ'קונים ותלישת שערות אף במהירות שיא. זהו, נגמר ירח הדבש, תיכף יתחילו להדליק נודים, שני ההזויים האלה. הם כל כך צמודים אחד לשני שזה חולני. הם מדברים בעיקר אחד עם השני, רבים את הריבים אחד של השני, אוכלים בנפרד רק אחד ביחד עם השני, ובאופן כללי מתנהגים כמו חטופים בשבי יותר מאשר דיירים בבית האח הגדול.

נתנאל במצב גרוע מאד בזוגיות הזאת כי היא מחזיקה בכל הכוח - וגם מהאזהרה של אמא שלו הוא התעלם. הוא כל כך מכור לדיאן, שהוא כבר לא מתפקד מוחיתבאופן עצמוני. המצב כל כך גרוע שנתנאל מרגיש צורך לריב, בגלל דיאן, גם עם אנשים שמדברים עם בר, כי מבחינתו זה עושה אותם צבועים, וזה סימן שהשלב האחרון של ההטמעה הושלם. נתנאל הוא כבר לא נתנאל, אלא שלוחה של דיאן.

נבואה של שוטים
עזבו את זה שהם מזיקים לעצמם בהתנהגות הזאת, הם מזיקים גם לזוגיות ביניהם - התלות המוחלטת הזאת לא בריאה בכלל, וכשהם מוקפים בכל כך הרבה אנרגיה שלילית, על אחת כמה וכמה. בסופו של דבר השליליות תזלוג למרחב המקודש שהם מנסים לטפח, והעצבים שכל אחד מהם מחזיק על העולם יופנו אחד כלפי השני. אלא אם מישהו מהם יעזוב את הבית בקרוב, זה ייגמר ביניהם, וייגמר רע.

האח הגדול טליה אופק. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
האח הגדול טליה אופק/צילום מסך, רשת 13 האח הגדול

טליה, הנימפה, המוזה, התעלומה הגבעולית של הבית, מה נאמר עליה? כשנגמר לה מאופק היא פלרטטה עם שחף, עכשיו, כשאופק למד להגיד לה את הדברים שהיא רוצה לשמוע בלי להלחיץ אותה, היא זנחה את שחף ומבלה את כל זמנה איתו במיטה, כשהיא לא בפינת העישון.

האמת, התרשמתי מאד מהדרך שעשה אופק - הוא קלט את הקטע של טליה, ועכשיו הוא מחזר באמצעות משפטי קילוסין על האישה המהממת שהיא, אבל עושה את זה בסגנון אוליגרכי כזה, כאילו מעריץ אותה מרחוק, כדמות הנשגבת שהיא עבורו, ולא מתחיל איתה כמו איזה דביל מהרחוב שחושב שכל מה שהוא צריך לעשות כדי לכבוש אישה זה "לעשות מוב".

נבואה של שוטים
הרי מה כולנו רוצים? מה זו "הידלקות"? כולנו רוצים להרגיש טוב, ונדלקים על מי שגורם לנו להרגיש הגרסה הכי טובה של עצמנו. כרגע מי שעושה עבורה את העבודה הזאת זה אופק - חתיכת טוויסט מהמקום הנמוך של ההיעלבויות שהיה בו לפני כן. אם הוא ימשיך לטפח אותה ככה, בסופו של דבר היא תתמכר לתחושה שהיא מקבלת לידו, ויהיה שם משהו. קטן, אבל יהיה. מה יהיה עם שחף? אם הוא ימשיך להתקיים באמצע שהוא כל כך אוהב, ולא ירשה לעצמו לקחת צד, או החלטה - כדי לא לפגוע באף אחד, לא להתחייב לכלום ולא להיפגע מאיש - לא יהיה כלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully