משתתפים פסטיבל וודסטוק 1969. GettyImages
GettyImages

באיזה פורנו צופה סבתא? סודות הזוגיות של הבומרים

עודכן לאחרונה: 18.8.2022 / 9:39

אם נשאל אתכם, מן הסתם תגידו שבעיניכם סבא וסבתא (של דור ה-Z), וההורים (של דר ה-X וה-Y) הם אנשים א-מיניים, אבל אם תשאלו אותם, הם פיצחו את הסוד לזוגיות מאושרת ומיניות מספקת. להלן סודות האושר של הבומרים

כולנו מחפשים תדיר את הפתרון לתעלומה הגדולה של החיים הזוגיים - איך מחזיקים מעמד בזויות ארוכת טווח ושומרים על ניצוץ רענן לאורך שנים? מסתבר שדור הבומרים פיצחו את הסוד, או לפחות ככה הם טוענים.

מי הם הבומרים? אם אתם בני דור ה-Z, הבומרים הם סבא וסבתוש שלכם - אם אתם שייכים לדור ה-X או דור ה-Y, הם כנראה ההורים שלכם. בכל מקרה הם כבר הרבה זמן כאן, והספיקו ללמוד דבר או שניים על זוגיות וסיכויי הצלחה בה תוך שמירה על פאן וריגוש שמאפשרים להם להמשיך לאהוב.

סקר שנערך בתחנת רדיו בריטית שמיועדת לגילאים הללו, גילה כי שיולב של רומנטיקה, סקס, וכבוד הדדי הם המפתח האולטימטיבי לזוגיות מוצלחת.

פסטיבל וודסטוק 1969. GettyImages
סבא וסבתא לא כל כך תמימים. "קיץ של אהבה", וודסטוק 1969/GettyImages

בל נשכח שהנאות החיים אינן זרות לדור הזה, שהיה בשיאו בקיץ של האהבה ב-1967, עוד לפני שהיו נשואים זה לזה, וזה ניכר בתוצאות הסקר, שבגדול גורסות שהזוגות הבומרים מחזיקים ידיים, ישנים בנפרד וצופים יחד בפורנו, וזה סוד אושרם.

90 אחוז מהמאזינים דיברו על נשיקות כעל דבר שקשה לשמר זוגיות בלעדיו, ו-81 אחוזי מהנשאלים השיבו שהחזקת ידיים היא אחד הדברים החשובים שצריך להקפיד עליהם. לרבים מהם אינטימיות גופנית היא עדיין פעילות משותפת לגמרי רלוונטית, ו11 אחוזים מהנשאלים הודו שהם צופים בפורנו יחד כדי לרענן את העניינים בחדר המיטות.

בנוסף, חשוב לציין, כי לא כל הזוגות האלה ישנים יחד - ליותר ממחציתם הסדר שינה בחדרים נפרדים - "חדר נחירות" כפי שהם מכנים אותו, וטוענים שההפרדה הזאת הכרחית כדי לשמר את הריגוש הבסיסי (שלא לדבר על שנת לילה טובה יותר).

כששאלו את הבומרים מה עוד חשוב לדעתם הם ענו כמעט פה אחד כי צחוק, חיוכים, הכרת תודה הדדית, והבעות אהבה מילוליות הם יסודות קריטיים בשמירה על הזוגיות. בנוסף, הרבה מהנשאלים הסכימו כי "חשוב לקבל הבדלים בראיית העולם ללא שיפוטיות", לחלוק את המשימות בבית ובו בזמן לקיים חייחברה עצמאיים גם, וכמובן "הרבה נתינה והדדיות, חוש הומור, והמון יין".

הסקר הזה מעניין וחשוב" אומר מנכ"ל הרדיו "כי בנוסף לעובדה שהוא שופך אור על רשימת המצרכים לזוגיות מאושרת, הוא גם מוכיח שגיל מבוגר הוא לא מגבלה בכל הנוגע לשמחת חיים. נהפוך הוא. מדובר בדור שחעשה חיים משוגעים, ובשנות השישים גם צרך לא מעט פסיכדליה, ואי לכך שימר פתיחות מרשימה בכל הנוגע להנאות הגוף, משהו שדורות צעירים יכולים אפילו ללמוד ממנו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully