אישה מבולבלת. ShutterStock
ShutterStock

"הדבר הזה עם הברך" טרנד הפורפליי החדש של טיקטוק

עודכן לאחרונה: 5.8.2022 / 9:22

"הדבר הזה עם הברך" שעולה בסרטונים ויראליים בטיקטוק ואיכשהו קשור לסקס, מסקרן הרבה מאד אנשים. ביררנו במה מדובר, וזה פחות מפתיע ממה שנדמה לכם. אזהרת אנטי קליימקס

כמו כמעט כל טרנד חדש שתופס, גם הפעם זה מגיע מעולמות התוכן המגוונים של הטיקטוק, והפעם לא מדובר בדרך חדשה ללבוש חצאית ככה שתתפקד ככובע, אלא ב"מוב" שמומלץ לעשות במיטה עם בני הזוג.

כמו כמעט תמיד, הטיקטוקרים מציגים את "הדבר הזה עם הברך" כמו משהו שהם המציאו, או לפחות היו הראשונים שגילו אותו, כשבפועל אין כאן שום דבר חדש או מיוחד, וה"מוב" הזה עם הברך הוא יותר אינסטיקנט חייתי מכל דבר אחר.

אבל חדש או לא חדש, זה לא משנה - כל עוד זה מעורר דיונים, סביב דרכים שונות להדליק את השותפים למיטה. עקב כללי הצנזורה באפליקציית, משתמשים השאירו בכוונה תגובות מסתוריות ביותר על סרטונים לא ברורים, מה שהותיר חלק מהאנשים מבולבלים באשר למשמעות הדבר.

אז ביררנו - מה זה בעצם "הדבר הזה עפ הברך"? ולמה זה צץ מחדש עכשיו?

כאמור, מדובר במהלך אינסטנקטיבי שנעשה על ידי בני זוג, בעיקר גברים, בשלב החרמון שלפני, כשהכוונה מאחוריו היא להגיע בדרך לא ישירה אל אברי המין של השני, תוך כדי נשיקה על הספה.

סקס. ShutterStock
הדבר הזה עם הברך/ShutterStock

ככל הנראה משתמשי הטיק טוק גילו שזה יכול להיות נעים כשמישהו מכניס את הברך שלו בין רגליו של השני. הטרנד צבר כל כך הרבה מומנטום שהוא התווסף למילון הסלנג הרשמי: "כאשר ברך נדחפת בין רגליו של מישהו עד המפשעה שלו (בדרך כלל נעשה לאישה), למטרת גירוי".

לדברי המשפיענים, ישנם כמה חוקים כלליים שכדאי לעקוב אחריהם כדי לגרום ל'דבר הזה עם הברך' לעבוד. האדם הפעיל צריך בדרך כלל להיות למעלה, כדי שיוכל להזיז את הברך שלו בנוחות ולעורר את ההשפעה הרצויה.

אמנם 'הדבר הזה עם ה ברך' מיועד בעיקר כדי לעורר את הדגדגן, ולראייה רוב המגיבים לסרטונים הללו הן מגיבות - אבל גם גברים בהחלט יכולים ליהנות ממנו, כשזה נעשה בעדינות הראויה. אז זהו, למי שלא ידע - זוהי משמעותו של "הדבר הזה עם הברך". שלא תתבלבלו עם "אתגר הברך" שהיא משהו אחר לגמרי.

מהו אתגר הברך?
גם אתגר הברך קורה כמובן ב-TikTok והוא דורש מהמבצעים לרדת על ברך אחת, לשים את הידיים מאחורי הגב, ואז לנסות לקום. זה נשמע פשוט, אבל אלפי סרטונים של אנשים שלא מצליחים לעשות את מזה כבר פורסמו. נשמע לכם מוזר? תנסו את זה בבית. וגם את ה"דבר הזה עם הברך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully