שלי גפני מותג pelle. אלכס ליפקין,
אלכס ליפקין

אחרי שבוע כזה, הגיע הזמן: להתפנק להתפנק להתפנק

8.8.2022 / 16:26

אחרי השבוע הזה שעבר על כוחותינו, הגיע הזמן לעצור רגע, לחזור לחיים, והכי חשוב - לפנק את עצמנו עם כל מה שעושה לנו טוב. איזה מסאז' טוב, או מוצר יקר שתמיד רצית בשביל עצמך - קבלי רשימה של פינוקים מומלצים

לא ייאמן שאנחנו רגילים לחוות את מה שחווינו השבוע - אבל זו המדינה שבה אנחנו חיים. תודה לאל ה"מבצע" הסתיים, ועכשיו אפשר לגשת לפיצויים - ואם המדינה לא מפצה אותנו, או לפחות משלמת לנו על פסיכולוג, אז אנחנו נפצה את עצמנו. דווקא אחרי שבוע כזה, זה זמן מצוין לצאת בזהירות מהמרחב המוגן ולהתפנק.

הנה כל הדברים שאף אחד לא צריך, אבל כולם רוצים:

אישה מקבלת טיפול מסאז'. ShutterStock
אישה מקבלת טיפול מסאז'/ShutterStock

ספא בבית

כשאומרים "פינוק" אי אפשר שלא לדבר על מסאז'. ללכת לספא זה אחד הפינוקים הכי מספקים, אבל נראה לנו שמסאז' זוגי שמגיע אלייך הביתה עם מיטת מסאז' ומפנק את שניכם במשך 50 דקות נמצא ממש בראש הרשימה.

כזה הוא בדיוק השירות שמספק אתר החוויות TO MIX. מתי בפעם האחרונה ישבתם או שכבתם ערים, אבל בלי לעשות שום דבר חוץ מלעצום עיניים ולנשום? אז זהו בדיוק.

שני מטפלים מגיעים אליכם הביתה עם שתי מיטות עיסוי, לא משנה איפה אתם גרים. ואתם לא צריכים לעשות כלום - אפילו המגבות מגיעות איתם - ספא עד הבית כולל, נשארים אתכם ל-50 דקות עיסוי זוגי, ומשאירים אתכם לזרום רגועים אל הערב האינטימי שלכם.

מחיר לזוג- 599 שקלים, להזמין באתר

ג'ו מלון לונדון

ג'ו מלון. חו"ל,
ג'ו מלון/חו"ל

אם פותחים מילון במילה "פינוק" כנראה שתהיה שם תמונה של נר בצבע בז' של ג'ו מלון. בכלל, כל המוצרים של ג'ו מלון הם מוצרים שאף אחת לא צריכה, אבל תמיד נורא מאושרות לקבל גיפט-קארד אליו, כי רובנו לא מרשות לעצמנו לבזבז מאות שקלים על נר או מפיץ ריח, או לפחות זה היה ככה עד שמישהו קנה לנו כזה ליומולדת, ופתאום הבנו שנר ריחני זה מותר צריכה בסיסי בדיוק כמו טונה, אם לא יותר חשוב.

מהבשמים, הנרות, הדפיוזרים ועד סבוני הרחצה - כל המוצרים בחנות הם בעלי ניחוחות מיוחדים שלא תמצאו בשום מקום אחר, וכולם מגיעים עם וייב של יוקרה שעושה את שלו, ועם מחיר שצריך להתרגל אליו.

פינוק מומלץ: English Pear & Freesia Bath Oil - שמן אמבט בניחוח אגס אנגלי ופריחת פרזיה.

מחיר- 300 שקלים, להשיג בחנות או באתר

אמבט פראפין ולבידו

אמבט פראפין. חו"ל,
אמבט פראפין/חו"ל

לאחרונה מכשירי טיפול ביתיים חווים פריחה - גם הטכנולוגיה כבר מאפשרת תוצאות טובות ללא "מומחים", וגם, בואו - בשביל טיפול שעושה ידיים רכות באמת שלא צריך ללכת לשום מקום. הטיפול הזה נולד עבור ערב שבו את יושבת מול הטלויזיה, רצוי בערב קריר, עם ידיים טבולות בשעוות פראפין שמשאירות אותן חלקות ורכות כמו של תינוק עם לק ג'ל.

ולא רק מפנק הוא האמבט, אלא גם מסייע בשיכוך כאבים ומשיב לחות לעור. זה קל - טובלים את הידיים בשעווה, אורזים אותן בתוך השקית הייעודית, ומחכים חצי שעה. המלצה שלנו - לטפו מישהו - פינוקים חייבים לחלוק.

מחיר: 369 שקלים, להשיג בדוקטור גב

טיפ: כדאי לסיים עם קרם ידיים טיפולי ומשובח במיוחד, למשל הקרם של LAVIDO עם רכיב פרה-ביוטי וחומצה היאלרונית, שמן אבוקדו ועוד דברים טובים. מדובר בטיפול SOS אינטנסיבי בכפות ידיים יבשות וסדוקות. הקרם מכיל רכיב פעיל מתמצית שורש העולש, שמרגיע, מגן משקם ותומך במקרוביוטיקה הטבעית של העור. מחיר: 49.90 שקלים, להשיג כאן.


.

ליראק פריז

סדרה לגבר ליראק פריז. חו"ל,
סדרה לגבר ליראק פריז/חו"ל

במדינה שלמה של נפגעי חרדה ופוסט טראומה, נא לא לשכוח שגם גברים זקוקים לעידודים, מחמאות, ופינוק. בתחום הזה של מריחת דברים נעימים על הפנים, אנחנו קיבלנו את כל הדברים השווים ובשפע של אופציות - וגברים נותרו עם שמפו לשפם במקרה הטוב עם מיכל של WD40. חראם.

סוף סוף חברה בינלאומית שווה כמו ליראק פריז השיקו סדרת מוצרי טיפוח לגבר - לא תקני לו? חייבת. הסדרה מבוססת על חומרים טבעיים ויש בה - שימי לה - טוליפ שחור. לא יודעת מה זה אומר, אבל זה נשמע טוב והם טוענים שיש לו פעולה משולשת של חיזוק, הגנה וחידוש.

הסדרה כוללת ג'ל גילוח לשמירה והגנה על לחות העור במרקם ג'ל שהופך למרקם מוס אוורירי, חלק ונעים מיד במגע עם העור. מחיר: 59 שקלים, סרום מעניק לחות, מחליק קמטוטים בפנים ובעיניים, מרוכז במיוחד ומכיל חומר פעיל לחידוש העור, מכיל ויטמינים ומעודד ייצור קולגן ב-149 שקל, וג'ל קרם למחיקת סימני עייפות עם חומרים פעילים ממריצים, שמשפרים את עמידות העור בעייפות וסטרס.
לא שומני, לא דביק ואידיאלי למעשנים. מחיר: 89 שקל, ג'ל רחצה רב תכליתי לגוף פנים ושיער, דיאודורנט, ובאלם אנטיאייג'ינג לאחרי הגילוח. להשיג פה.

מרוקן אויל

סדרה מרוקןאויל. חו"ל,
סדרה מרוקןאויל/חו"ל

כששמעתי שחברת Moroccanoil הוציאו מוצרים חדשים, קודם כל הייתי בהלם, כי כבר שנים אני מכירה רק את הסדרה הבסיסית שלהם לשיער שאותה הם משווקים שוב ושוב. ותקשיבו - סדרה טובה, ומפנקת, על אמת. קודם כל הריח. מי שאוהבת את הריח של המוצר הקודם יודעת על מה מדובר - זה ריח ייחודי ולא מדי מבושם שמזכיר לך קיץ, אבל לא בישראל באוגוסט, אלא בריזורט בתמונת אינסטגרם של נשים אחרות, עשירות יותר.

יש בסדרה 3 מוצרים מהממים שנוספו לקיימים - קרם גוף, סבון נוזלי לידיים, וג'ל רחצה - כולם זמינים בניחוח האייקוני של סדרת מוצרי Moroccanoil, ובחמישה ניחוחות חדשים נוספים, בהשראת מרוקו. גם קולקציית מוצרי הגוף כוללת את המרכיב הייחודי של המותג, שמן ארגן מועשר בנוגדי חמצון ומרכיבים אחרים שאוהבים את העור, כמו חומצה היאלורונית, להזנה ולחות אינטנסיבית. רק תיזהרו לא להתמכר לחמאת הגוף שלהם. שלא תגידו שלא אמרתי. מחירים: החל מ-70 עד 100 שקלים, להשיג באתר.

פלא שלי (גפני)

הפלא שלי - שלי גפני. חו"ל,
הפלא שלי - שלי גפני/חו"ל

כן כן, הבנת נכון - שלי גפני הוציאה ליין טיפוח מבוסס קולגן, שכולל סרום, קרם ממצק, ואבקת קולגן שאפשר לערבב בתוך כל משקה - ניסיתי - זה טעים. בתוך כל שקיק אבקה יש את הכמות המירבית של קולגן שהגוף יכול לספוג בלקיחה אחת - עם 5 רכיבים חיוניים בתחום האנטי אייג'ינג: 2500 מ"ג
קולגן פפטידים, חומצה היאלורונית, ויטמין C, ויטמין E ו-ביוטין.

ולא פחות חשוב, בניגוד לכדורי קולגן שנראים כמו תרופה וגורמים לך בזמן שאת מנסה לשמור את עצמך צעירה, להרגיש כמו קשישה שלוקחת את התרופות שלה - השקיות הורודות של שלי גפני שנשפכות לכוס קפה קר שקנית בבית הקפה האהוב עלייך, מרגישות, ובכן - כמו פינוק. ולמרות שזה מרגיש ככה - אל תטעו - קולגן הוא מוצר שדרוש לכל מי שעברה את ה-35, כדי לשמר את העור במצב אידאלי לכמה שיותר זמן. תוצאות נראות בתוך מספר שבועות. מחיר מארז זוגי המכיל 60 מנות יומיות 369 שקלים (מספיק לחודשיים). להשיג באתר (שם מחכים לך 10 אחוז הנחה בנוסף).

ד"ר אודי בר סרום. חו"ל,
ד"ר אודי בר סרום/חו"ל

מכירות את ד"ר אודי בר? לא? אז תכירו. מדובר באיש מאד מעניין ואינטליגנטי (לי זה חשוב, מה לעשות) שמוחו הקודח לא מפסיק לעבוד כדי להמציא דברים חדשים - החל משיטות הזרקה חדשות, המשך במיקסים שונים של תוספי תזונה שטובים לעור, וכלה במוצרים שהוא מייצר. בנתיים יצא לי להיתקל רק באחד, שהיה מעולה, וסדרת ההארה הזאת בהחלט לא נופלת ממנו.

סדרת ההארה כוללת שני סרומים ביתיים בעלי אפקט הארה, הבהרה ומיצוק לטיפול איכותי וקל בבית. המוצרים הם liquid Bright serum (אלוה וורה, מיצוי אבוקדו, חומצה סטיארית, גליצרין וסורביטול לצד ריכוז-על של ניאצין- ויטמין B3 וויטמין E) - ליחוח מידי לעור לצד השפעה נוגדת חמצון לנטרול נזקים סביבתיים, הידוק נקבוביות והבהרה ללא חומצות או גירוי של העור, והשוס - הוא לא גורם לרגישות לשמש. מחיר: 290 שקלים.

הסרום השני הוא bright eye serum, וכשמו כן הוא - מיועד לעיניים. הסרום תורם להקלה בנפיחות העפעפיים והבהרת כהויות לצד מיצוק עור העיניים וצמצום קמטים וקמטוטים. הוא מבוסס על קומפלקס בלעדי של מרכיבים בעלי יעילות קלינית מובהקת המועילים בתיקון מידי ומצטבר של סימני גיל עייפות וכהות באזור העפעפיים העדין ומכיל די מתיל אמינו אתנול, קפאין, שמן רוז היפ, פפטידים ונוירופפטידים, ניאצינאמיד, חומצה היאלרונית, והספרידין. והכי חשוב - ניתן למרוח את הסרום גם על העפעפיים העליונים ולטפל במוצקות העור ללא החשש מיצירת גירויים או "שקיות" מתחת לעפעפיים. מחיר: 390 שקלים, להשיג במרפאת ד"ר אודי בר או באתר.

יובנה

יובנה תרסיסי עיניים. חו"ל,
יובנה תרסיסי עיניים/חו"ל

ואם כבר עיניים, הנה פינוק אחרון חביב ואפילו מעניין - ספריי לעיניים שקוראים לו Radiance Eye Spray. מדובר בתרסיס טיפוח אנטי אייג'ינג TO GO מפנק ובלעדי לעיניים לשימוש בכל זמן ומקום, לנשיאה בכל תיק ולשימוש על גבי עור נקי וגם על גבי איפור. הטענה היא שזה מוצר שפועל כמו קרם ומרענן כמו תרסיס, מטפל בכהויות ונפיחויות סביב העיניים, מטשטש קמטים וקמטוטים. מלחח ומגן על עיניים יבשות שמתעייפות במהירות. לעיניים מוארות לאורך כל היום, אידאלי לטיסות, לכל מי שיושב מול מחשב כל היום, ולכל מי שחי בתנאי מזג אויר קיצוניים. מכיל רכיבים בעלי אפקטיביות מהירה כגון: תמציות פירות טרופיים מותססים, מינרלים וחומצה היאלורונית, מוטמעים בנוסחה מבוססת מים קלים (פטנט קוסמטי למים שחודרים היטב לעור), ותמצית של גרסיניה קמבוגיה בעלת אפקט של ניקוי רעלים וטיהור. המוצר מפנק מאד וגם כיף לשימוש, שזה לא פחות חשוב - מרססים על עיניים עצומות ממרחק של חצי זרוע - מתייבש בשניות, מרענן, מחליק ומרגיע. מחיר: 199שקלים, להשיג ברשת הסופר פארם ובאתר לילית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    8
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully