האישה שהתחתנה עם המלצר הערום ממסיבת הגירושים שלה. SWNS, צילום מסך
צילום מסך/SWNS

התחתנה עם חשפן שהכירה במסיבת הגירושים שלה

16.8.2022 / 0:01

גבריאלה לנדולפי החליטה לחגוג את הגירושים שלה עם מסיבה ובבוקר שלמחרת היא קיבלה הודעה מהמלצר שהיא שכרה לאירוע. זה נגמר בחתונה וילד: "חשבתי שהוא עסוק מדי במראה שלו, כמה שטעיתי"

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

מכירים את זה שקורה לכם משהו רע בחיים ואז מישהו זורק לכם את המשפט המעצבן: "תתעודד, הכול לטובה". ובכן, מסתבר שהמשפט הזה לפעמים נכון. כי זה בדיוק מה שקרה לגבריאלה לנדולפי, שמקום להתאבל על הגירושים שלה, היא ערכה "מסיבת גירושים" שבה היא התאהבה ב... מלצר/חשפן שהיא שכרה לאירוע.

הרומן בין השניים החל במרץ 2019, כאשר גבריאלה בת ה-29 החליטה לחגוג את הגירושים שלה במסיבה נוצצת. גבריאלה רצתה לשמח את האורחים שלה, או יותר נכון את האורחות שלה ולשם כך היא שכרה כמה מלצרים שהסתובבו באירוע ללא חולצה וחשפו את גופם החטוב.

השוק הגדול הגיע בבוקר שלמחרת, כאשר גבריאלה לא רק קמה עם האנגאובר, אלא גם עם הודעת טקסט מג'ון לנדולפי, אחד המלצרים במסיבת הגירושים שלה. כפי שכבר קראתם בתחילת האייטם, גם שם המשפחה של גבריאלה הוא לנדולפי, כך שאתם מבינים לבד מה התפתח מההודעה שהיא קיבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

זו בערך היתה העבודה שלו

@louisedisease

best $5 ever spent

♬ pp - Shat ?

"מעולם לא ציפיתי להיות ביחסים עם מלצר/חשפן", סיפרה גבריאלה, מורה למדעי הרוח מאוסטרליה, "שכרתי אותו למסיבת הגירושים שלי והתחתנתי איתו. כשהכרתי אותו, הבנתי איזה בחור מדהים הוא. אני כל כך שמחה ששכרתי אותו. בהתחלה חשבתי שהוא עסוק יותר מדי במראה שלו, אבל טעיתי בגדול. עכשיו יש לי את המשפחה הכי יפה".

"כשראיתי את גבי חשבתי שהיא מגניבה ורציתי להכיר אותה", סיפר ג'ון, "חיפשתי להיות איתה בקשר ידידותי, אבל לא האמנתי שזה ייגמר בחתונה והיא תהיה אשתי". לג'ון כבר הייתה ילדה מנישואים קודמים ובאוגוסט 2020 גבריאלה נכנסה ממנו להיריון. אלא שלמרבה הצער גבריאלה הפילה את התינוק, שבועיים לפני החתונה שלהם. אחרי החתונה היא הרתה שוב והם הביאו לעולם את מתיאו ביולי 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully