פאטימה והפילגש ששכרה לבעלה. Tiktok, צילום מסך
צילום מסך/Tiktok

אישה פרסמה מודעת דרושים למאהבות עבור בעלה תמורת 1,400 ש"ח

2.9.2022 / 0:08

תושבת תאילנד פנתה לטיקטוק במודעת דרושים משונה בה היא מחפשת אחר אישה שלישית שתשמש פילגש לבעלה כי היא כבר לא מסוגלת לרצות אותו מינית. מצטערים לאכזב, אבל המשרה אוישה

המאהבת הסדרתית ששכבה עם למעלה מ-100 גברים נשואים: "בגידה זה בגנים שלנו"/צילום: גווינת' לי

אישה העלתה מודעת דרושים בחיפוש אחר מאהבת לבעלה תמורת שכר של 15 אלף באט (כ-1,400 שקלים), לינה וארוחות. כעת נראה שהיא מצאה את האישה המושלמת לתפקיד - והיא חברתה הטובה.

פאטימה בת ה-44 מתאילנד פנתה לטיקטוק עם מודעת הדרושים המוזרה הזאת מכיוון שהיא מאמינה שהיא כבר אינה מסוגלת לרצות עוד ולספק את בעלה מינית. בסרטון המקורי ששיתפה בטיקטוק ואינו זמין עוד כי המשרה אוישה, ציינה פאטימה שהיא מחפשת 3 מאהבות ולא רק אחת. היא אמרה: "אני רוצה לשכור שלוש מאהבות לבעלי". היא ציינה כי על המועמדות להיות בטווח גילאים של 30 עד 35
בוגרות תיכון או בעלות תואר אקדמאי.האישה המסורה אמרה גם שהמאהבות צריכות לעבור בדיקה רפואית כדי להוכיח שהן אינן נשאיות HIV.

פאטימה בחיפוש אחר פילגש לבעלה. Tiktok, צילום מסך
פאטימה בחיפוש אחר פילגש לבעלה/צילום מסך, Tiktok

היא אמרה: "תקבלו שכר של לפחות 15,000 באט (בסביבות 417 דולר) בחודש, לינה חינם וארוחות חינם. אבל אתן גם צריכות לעזור לי. שתיים יישכרו כדי לעזור בסידור מסמכים במשרד שלי ואחת נוספת תתקבל לעבודה כדי לטפל בי, בבעלי ובילד שלי".

האישה הבטיחה לפונות שהיא לא תפריע להן בזמן האיכות שלהן עם בעלה. "אני מבטיחה שלא יהיה ריב בינך לביני. אני מאפשרת לבעלי לבחור עם מי הוא רוצה לשכב או להיות איתה. אין לוח זמנים, הוא יכול לבחור לבד", אמרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פאטימה במודעת דרושים עבור פילגש לבעלה. Tiktok, צילום מסך
שכר של כ-1,400 שקלים כולל ארוחות ולינה/צילום מסך, Tiktok
פאטימה והפילגש ששכרה לבעלה. Tiktok, צילום מסך
המשרה אוישה: הכירו את החברה הטובה של פאטימה שמהיום היא גם הפילגש של בעלה/צילום מסך, Tiktok

הסרטון הפך לוויראלי ברשתות החברתיות בתאילנד וצבר יותר מ-56,000 לייקים ו-2,000 תגובות. על אף אופייה המוזר של הצעת העבודה, כעת נראה כי בני הזוג איישו את המשרה במאהבת המושלמת. לפי הדיווחים, פאטימה קיבלה לעבודה נערה "יפהפייה" בת 33 שהיא גם חברתה הטובה וכעת היא גם תשמש בתור המאהבת של בעלה. לדבריה, למרות שהאישה "לא הייתה מה שבעלה ציפה לה", הוא הסכים לקבל אותה בתור "אשתו הקטנה". פאטימה מחקה כעת את המודעה - על אף שבמקור היא חיפשה שלושה תפקידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully