נדיה בוקודי. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

הלם: מומחית מגלה כמה זמן סקס באמת אמור להימשך

עודכן לאחרונה: 7.8.2022 / 13:00

אחד הדברים שמטרידים גברים בהקשר לביצועים שלהם בסקס הוא משך הזמן שהם מצליחים להחזיק מעמד, ויחד עם זאת הביטוי הקליני "שפיכה מוקדמת" הוא אחד המלחיצים עבור הגבר הממוצע. חוששים שאתם גומרים מהר מדי? תתפלאו

צמד המילים "שפיכה מהירה" מפחידה גברים רבים, ונחשבת עלבון לביצועי המיטה, רק מעט פחות גרוע מבדיחות על גודל איבר בלתי מספק. משך הזמן שגבר מצליח להחזיק מעמד בפמפום רצוף (ולא כי אכפת להם כל כך שאת תגמרי) הוא אישור ישיר לרמת הפוטנציה שלו במיטה.

יכול להיות שהרבה אנשים היו יכולים להירגע קצת אילו היו נחשפים לנתונים האמיתיים שקובעים ללא עוררין שמה שחשבתם שהוא "מהר", הוא בעצם די ממוצע. נדיה בוקודי, משפיענית אינסטגרם, העלתה את הנושא אחרי שניהלה את השיחה הזאת עם הפרטנר הקודם שלה למיטה. לדבריה, מבחינתה הספיקו 20 דקות, בעוד הוא היה מוכן להמשיך עוד ועוד, למשך שעות.

נדיה בוקודי. אינסטגרם, צילום מסך
נדיה בוקודי/צילום מסך, אינסטגרם

"שעה וחצי אחרי שהתחלנו, שמתי סוף לסקס-א-תון הזה" היא מספרת למגזין "הרעיון של סשן סקס שנמשך כל הלילה היה אולי מושך בשנות ה-20 לחיי, אבל עשור לאחר מכן, הפעילות הגופנית היחידה שהגוף שלי רוצה לעשות למשך יותר משעה, היא דחיקה של דוריטוס אל תוך הפה שלי בזמן שאני צופה בסרטונים של מארי קונדו ביוטיוב".

נדיה החלה לחקור את הנושא וגילתה כמה מחקרים מעניינים מן העבר, כשהראשון מהם נעשה על ידי אלפרד קינסי ב-1948, שפסק כי שלושה רבעים מהגברים שהשתתפו במחקר גומרים תוך שתי דקות ותו לא.

ב-2008 פורסם מחקר במגזין Journal Of Sexual Medicine, שקבע כי המשגל הממוצע נמשך בין שלוש לשבע דקות, ומחקר נוסף קבע כי הטווח הוא גדול, ומתחיל מ-33 שניות עד כמעט שעה.

"מה שמעניין" היא מוסיפה "למרות שלנשים לוקח באופן גורף יותר זמן להגיע לאורגזמה, הגברים הם אלה שלרוב מעוניינים להמשיך זמן ארוך יותר - וזה חלקית קשור גם לעובדה שהרבה גברים מתייחסים לפורנו כאל חינוך מיני ברמה כזו או אחרת."

הסטטיסטיקה אומרת כי לפחות רבע מהבוגרים בין הגילאים 18 ל-24, מושפעים מסצינות פורנו שמתארות מרתונים של סקס שנמשכים שעות, מה שבטח גורם להם להרגיש לא משהו אם הם לא מצליחים להחזיק יותר מעשר דקות, ועל אחת כמה וכמה אם הם גומרים תוך שלוש.

עכשיו על אמת - כמה זמן אתם מחזיקים סקס?

5 דקות מקסימום
בין 5-15 דקות
בין רבע שעה לחצי שעה
מעל חצי שעה - שעה
יותר משעה
29889 משתתפים
חלום על סקס. ShutterStock
תנו לישון/ShutterStock

"למען האמת" אומרת נדיה - אין דבר כזה "נורמלי או "לא נורמלי" כשמדובר בסקס. עבור חלק מאיתנו זה צריך להימשך כל הלילה, ועבור חלקינו זה צריך להיגמר אחרי לא יותר מ-20 דקות, ולפני הפריים טיים."

פוסט ויראלי שעלה בטיקטוק שאל נשים וגברים כמה זמן הם חושבים שסקס אמור להימשך, חשף שאכן יש פערים גדולים בתשובות: אחת ענתה "שעה", אחרת הגיבה - "שעה???? מי יכול לעשות סקס שעה??? אחרי 20 דקות אני כבר עושה בראש רשימת קניות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully