או מיי בוקס. יחצ,
יחצ

הפיתרון לבטטות הכורסה: דייט ט"ו באב מחוץ לקופסה

7.8.2022 / 15:09

ליעד קליין וקובי שטח, הורים לשניים מיפו, מבינים שכולנו נשאבים לסוג של שגרה. לא תמיד יש תוכניות, ולפעמים כשיש- אין בייביסיטר, ויש ערבים שפשוט אין כוח לצאת. אז הם החליטו לצאת מהקופסא תרתי משמע, ולהקים עסק לקופסאות דייטים

אם היינו שואלים את ליעד לפני שנתיים וקצת איפה היא תהיה היום, היא לא הייתה מנחשת. בתחילת 2020 היא עבדה כעורכת תוכן, עד שנשלחה לחל"ת בעקבות הקורונה. במקביל, בעלה קובי, שניהל עסק עצמאי בתחום ההפקות מצא את עצמו ללא פרנסה, כשכל האירועים בוטלו אחד אחרי השני. זה היה פוטנציאל עצום למשבר זוגיות, אבל דווקא אז, בימים מלאים בחוסר וודאות, ליעד יצרה לעצמה מסלול חדש בחיים, והקימה את OH MY BOX- עסק המציע קופסאות לדייטים זוגיים בלתי נשכחים.

הכול בעצם התחיל כשיום הולדתו של קובי התקרב. ליעד, שתמיד משקיעה בצורה בלתי רגילה, לא ידעה מה לעשות, כי התאריך נפל בשיאו של הסגר הראשון. היא התעקשה שלא לוותר על החגיגה והחלה לאלתר מעין קופסת הפתעות עם משחקים שקשורים לשניהם, החל מחוברת קופונים זוגיים ועד לרולטת נשיקות. "זה היה אחד מימי ההולדת הכי מוצלחים שחגגנו. זה גרם לנו להתחבר בצורה לא רגילה. לרגע לא דמיינתי שאפשר לשבור את השגרה בצורה כל כך כיפית ועוד בתוך הבית", היא מספרת, ומוסיפה שהקופסא הציתה מחדש ניצוצות שהשניים קצת שכחו, ואפילו גרמה לה להרגיש שוב פרפרים בבטן כמו בתחילת הקשר ביניהם.

או מיי בוקס. יחצ,
שובר שגרה. דייט מחוץ לקופסה/יחצ

"עוד באותו הערב הבנתי שזה מה שאני רוצה לעשות - להעניק לזוגות נוספים ערב חוויתי ומיוחד כמו שאני וקובי חווינו. ערב משחרר, מחבר, סקסי ואינטימי, שלא דורש לצאת מהבית. כל כך הרבה זוגות נקלעים לתוך השגרה השואבת, החל מהעבודה ומהילדים ועד להרגלים הקטנים שלא משתנים. הייתי שמחה לגרום לכל הזוגות האלו להיזכר מחדש למה בחרו להיות ביחד", היא מוסיפה.

לא חלף הרבה זמן עד שהעסק נולד ונהיה הצלחה מסחררת. בהתחלה הם החלו עם פיילוט של עשר קופסאות, לאחר מכן מאה קופסאות, ונכון להיום נמכרו כבר עשרות אלפי קופסאות. "הקורונה גרמה לנו לאהוב את הבית, בשונה מפעם היום אנשים מחפשי את הבילוי הביתי" ליעד מציינת.

יחד עם העסק שנולד, הגיע גם בנה השני גון. "את העסק הקמתי כשלצדי תינוק בן כמה ימים", מספרת ליעד, "לא הייתה באמת חופשת לידה, ואפשר לומר שאת החודשים הראשונים עד שהתחלנו לייצר במפעל בילה גון לצד קופסאות דייטים במקום לצד צעצועים. זו לדעתי ההמחשה הכי טובה ללהיות אישה עצמאית".

או מיי בוקס. יחצ,
או מיי בוקס - ליעד קליין וקובי שטח/יחצ

שאלנו את ליעד גם על יחסי העבודה עם קובי, שנכנס כשותף בעסק. "לעבוד יחד עם בן הזוג זה מדהים וקשה במקביל. קשה כי אנחנו תמיד ביחד, אין לי מה לספר בערב איך היה היום שלי כי קובי היה שם כל היום. ולא רק זה, היחסים והעבודה מתערבבים כי לא תמיד מסכימים. אבל מצד שני זה מדהים, עולם הקריאייטיב מלווה את הזוגיות שלנו מההתחלה וההצטרפות של קובי לעסק הייתה טבעית. אני יכולה להגיד שאנחנו ברי מזל כי זכינו לעשות את מה שאנחנו אוהבים- ליצור יחד. ומעבר לכל זה, אנחנו מאוד אוהבים אחד את השני אז כמובן שכיף לבלות ביחד".

ומה לגבי התוכניות להמשך? "אנחנו רוצים להמשיך ולייצר עוד סוגים שונים של קופסאות. יש לנו לא מעט קהלים וקשה לבחור במה להתחיל. בלי קשר, אנחנו עובדים על חדירה לשוק בחו"ל ועל עוד המון שת"פים מעניינים. לשמחתי יש לי שותפים מדהימים לדרך, ואחד מהם הוא גם האבא של הילדים שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • ט"ו באב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully