לבבות שלמים. דיור מוגן לב גנים נתניה,
דיור מוגן לב גנים נתניה

איך מטפחים זוגיות? שאלנו את האנשים הכי חכמים בעולם

11.8.2022 / 12:53

לתת ללא גבול? ללמוד לקבל? לא ללכת לישון כועסים? לכבוד טו באב שאלנו אנשים שחיים בעולם הזה יותר זמן מאיתנו מה הטיפים הכי חשובים שלהם לשמירה על הזוגיות שלכם למשך שנים רבות - מועדון הלבבות השלמים: הסבתות מהדיור המוגן החליטו לעזור לכם למצוא זוגיות

"מועדון הלבבות השלמים"/דיור מוגן לב גנים נתניה

אם תרפרפו בטינדר, קיופיד ושאר האפשרויות, סביר להניח שמדי כמה החלקות תגיעו למשפט "מחפשת גבר של פעם" או "מחפש מישהי כמו פעם" - זאת כמובן בהנחה ואתם מאלו שבאמת טורחים גם לקרוא. למעשה, יכול להיות שאתם בדיוק מי שיכולים להרוויח מהכתבה הזו.

אם גם אתם מאלו שמתאמצים למצוא אהבה איתנה וארוכת שנים ומוצאים עצמכם שוב ושוב במשימה מאתגרת עד כדי בלתי אפשרית, יכול להיות שלא טרחתם להתייעץ עם האנשים הנכונים. חשבתם פעם לנסות לקבל עצות מסבא וסבתא? הרי מה יותר הגיוני מלהשיג טיפים ממי שצלחו את המשימה? זה בדיוק מה שעושים בשבילכם הדיירים והדיירות בדיור המוגן לב גנים.

לבבות שלמים. דיור מוגן לב גנים נתניה,
מה יותר הגיוני מטיפים מאלה שהצליחו כבר?/דיור מוגן לב גנים נתניה

רגע לקראת טו באב ואחרי שנחשפו למצוקת מציאות הדייטים של הצעירים כיום ולתופעות שלא האמינו שקיימות כמו פרטנרים שמבקשים אחרי דייט שלא התקדם החזר בביט על דלק או קיומו דייט בראשון ברכב - על פיצה - הם יצאו ביוזמה מגניבה שמביאה את הלב שלהן ושלהם - לתוך הגינות הציבוריות, במסגרתה הכינו בעצמם בחוג לקרמיקה בדיור המוגן עשרות לבבות לצידם טיפים מעומק ליבם איך לשמר זוגיות איתנה ובכלל איך צריך לנהוג, כדי למצוא עצמכם באחת כזו

סבתא מרסל דיירת בלב גנים אומרת שהתשתית, כמו בכל דבר, היא הבסיס "רעות וחברות אלו המילים החשובות ביותר" אומרת מרסל, שלדבריה הדרך לזוגיות הבריאה היא לזכור שהרבה לפני שבן הזוג הוא בן זוג "הוא קודם כל החבר הכי טוב שלנו והיחס שצריך לתת חייב להישען על מה שיש בכל חברות, וכשזו איתנה ויציבה, קל הרבה יותר לייצר את האהבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
לבבות שלמים. דיור מוגן לב גנים נתניה,
לבבות שלמים/דיור מוגן לב גנים נתניה

לדברים אלו מוסיפה רחל גרשום שמתמקדת דווקא ברגעים המאתגרים שיש בזוגיות ומספרת שגם אצלה היו עליות וירידות, שהאהבה מנצחת במציאות של ויתורים "צריך לדעת לדבר על דברים, לדבר בנועם, להקשיב, להסתכל האחד על השני - "כולנו בני אדם" היא אומרת "וויכוחים ואי הסכמה יכולים להיפתר בשיח, בהקשבה, ובנשיקה".

לבבות שלמים. דיור מוגן לב גנים נתניה,
תמיד תקשיבו לסבתא!/דיור מוגן לב גנים נתניה

בדיור מוגן לב גנים נתניה מספרים שיוזמת הלבבות בגנים מייצגת את הדיירים בצורה הטבעית ביותר "מה יותר טבעי מלתלות לבבות בגנים על ידי מי שגרים במקום שנקרא "לב גנים"? אומרים בדיור המוגן "אנחנו משתדלים באופן קבוע לפעול למען ויחד הקהילה המקומית.

יוזמת הלבבות היא אחת מתוך מגוון - דיור מוגן לב גנים בעבר אף שלח מכתב לתאגיד טינדר העולמי בדרישה שהתאגיד ישנה את רף הגילאים באפליקציה "גילינו שהאפליקציה לא מאפשרת לאנשי הגיל השלישי לחפש זוגיות ושלחנו מכתב דרישה להנהלת התאגיד לשנות את האפליקציה שכן מדובר בגילנות, ולא תאמינו - טינדר הגיבה והבטיחה שתשנה את האפליקציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully