חתן הקרין בחופה את כלתו בוגדת. twitter, צילום מסך
צילום מסך/twitter

חתן הקרין בחתונתו סרטון של כלתו שוכבת עם הגיס שלה

26.8.2022 / 0:21

סרטון של חתן שחושף את הרומן של כלתו הוקרן ביום חתונתם והותיר את האורחים - כמו גם את הצופים בטיקטוק - בתדהמה. יש מי שחושבים שמדובר בנקמה המושלמת ואחרים שחושבים שהחתן הלך עם זה רחוק מדי

חתן הקרין בחופה סרטון של כלתו בוגדת בו עם גיסה/TWITTER

חתן שגילה כי אישתו לעתיד בוגדת בו - ועוד עם בעלה של אחותה תכנן נקמה כואבת במיוחד כשהקרין באירוע חתונתם, אל מול כל האורחים, סרטון של שני הבוגדים מקיימים יחסי מין.

בתיעוד שפורסם בטיקטוק ניתן לראות את האורחים בחתונתם של הזוג הטרי שנערכה בסין מביטים באימה בסצנת חדר שינה הלוהטת בהשתתפות הכלה וגיסה שהוקרנה על מסך בקבלת הפנים של בני הזוג. לאחר מכן האישה המושפלת נראית זורקת את זר הפרחים שלה על בעלה כשהוא נשמע צועק: "חשבת שלא ידעתי על זה?".

הקליפ במקור הפך לוויראלי כבר ב-2019, אך לאחרונה שותף שוב בטיקטוק שם הוא זכה לכמעט 14 מיליון צפיות ואלפי תגובות של צופים זועמים. בטקסט שמופיע על גבי הסרטון נכתב: "החתן הציג סרטון של אשתו בוגדת בו עם בעלה של אחותה ההרה לעיני כולם".

חתן הציג בחופה סרטון של כלתו בוגדת בו עם גיסה. Tiktok, צילום מסך
חתן הציג בחופה סרטון של כלתו בוגדת בו עם גיסה/צילום מסך, Tiktok

אולם, התגובה על מעשה הנקמה על החתן הותירה את הגולשים מפולגים. רובם היו בצד של החתן וקבעו שהכלה "קיבלה את מה שמגיע לה". "הנקמה הטובה ביותר - מול כל המשפחה והחברים שלהם", הגיב אחד המשתמשים. "בכנות, אני כזה קטנוני והייתי עושה את זה ב-1000 אחוז", אמר אחר. "הבחור הזה עמד שם וידע את ההיסטריה שהוא עומד לעשות", כתב צופה נוסף. "אנשים שנהנים מסיפוק. להביך אותה מול כולם כנראה היה שווה לו", קבע אחר.

עם זאת, אחרים תהו מדוע האיש המשיך עם החתונה על אף שידע על הבגידה - והאם כל זה היה שווה את זה? "זה צולם במסיבה, לא? זה אומר שהם כבר נישאו" אמר אדם אחד ואחר שאל: "למה הוא המשיך עם החתונה?". אדם נוסף הבהיר: "מדוע לבזבז את כל הכסף הזה על החתונה? הכל בשביל נקמה?".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אישה בוגדת בארוס שלה עם הגיס שלה. Tiktok, צילום מסך
קטע מהסרטון שהחתן הקרין/צילום מסך, Tiktok

רבים ניסו להסביר את המהלך וקבעו שקשה מאוד להחזיר פיקדונות מאולמות וקייטרינג ברגע שהוזמנו. "אולי הוא גילה מאוחר מדי וצריך היה לשלם על החתונה בלי קשר", נימק אחד.

בינתיים, אחרים הפנו את תשומת לבם אל הכלה ואמרו שהתגובה שלה - לזרוק את פרחיה על החתן - הייתה "נועזת". "והיא זו שמתעצבנת בסוף?" שאל צופה ואחר הוסיף: "לא היא זורקת עליו את הפרחים, החוצפה".

צפו בתיעוד המלא מהחתונה:

בני הזוג היו יחד שנתיים והיו מאורסים במשך שישה חודשים לפני היום הגדול שלהם, כך דיווחה אז Asia One. כמו כן, נטען כי הכלה "סבלה מאלימות במשפחה" מצד החתן ומצאה נחמה אצל בעלה של אחותו. אולם עם הזמן הדברים התפתחו למערכת יחסים אסורה וברגע שהחתן גילה הוא החליט "להשפיל" את כלתו. על פי התקשורת בסין החתן גילה על הרומן של כלתו לאחר שהתקין מצלמת אבטחה בביתם העתידי במהלך השיפוץ. אחותה של הכלה נמצאת בחודש השישי להריונה ונכחה באולם ברגע המביך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully