מנורת זקפה. רדיט, צילום מסך
צילום מסך/רדיט

"אתם צריכים למצוא את ישו": מנורת העורלה מעוררת סערה

עודכן לאחרונה: 16.8.2022 / 11:29

מנורה פאלית במיוחד שפורסמה על ידי האמן שיצא אותה, מעוררת סערה ותגובות מסוגים שונים בטוויטר. פריט העיצוב דומה לאיבר מין גברי, ושמו של הפריט גם מאשר שזו היתה הכוונה מאחוריו. הייתם קונים מנורת לילה כזאת?

המנורה הוורודה הזאת אולי נראית במבט ראשון כמו מוצר תמים, אבל במקרה הזה, התגובה הציבורית העוצמתית דווקא אינה היסטרית או מבוססת על דמיון פורה. כוונות היצרנים פורשו נכונה - המנורה הזאת מעוצבת בצורתו של איבר מין גברי ערל, בכוונה. יתרה מזו - כדי להדליק אותה, צריך לקלף את ה"עורלה" אחורנית, באופן שמדמה את מה שקורה לאיבר מין ערך בזמן זיקפה.

בנוסף, למנורה קוראים, בתרגום חופשי "הזיקפה מסן פרנסיסקו בוורוד", ומבחינה עיצובית היא נאמנה לפאלוס שעל פיו עוצבה - מנורת הקיר גם ממוקמת בזוית של זקפה גאה וגדולה, של גבר צעיר ובריא.

המנורה, שמיועדת להיות מנורת צד שממוקמת ליד המיטה, כמובן, השאירה כמה אנשים חסרי מילים, במיוחד לאור העובדה שכדי להדליק ולכבות אותה נדרש לדמות עם היד את פעולה השפשוף הידועה.

האמן שהגה את המנורה עתירת המשמעות הזו מעדיף, מסיבות מובנות, להישאר אנונימי, ומכנה את עצמו "Monsby". כמו כן יכול להיות שהוא מעדיף לדבוק בשם הבמה כדי להגן על עצמו מפני המונים זועמים דווקא על המחיר שהוא מבקש - 412 יורו. לא כולל התקנה.

התגובות של הציוץ של מונסי שחושף את היצירה, ציוץ שקיבל עשרות אלפי לייקים ועודו מטפס, רוויות משחקי מילים מיניים, והן לא פחות משעשעות:

"I wish you every success with your product. I'm sure you'll pull it off.", כותב מגיב אחד. אחר עונה - "אני אתאיסט, לא מכבד את הדת, נהפוך הוא - אני חושב שהיא רעילה. אבל אתם אנשים שצריכים למצוא את ישו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully