הכרתי אותה כשהייתה תינוקת - והיום אנחנו נשואים. twitter, צילום מסך
צילום מסך/twitter

"הכרתי אותה כשהייתה תינוקת - והיום אנחנו נשואים"

22.8.2022 / 23:36

רק אחרי מספר חודשי זוגיות צמודים רייץ' בן ה-48 גילה שהוא למעשה מכיר את אהובתו איווי בת ה-29 מאז שהייתה תינוקת. זה סיפור האהבה היוצא דופן שלהם

החתונה של ריץ' ואיווי/@richardmftomkinso

ריץ' פוטו טומקינסון, בן ה-48 ואיווי בוצ'ר-לוק, בת ה-29, התאהבו במהלך שיחה על כמה משקאות בבר המקומי שלהם, אבל השניים לא ידעו שהם למעשה כבר נפגשו קודם לכן - כשאיווי הייתה תינוקת.

הזוג הבריטי נפגש בבר בו עבד ריץ' שהגיש לאיווי כמה משקאות - והשניים התאהבו בערך ממבט ראשון. הם הכירו ביולי 2018, הפכו לזוג באופן רשמי באוקטובר ועברו לגור זה עם זו בפברואר שלאחר מכן. השניים התאהבו במהירות אבל גילו שהם נפגשו בעבר רק כשאיווי הכירה את ריץ' לאמה, שרה אואן. כשריץ' ושרה הכירו, הם נזכרו שהם למעשה עבדו באותו רחוב בשנות ה-90. מהר מאוד נפל לריץ' האסימון: הוא ראה לראשונה את איווי כתינוקת בעגלה לצד אמה.

"זה היה קצת מטורף כשהבנתי שפגשתי את איווי כתינוקת, אבל לא היה לי מושג באותו זמן", אמר ריץ' ל-nypost, "אנחנו פשוט צוחקים על זה. הגיל הוא רק מספר עבורנו ואי אפשר לשלוט במי שמתאהבים".

הכירו את הזוג המאושר - שמכירים מאז שהכלה הייתה תינוקת

רבים מתבלבלים וחושבים שהם אב ובת בגלל הפרש הגילים שלהם העומד על כמעט 20 שנה, אבל להם לא אכפת. "בעבר חשבו שאני אבא שלה, אבל רוב האנשים יכולים לראות כמה מתאימים אנחנו זה לזו. פער הגילים של 19 שנה לא מפריע לנו בכלל", הסביר ריץ'. איווי, עובדת סוציאלית, אמרה: "זה היה קצת מוזר כשגילינו שריץ' פגש אותי כשהייתי תינוקת. כל כך כיף לי איתו ויש לו את הלב הכי גדול שיש. כשאנחנו ביחד אי אפשר באמת לראות שיש בינינו פער גילים גדול - מלבד הזקן האפור של ריץ'".

איווי אמרה שהיא נמשכה לאישיות החמה של ריץ' ברגע שנפגשו - והתאהבה בו מיד. ריץ' הוסיף: "זה היה ממש מוצלח. הזמנתי אותה להיות מעורבת באירוע צדקה גדול שעשיתי כדי שנוכל לשמור על קשר מאז".

כשאיווי יצאה לחופשה, ריץ' הבין שהוא מאוהב כשקלט כמה הוא מתגעגע אליה. השניים חשפו את רגשותיהם העמוקים אחד כלפי השניה כשאיווי חזרה הביתה ומאז הם בלתי נפרדים.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

ריץ' היה שבור לב לגלות שאביו אובחן כחולה סרטן באוקטובר 2018. למרבה הצער הוא נפטר במהלך חג המולד. איווי הייתה שם לצד ריץ' כדי לעזור לו בתקופה הקשה שעבר. כל זה רק עזר לריץ' לגבש את מה שהוא כבר ידע - איווי היא האחת שלו.

הוא ידע שרגע ההצעה חייב להיות מיוחד והציע נישואין לאיווי מול קהל גדול של 1,000 איש בתיאטרון המקומי שלהם, במהלך הקרנת סרט דוקומנטרי באירוע צדקה שהעלה במרץ 2019. "לא היססתי וישר אמרתי 'כן'", אמרה איווי.

אחרי קצת יותר משנה של זוגיות, הזוג המאוהב התארס וכעת הם מצפים לילד ראשון: "ניסינו כמה חודשים להיכנס להיריון. חששתי שאולי יהיה קשה להיכנס להיריון בגלל גילו של ריץ' אז ממש התרגשנו כשנודע לנו", אמרה איווי.

השניים תכננו להתחתן מוקדם יותר אך החתונה לא עברה בצורה חלקה כפי שקיוו. החתונה אמורה הייתה להיערך ביוני 2021 אך השניים נאלצו לדחות את התאריך עקב מגיפת הקורונה. הם שילמו כדי לערוך את החתונה שלהם בסומרפורד הול בבריווד, אבל קיבלו את ההחלטה הקשה לבטל את האירוע אחרי שכל אחד מהם איבד הורה במרווח של שישה שבועות, אמו של ריץ' ואביה של איווי. "קיימנו שיחה ואיווי החליטה שזו לא תהיה החתונה שהיא רוצה כי היא לא יכלה לדמיין ללכת במעבר בלי אבא שלה. היה כל כך הרבה עצב", אמר ריץ'.

"לפני שהבנו שהביטוח ישלם, המחשבה הראשונה שלנו הייתה שאיבדנו את כל הכסף ולא נוכל להתחתן. אני לא יכול להגיד לך כמה זה היה מלחיץ. היינו הרוסים. זה עשה את זה הרבה יותר קשה להתאבל כי פשוט דאגנו". בני הזוג נאבקו עם אולם האירועים כדי לקבל את כספם בחזרה, אך בסופו של דבר קיבלו החזר מהביטוח שלהם ונישאו מאוחר יותר, ביולי 2022, בטקס אינטימי - ואחריו חגגו במסיבה עם 200 מוזמנים.

"להתחתן עם איווי היה היום המאושר בחיי ואני כל כך נרגש להביא איתה ילד", אמר ריץ', "היה לנו ריקוד חתונה וזה היה כל כך כיף. זה היה היום הכי טוב שיכול היה להיות. המשפחה והחברים שלנו יכולים לראות כמה אנחנו מאושרים. בהתחלה אני לא חושב שמישהו ציפה שנחזיק מעמד יחד - אפילו אנחנו - אבל עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לילד".

איווי מאמינה שריץ' יהיה אב מדהים ונרגשת להקים משפחה עם גבר חלומותיה, גם אם אנשים עלולים בטעות לחשוב שהוא הסבא. "כבר חשבנו על זה שאנשים יחשבו שאני הסבא ולא האבא בימי ספורט ודברים כאלה", סיכם ריץ', "אנחנו פשוט נצחק על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully