טריק טינדר. TikTok/garnytho, צילום מסך
צילום מסך/TikTok/garnytho

תרמית אפליקציות ההיכרויות נחשפת: "פיתיתי גברים לחדש מנוי"

8.9.2022 / 23:47

משתמשת רדיט סיפרה שהאקס שלה עבד באפליקציית היכרויות מוכרת בתפקיד שנועד לפתות גברים לחדש מנוי. התרמית לא עברה בשתיקה

ניסוי בטינדר הוכיח סופית: גברים מתעניינים יותר בנשים עם חזה גדול/סיפור בדקה / וואלה! NEWS

משתמש רדיט פתח דיון מסקרן על אפליקציות ואתרי היכרויות ופנה לאנשים שעובדים או עבדו באחד מהם כדי לחשוף פרטים על מה שקורה שם מאחורי הקלעים. בעוד סיפורי היכרויות יוצאי דופן יש לא מעט, תובנה על מה שקורה מאחורי הקלעים של האפליקציות והאתרים המובילים שמבטיחים למצוא לנו אהבה - או לפחות סטוץ - עוד לא השגנו.

משתמש הרדיט כתב בפוסט שלו: "משתמשים שעבדו עם חברות היכרויות (טינדר, באמבל, הינג' וכו'), מה נתון המשתמש הכי מטורף שנתקלתם בו - או העובדה המפתיעה שגיליתם במסגרת עבודתכם?". בעוד משתמש אחד שיתף את מספר האחוזים של המשתמשים הלא פעילים באפליקציה ואחר חשף שלחלק מהגברים לא הייתה אפילו התאמה אחת, משתמשת רדיט בשם visualisewhirledpeas חשפה פרט מאוד מטריד על אפליקציות ההיכרויות שאנו מפקידים בהן את לבנו.

המשתמשת טענה כי בן זוגה לשעבר עבד באתר ההיכרויות של Yahoo באיטליה ונאלץ לשלוח הודעות לגברים שהפרופיל שלהם כמעט והושבת, להתחזות לאישה ואז לפתות אותם ולשכנע אותם לחדש מנוי. התפקיד שלו היה להבטיח שהלקוח ימשיך בפעילותו באתר - ולכן הוא פתח פרופיל נשי אטרקטיבי והחל לפנות לגברים. היא הסבירה: "חבר שלי לשעבר עבד באתר ההיכרויות של Yahoo איטליה בתחילת שנות ה-2000. התפקיד שלו היה להעמיד פנים שהוא אישה ולשלוח הודעות ללקוחות גברים בדיוק כשהחשבונות שלהם עמדו לפוג. זה היה מעודד אותם להישאר באתר ולחדש את המנוי שלהם. ברגע שהם חידשו, הוא היה נעלם להם". היא הוסיפה: "הוא החזיק מעמד בתפקיד רק מספר חודשים בגלל שזה לא היה מוסרי בעיניו".

הפוסט שחושף את האמת על אתרי ההיכרויות:

אנשים בתגובות נותרו בהלם מוצדק. "זה אחד הדברים העצובים ביותר שקראתי בשרשור הזה", כתב אחד ואחר הוסיף: "אני בטוח בכמעט 100% שזה קורה בכל אפליקציות ההיכרויות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

גולשת אחרת סיפרה סיפור דומה: "אותרתי על ידי Match.com כדי להיות דוגמנית עבורם ובעצם להעלות פרופיל מזויף ולצאת לדייטים כשצריך. ההבטחה של Match.com הייתה פעם משהו בסגנון של, "אם אתה לא מוצא אף אחד תוך 6 חודשים, אתה מקבל 6 חודשים בחינם." ובכן, הם דאגו שלעולם לא תקבלו את 6 החודשים בחינם. אמרתי להם שאני לא מעוניינת בעבודה, וכמה חודשים לאחר מכן החברה נתבעה כי התגלה שהם שוכרים דוגמניות כדי להעלות פרופילים מזויפים".

משתמשי רדיט אחרים שיתפו את הסיפורים המטרידים שלהם. אחד כתב: "נתקלתי במשתמש זכר עם יותר מ-2000 החלקות ימינה וללא התאמות בכלל" ואחר הוסיף: "עבדתי בעבר עם בחור שהיה מתכנת עבור Match.com. הוא אמר ש-99% מהפרופילים לא היו פעילים וש-80% מהפרופילים הפעילים היו גברים. לטענתו, באתר היו בעיקר גברים שפנו לפרופילים מתים ואף פעם לא קיבלו תגובות".

אחרת סיפרה שיש לה חברה שעובדרת עבור טינדר וצריכה כל היום למחוק תמונות לא ראויות. כלומר שהעבודה שלה זה ללהתסכל כל היום על דיק פיקס כל היום, חמישה ימים בשבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully